[OT] zle skutki zbyt dlugiego myslenia...i sluchania meza

1. Data: 2004-11-13 12:14:00

Temat: Re: [OT] zle skutki zbyt dlugiego myslenia...i sluchania meza
Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kiedy Wy te nitki i niteczki i wełenki przerabiacie na jakieś sweterki,
bluzeczki obrazki? Ja zauważyłam, że gromadzenie zapasów wychodzi mi
najlepiej :)

Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl
GG 2242065
[Warszawa]

1. Data: 2004-11-13 12:41:10

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbki robie rzadko i nigdy nie są, aż tak duże, ale czapka śliczna.
Lalce to sie udało :)
Gosia

1. Data: 2004-11-13 12:45:44

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...fm napisał(a):

> Ja mam cztery lata stażu,ale na szczęście mąż nie lubi chodzić na zakupy,więc
> nie widzi nowych nabytków włóczki...A kiedy zauważy nowy sweterek....hmmm to
> mówię ,że sprółam stary sweterek...albo,że była wyprzedaż włóczek:)Ostatnio
> często są takie wyprzedaże ;)
>
> Marzena

Ja mam 7 lat stażu i 4 przed stażem:)
Ale jam skończe jakiś sweterek to mąż pyta czy wyrzucam jakiś stary bo ten
nowy to juz do szafy nie wejdzie (tyle tam poupychanych włóczek, a na
sweterek oczywiście kupiłam nową włóczkę bo ...była piękna hihihih)

Pozdrawiam
Mój golf już prawie gotowy jeszcze tylko pozszywać i może jutro do Kościółka
ubiorę ;0)

Gosia

1. Data: 2004-11-13 16:15:37

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ula Płosarek wrote:

> ..jakie targi? gdzie targi?

Paryskie ;) Ale Krysia T. tez ma na dniach jakies u siebie.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-13 16:17:33

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Honorata wrote:
> A kiedy Wy te nitki i niteczki i wełenki przerabiacie na jakieś sweterki,
> bluzeczki obrazki? Ja zauważyłam, że gromadzenie zapasów wychodzi mi
> najlepiej :)

Ha, ja mam patent ;) Otoz poprosilam menrzoskiego, zeby mi zrobil
blokade na internet od 9 do 15, w tym czasie udaje misie calkiem sporo
zdzialac ;) Moze nawet poprosze o przedluzenie do 16...

Kot pozakupowy - do Phildara nawet nie zajrzalam, pojde tam jak beda
wyprzedaze, nie bede sie teraz stresowac...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-13 16:28:06

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Gosia z Gdyni wrote:

> [...]
> nowy to juz do szafy nie wejdzie (tyle tam poupychanych włóczek, a na
> sweterek oczywiście kupiłam nową włóczkę bo ...była piękna hihihih)

Aj, ci faceci sie na niczym nie znaja... Przeciez wiadomo, ze kobitka
jest kobitka i potrzebuje DUUUUZO ciuchow, nie to co facet: jedne
spodnie, dwie koszule, trzy skarpetki...

Kot, co dzis musial przekonywac menrza, ze dla mlodej trzeba kupic
komode, bo dziecinne dziuchy sie juz w szafie nie mieszcza. Dodam tylko,
ze jestem wlasnie w 6 miesiacu ciazy ;PP

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-13 16:44:00

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kiedy Wy te nitki i niteczki i wełenki przerabiacie na jakieś sweterki,
> bluzeczki obrazki? Ja zauważyłam, że gromadzenie zapasów wychodzi mi
> najlepiej :)

To chyba każdej z nas najlepiej wychodzi.I tak cudownie jest usiąść sobie od
czasu do czasu i 100 raz pooglądać schemaciki,snuć plany co będzie na tamborku
po tej robotce,a w ostateczności myślę sobie, że jak DZIECI PÓJDĄ Z DOMU to
będzie duuuuuuuuuuuuuużo czasu na robótki
Wracając do wątku mężów to oni też z biegiem lat nie czepiają wszystkiego.
Pozdrawiam z Obornik
Renata (wydało się,że jestem taka stara żona.Ale co tam.Już wciągnęłam córkę w
robótki,ha ha)

1. Data: 2004-11-15 07:37:18

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wracając do wątku mężów to oni też z biegiem lat nie czepiają wszystkiego.
> Pozdrawiam z Obornik

Mój mąż - wczoraj, po kolejnym przerzuceniu moich materiałów tudzież
włóczek, zaproponował, zeby to wszystko wyrzucić, bo ja i tak jak coś
potrzebuję to idę do sklepu, więc po co to wszystko trzymać.

Kasia

1. Data: 2004-11-15 07:50:22

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> włóczek, zaproponował, zeby to wszystko wyrzucić, bo ja i tak jak coś
> potrzebuję to idę do sklepu, więc po co to wszystko trzymać.

Oj ma chyba trochę racji. Ja dokładnie tak robię. Jak coś potrzebuję zrobić
np. czapkę która pasuje do nowej kurtki, to okazuje się, że w zapasach nie
ma odpowiedniej włóczki. Idę do pasmanterii i wracam z siatką pełną różności
:)
--
Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-11-15 09:23:39

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zeby kupic... Ale moj jest malo spostrzegawczy, nie zauwaza wzrostu
> zapasow, zawsze moge wmowic, ze to juz daaaawno kupilam ;))

Metodę na " daaaawno kupiłam" stosuję skutecznie od 25 lat.
Pozdrawiam.Magdalena.

[szycie] Moja Elna + po czym poznac igle? :)
[druty] czapka - prosba o pomoc
[xxx] dla miłośników przetworów
[druty] sweter poszukiwany
problemy z angielskim