Strona główna Grupy pl.rec.robotki-reczne [OT] zle skutki zbyt dlugiego myslenia...i sluchania meza Re: [OT] zle skutki zbyt dlugiego myslenia...i sluchania meza

Re: [OT] zle skutki zbyt dlugiego myslenia...i sluchania meza

From: " Gosia z Gdyni" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: [OT] zle skutki zbyt dlugiego myslenia...i sluchania meza
Date: Sat, 13 Nov 2004 12:45:44 +0000 (UTC)

k...@p...fm napisał(a):

> Ja mam cztery lata stażu,ale na szczęście mąż nie lubi chodzić na zakupy,więc
> nie widzi nowych nabytków włóczki...A kiedy zauważy nowy sweterek....hmmm to
> mówię ,że sprółam stary sweterek...albo,że była wyprzedaż włóczek:)Ostatnio
> często są takie wyprzedaże ;)
>
> Marzena

Ja mam 7 lat stażu i 4 przed stażem:)
Ale jam skończe jakiś sweterek to mąż pyta czy wyrzucam jakiś stary bo ten
nowy to juz do szafy nie wejdzie (tyle tam poupychanych włóczek, a na
sweterek oczywiście kupiłam nową włóczkę bo ...była piękna hihihih)

Pozdrawiam
Mój golf już prawie gotowy jeszcze tylko pozszywać i może jutro do Kościółka
ubiorę ;0)

Gosia