Obalanie zakazu kazirodztwa.

12. Data: 2014-08-30 22:42:01

Temat: Re: Obalanie zakazu kazirodztwa.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teo
Był jebanym pedofilem i jego motywy zobaczysz u kleru, uważają siebie za wybrańców ,
wszystkich potępiają w imie smrodzi na chmurce, a jebią dzieci wagonami. Takim samym
degeneratem był Lott, uważał się za lepszego, innych za bydło godnych spalenia, jak
kler nienawidził wszelkiej różnorodności i kobiet, co pokazuje niedojrzałość,
psychikę w stanie niedojrzałości i za tym poszła pedofilia kazirodcza. Taki
protoplasta Frizla z austrii,

13. Data: 2014-08-31 02:54:13

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
poszła pedofilia kazirodcza. Taki protoplasta Frizla z austrii, (glob)

Nie ma wątpliwości,globik sie zapętlił i nie łapie już gdzie początek a
gdzie koniec. Ożeń się glob i spłodź dzieci to może zrozumiesz. Narazie
jesteś totalnie uzależniony od rodziców a szanującich bardzo nie chcesz
nawet w myślach złamać narzuconego Ci przez nich zakazu.
Żegnaj globku.

Pozdrawiam
Władek Tarnawski
LeoTar

14. Data: 2014-08-31 16:02:52

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2014 o 04:58, LeoTar pisze:
> [...]
> wykorzysta każdą możliwy sposób aby przetrwać. Z punktu widzenia Bytu
> zakaz stosunków seksualnych między krewnymi jest nieuzasadniony a został
> wprowadzony nieświadomie przez naszych praprzodków tylko dlatego, że z
> braku wiedzy o tym jak uczą się życia dzieci zakazali swoim dzieciom
> przez własny egoizm, wynikający z braku poczucia własnej wartości,
> pierwszego doświadczenia seksualnego ze Stwórcą, czyli z rodzicem.
> Tenaspekt aktu inicjacji seksualnej dziecka jest jednym z wielu wymiarów
> tego aktu. Głownym motywem jest zrównanie się dziecka z

Ze współżycia z bliskimi krewnymi rodzą się dzieci, u których ryzyko wad
rozwojowych jest znacznie wyższe.

Jak któraś przedludzka małpa 200 000 tys. lat temu bzykała się ze swoją
rodziną to po prostu jej ród wymarł i dziś go nie ma.

Pochodzimy od takich małp, które w zwyczaju nie miały bzykania z rodziną
i ten zwyczaj pozostał nam do dziś (całe szczęście).

15. Data: 2014-08-31 20:36:43

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rewers" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pochodzimy od takich małp, które w zwyczaju nie miały bzykania z rodziną i
> ten zwyczaj pozostał nam do dziś (całe szczęście).

Gen czyli jendostka informacji genetycznej tak jak każda informacja podlega
wpływom środowiska, które sam tworzy. Informacja udlega znieksztalceniu
(mutacji) jeżeli pojawia sie jakiekolwiek czynniki zakłócające. Dla
informacji zapisanej w genie czynnikiem zakłócającym jest stress wywołany
przez negatywne emocje. Jakakolwiek emocja jest zakłoceniem normalnego
przebiegu procesów fizjologicznych w tym rowniez zasilania dopiero co
stworzonego nowego życia i to w pierwszych dniach od zapłodnienia. Im
silniejszy stress tym silniejsze zakłócenie przemian w zapłodnionej komorce
jajowej. Nowo powstały byt jest w pewnym zakresie odporny na takie
zaklócenia ale po przekroczeniu pewnegopoziomu tychże zakłóceń (szumu
biologicznego) występują takie zjawiska jak na przykład dostawienie
dodatkowego chromosomu czy inne. Konsekwencja to deformacja płodu wskutek
zmian informacji genetycznej i przekroczenie progu odporności na zakłócenia.

