Fakty moralne

1. Data: 2014-08-28 23:09:53

Temat: Fakty moralne
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Moralność katolicka potępia prostytutki i często powtarza słowo w tym kierunku_
patologia, tyle że moralność wyrosła z tego że celibatycy odczuwają frustracje do
seksu, czyli kryje się zaburzenie za tego rodzaju moralnością, tym samym nie jest to
wiarygodne, a godne politowania, a nawet leczenia.
Tak więc czy prostytutka to patologia, raczej nie, bo jeśli weźniemy moralność
niearbitralną, a wyrosłą z faktów w danej sytułacji, dojrzałych ludzi, i jeśli te
dwie osoby są zgodne obopólnie na seks, a nawet biczowanie czy oddawanie kału , gdy
jest to obopólna zgoda, mamy doczynienia z normą.
Patologia za to jest tam gdzie, jeden drugiemu narzuca seks, zmusza do czegoś kto się
nie zgadza na to, czy jest nieletni i niedojrzały fizycznie i psychicznie do seksu ,
jest to patologia.
Tak więc trochę bawi mnie pedofilny kler, który atakuje ludzi podejmujących decyzje
moralne za swoje życie, zmuszający do kopulacji dzieci, instytucja skrajnie
niemoralna krzyczy o moralności. Oczywiście kler zakazałby wogóle seksu jak to robił
już wcześniej, potępiając jako nieczyste nawet małżeństwa i paląc na stosie te
wredne, seksualne grzesznice, ale / znowu mnie to bawi/, natura lub jak kto woli bóg,
urządził to tak że im bardziej potępiasz to z czego jesteś stworzony, tym samym
narasta proces dewiacji i zboczeń seksualnych. Dlatego kler jako jedyna instytucja na
świecie kryła pedofilów, bo to u nich częste a nie wyjątki. Za to jakie korzyści
mamy z prostytucji, to decyzja tych kobiet i czym owocuje? Owocuje tym że spora część
społeczeństwa nie gania z nożem sąsiada bo frustracje rozładowuje z kobietą z różnych
powodów czy samotności, czy innych.
Korzyści daleko zakresowe, natomiast kler swoją dewiacką moralnością buduje w
ludziach frustracje i ci pienią się gdzie by tu kogo z "dzidy w oko pacnąć". Te peany
nienawiści katolików i terliki w oczach, mają często źródło w frustacji seksualnej,
czyli kler tworzy grunt pod zachowania, pod patologię wszelką.
Dlatego większym szacunkiem dażę prostytutki niż patologiczny kler, bo fakty pokazują
dlaczego. Fakty moralne.

2. Data: 2014-08-29 03:51:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale że tu już prawie nikt nie pisze, to sobie zamieszcze do wątku, odpowiedź
forumowicza na ten temat z innego forum, a następnie moją odpowiedź na jego
odpowiedź:

Forumowicz pisze:

A czemu nienpowoazesz prostytucji z zazdroscia?
Mowisz o zgodzie miedzy prostytutka a mezyczzna, ktory ma z nia uprawiac seks. A
gdzie opinia zony, szczerosc w malzenstwie, szacunek do kobiety?

Bez wzgledu na to, czy jestesmy mono- czy poli- gamiczni to ludzie czesto schodza sie
w pary na cale ( badz nie) zycie. Nie musza tez temu towarzyszyc jakies nakazy
religijne czy inne - ludzie chca miec partnera, ew. partnerow, jezeli to mozliwe.

Odpowiedź forumowiczowi:

Dlatego że zależało mi na wykazaniu kto jest patologią, czy prostytutka czy kościół,
a mąż idąc na prostytutki sam decyduje w jakiej siebie i żone stawia sytułacji. Co
nie ma nic wspólnego z prostytutką według roli jaką pełni w społeczeństwie, bo ona
podejmuje zawód , a mąż podejmuje decyzje czy przyjdzie, prostytutka to nie ksiądz by
narzucać swoją jedyną prawdę, pozostawia wolność wyboru klientowi, czy przyjdzie czy
nie przyjdzie, a nie jak ksiądz że wszyscy mają żyć jak mu się wyśni. Gdyby jeszcze
prostytutki narzucały swoją wole to by były niemoralne jak kościół. Bo moralność na
tym polega że nie wolno narzucać innym jak mają postępować, tak więc kler jest
niemoralny. A jak psychika lubi narzucać, to co lubi to między nogami, jak psychika i
ciało jest spójną całością? Dopóki kler będzie narzucał innym ideologie to i będzie
narzucał słabszym również to co mają między nogami. Wiesz kler mnie fascynuje, bo
gdzie nie spojrzysz na to co prezentuje, to patologia, ja bym tak nie potrafiła, jak
w reakcji łańcuchowej, jedno goni drugie i przekracza wyobrażenie normalnych ludzi.
Dlatego komuniści mieli zgryz, bo nie umieli sfałszować historii kleru, bo to co kler
wyczyniał przechodziło wszelkie wymysły.

3. Data: 2014-08-31 16:43:20

Temat: Re: Fakty moralne
Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2014 o 23:09, glob pisze:
> [...]
czyli kler tworzy grunt pod zachowania, pod patologię wszelką.
> Dlatego większym szacunkiem dażę prostytutki niż patologiczny kler, bo fakty

To wszystko nie jest takie proste. Zasady kościoła i zasady moralności
kształtowały się przez stulecia najczęściej w niewielkich
społecznościach (z naszego XXI-wiecznego punktu widzenia).

W tamtych czasach i w takich społeczeństwach zakaz bzykania się z kim
popadnie był po prostu koniecznością. Mnogość chorób przenoszonych drogą
płciową mogła doprowadzić do wielkiego wymierania społeczności.

Kler jako beneficjent pracy ludu zawsze był zainteresowany aby ten lud
był liczny i zdatny do ciężkiej roboty. Taki jest powód moralnych
zakazów kościoła: nie chlej, nie ćpaj, nie idź do komunistów, nie bzykaj
się z wszystkimi ze wsi bo to ci będzie przeszkadzało w pracy na
kościół:) A i twoje dzieci mogą być niezdrowe i nie będą mogły pracować.

W takiej postawie Kościoła jest jakaś racja. W wyzwolonym wieku XX,
wieku feministek i piguł antykoncepcyjnych baby zaczęły się bzykać w
sposób wyzwolony z kim popadnie. Na to tylko czekał przenoszący się
drogą płciową wirus HPV, o którego istnieniu nie wiedziano. Nie
wiedziano również, że powoduje on raka szyjki macicy...
Ile kobiet swoje "wyzwolenie" przypłaciło przedwczesną śmiercią? A już
nasze babcie mówiły: o ta co umarła to się musiała kurwić bo na raka
macicy umarła.

4. Data: 2014-09-01 05:21:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
A to byś ludziom seksu zabronił, kiedyś też się bzykali a dzieci wyrzucali na ulice,
dlatego zaburzony kler wojowaniem z antykoncepcją powoduje dzieci w beczkach i Mamy
Magdy, gdy nie było antykoncepcji dzieci się wyrzucało, topiło w tzw sławojce czyli
szambie i to było powszechne, te co przeżyły to pracowały w kopalniach nawet 6latki.
Jak widzisz kler ma problem z seksem a raczej dewiacją na punkcie seksu i tylko
szkodzi, bo frustracji seksualni to zboczeńcy i zbrodniarze, bo funkcjonują wbrew
naturze.
A podstawowe prawo moralne , etyka, dokładnie podaje, człowiek ma prawo do
dokonywania wyborów moralnych, kto chce narzucać innym swoje zdanie jest niemoralny,
bo niewoli tego człowieka i nigdy nie jest w jego sytułacji, pod względem moralności
kler to instytucja niemoralna.

5. Data: 2014-09-01 05:34:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> A podstawowe prawo moralne , etyka, dokładnie podaje, człowiek ma
> prawo do dokonywania wyborów moralnych, kto chce narzucać innym swoje
> zdanie jest niemoralny, bo niewoli tego człowieka

I nie tylko niemoralny, ale i głupi, ponieważ sam może się z tym narzucaniem
namęczyć, kiszki sobie (i innym przy okazji) wypruć, a i tak jest niezerowa
szansa, że szykanowany zrobi swoje.

--
????
???

6. Data: 2014-09-01 08:51:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
Zwróciłeś uwagę że jednak oddziaływanie szkodliwe kleru wpływa? Bo gdy nie
podejmujesz decyzji moralnych w swoim życiu, tylko ktoś za ciebie reguluje,
arbitralnie, nie będąc w sytułacji, to wygasza ludziom sumienie.
Bo sumienie jak każdy " mięsień" niećwiczony zanika, aby mieć sumienie musisz
podejmować decyzje, aby je ćwiczyć.
Gdy tego nie robisz stajesz się nieczułym betonem oddanym jak ślepy dogmatowi. I to
po polakach widać, mają deficyty sumienia.
Kilka przykładów, czy w Polsce ludzie przejmują się co JP2 nawyprawił w Afryce? Czy
polacy przejmują się głównymi skutkami antyaborcyjnej ustawy, czyli okaleczonymi
kobietami i dziećmi w beczkach, co lekarze na zachodzie pytają się - jak możecie to
robić swoim kobietom- czy znowu w drugą stronę, postępuje psychopatia i zachowania
katujące i torturujące jak dr. Chazan don Mengele ?.
Widzisz deficyty sumienia, to się odbije na coraz brutalniejszym postępowaniu w
naszym życiu wzajemnym, gdy odbiera się ludziom moralne prawo decydowania i narzuca
niemoralnie pogląd, zabija się również sumienie. Dlatego mnie tak kler w pewien
sposób facynuje, bo tak szkodliwej patologii nie spotkasz nigdzie.