Żródłem stressu jest na przykład strach. Jakie moga byc przyczyny skrajnego
strachu,który wywoła skrajny stress w momencie zapłodnienia. Ano takim
strachem (i stressem) jest obawa przed ujawnieniem przez otoczenie dążenia
córki do współżycia z ojcem gdy matka o tym wie i nie akceptuje tego.
Dziecko dąży do inicjacji seksualnej w rodzinie, co uzasadniam w swoich
wywodach, a tradycja zakazuje tego. Matka manipuluje córką tak by ta poczuła
się winna w stosunku do matki, gdyż chce (córka) przeżyć swój pierwszy raz z
ojcemi za agoda matki. Córka pozostaje w skrajnym stressie co prowadzi do
takich zjawisk jak wyżej opisałem. Rozwiązanie kompleksu Edypa-Elektry
poprzez zexzwolenie na inicjację seksualną dzieci wśród rodziców, czyli na
to czego dzieci od rodziców podswiadomie sie domagają wyeliminuje strach,
stress czyli czynniki zakłocające proces formowania sie nowego zycia w łonie
matki.

Zakaz inicjacji seksualnej dzieci wśród rodziców służył dobrze wzrostowi
cywilizacji, rozwojowi technologicznemu, który sprawi że żyjemy coraz
lepiej. Ale równoczesnie ten zakaz wzmagałprzemoc, która lokalnie
eksplodowała w postaci wojen. W ostatnim,wieku mielismy jednak do czynienia
z dwoma wojnami o zasiegu ogólnoswiatowym a na naszych oczach powstały
bronie, które posłużyc moga do zagłady totalnej i zagłady zycia jeżeli
nieuwolnimy sie od przemocy.Ponieważ według mnie źródłem przemocy jest zakaz
pierwszego doswiadczenia seksualnego dziecka w świętym trójkącie
ojciec-matka-dziecko więc usunięcie tego zakazu wyeliminuje przemoc; dzieci
stana sie emocjonalnie równe swoim rodzicom (ich stwórcom i bogom) i
zakończy sie walka o bycie lepszym od rodzica.

Wladek Tarnawski
LeoTar
http://leotar.00freehost.com/spring_2013/
http://leotar.friko.pl/Books/

16. Data: 2014-09-01 09:30:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
A jak byś był głodny, to we wszystkim byś szukał przyzwolenia na kradzież jedzenia i
nawet jakby pod spodem pisali, że złodziejowi ucięto łapska, to widział byś w tekscie
tylko to, że on ukradł to ty też możesz.
A jeśli byłbyś zboczeńcem, to też szukałbyś przyzwolenia i gdzieś tam ktoś opisał
zboczone zachowania, nawet jak wiadomo że patologia to straszna, to byś jednak będąc
zboczeńcem szukał przyzwolenia, bo tamten to zrobił a jak zrobił to wolno. Na tym
polega mechanizm Teo, szuka w tekstach przywolenia na zboczenia bo jest zboczeńcem, a
tłumaczenie że to zboczenie mało go obchodzi, bo ktoś to zrobił więc można. Jak dasz
mu kronikę policyjną zgwałceń, to ty to odczujesz jako- jakie kurwy chodzą po tym
świecie, a Teo zobaczy i będzie przekonywał że ilość opisanych gwałtów świadczy o tym
że powinno się gwałcić.

17. Data: 2014-09-01 14:06:39

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.08.2014 16:02, rewers pisze:

> [...]
>
> Pochodzimy od takich małp, które w zwyczaju nie miały bzykania z rodziną
> i ten zwyczaj pozostał nam do dziś (całe szczęście).

leotarkowi nie tłumacz - on po prostu CHCE więc będzie pisał dowolne
brednie, żeby się usprawiedliwić.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Wzrost liczby urodzeń w Polsce
Seks tantryczny i prostytucja.
"Hieros Gamos - Powrót do Świątyni"
Rytuał Hieros Gamos w Wielkim Labiryncie
Re: Dlaczego mężczyzna staje sie niewolnikiem swoich rodziców ?