7. Data: 2014-09-01 10:08:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale jeszcze pytanie czy głupota nie jest szokująca, chodzi o stwierdzenie Rewersa,
jakby kiedyś ludzie nie uprawiali seksu, a uprawiają od czasów antykoncepcji.
Niesamowite co?
Od zawsze ludzie uprawiali seks, tylko kiedyś kończyło się to gorzej, bo nikt nie
utrzyma tabunów dzieci, więc powszechne było wyrzucanie dzieci na ulicę, lub
topienie, tak powszechne że dość niskie kary były lub wogóle pomijano kary, ze
względu na brak możliwości utrzymania. Dlatego wprowadzono humanitarną aborcje, po
co ma dziecko ginąć gdzieś na ulicy czy w kopalni, bo pracowało by przeżyć lub kradło
lub umierało na mrodzie, jak dziwczynka z zapałkami opisana przez Andersena , jak
można humanitarniej i tym samym jednocześnie podniósł się humanizm do dzieci już
obecnych, bo ich było mniej więc można się było zatroszczyć. Następnie antykoncepcja
która, już niedopuszcza nawet do zapłodnienia, a rodzina jest planowana. Od kiedy
kler zwalcza te metody mając obsesje na punkcie seksu, jakby ludzie mogli być
aseksualni, bo oni w celibacie i ich seks obraża, znowu mamy dzieci w szambach,
beczkach i morderczynie dzieci, bo dewianci w sutannach, którzy są zboczeńcami, to
nawet widać po tym że kler non stop mówi o majtkach innych ludzi, to jest zboczenie,
takie napastliwe zainteresowanie, wiedzą dewianci najwięcej o rzeczach zgoła im
obcych i mamy non stop powrót tragedii z przeszłości.

8. Data: 2014-09-01 12:25:01

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.09.2014 o 10:08, glob pisze:
> Ale jeszcze pytanie czy głupota nie jest szokująca,

Nigdzie nie pisałem, że ludzie dawniej nie uprawiali seksu... A już
nikogo nie namawiam do aseksualności, Zresztą KK też tego nie robi. Jak
już bym do czegoś namawiał to do monogamii.

Rozwiązłość do niczego dobrego nie prowadzi a ktoś kto idzie co drugi
wieczór z inną osobą poznaną na imprezie do wyra powinien się leczyć bo
jest chory i to on szerzy prawdziwą patologię.

Aborcję wymyślono nie dla biednych tylko dla bogatych, żeby można było
spostponowaną panienkę wydać za mąż jako prawie nietkniętą. Aborcja
niczym dobrym nie jest a ktoś kto tak twierdzi jest kretynem (o leczeniu
już nie wspomnę). Zdecydowanie jestem przeciwnikiem stosowania aborcji
jako środka antykoncepcyjnego.

Prosty lud nie składa się z myślicieli i filozofów szukających własnej
drogi. Prosty lud jest nierozumny i potrzeba go jakoś ująć w karby żeby
nie zaczął wykańczać siebie i swoich elit. Do tego do tej pory służyła
religia. Obecnie są tacy, którzy ją zwalczają. Celowo, czy nie,
przyczynią się tylko do powiększenia bezmiaru nieszczęścia na tej planecie.

Frustracje związane ze strefą płciową nie są takie złe. Gdyby nie one
nie mielibyśmy większości dzieł światowej literatury i sztuki.

9. Data: 2014-09-01 15:44:12

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rewers" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> Nigdzie nie pisałem, że ludzie dawniej nie uprawiali seksu... A już nikogo
> nie namawiam do aseksualności, Zresztą KK też tego nie robi. Jak już bym
> do czegoś namawiał to do monogamii.

Zdecydowanie popieram.

> Rozwiązłość do niczego dobrego nie prowadzi a ktoś kto idzie co drugi
> wieczór z inną osobą poznaną na imprezie do wyra powinien się leczyć bo
> jest chory i to on szerzy prawdziwą patologię.

Odnoszę wrażenie, że częsta zmiana partnerów to z jednej strony niezdolność
do zaufania partnerowi a z drugiej ucieczka przed byciem przez niego
manipulowanym Poszukujemy takiego partnera, ktory nie będzie nami
manipulował. Bo manipulacja to forma przemocy, od której uciekamy.

> [...]
> wspomnę). Zdecydowanie jestem przeciwnikiem stosowania aborcji jako środka

Dodałbym do tego, że stosowanie sztucznego zapłodnienia równiez zdrowe nie
jest. To jest "proteza" kiedy rozhulane emocje wywołane zakazowym
wychowaniem nie pozwalają kobiecie zajść w ciążę. To jest próba leczenia
skutków bez rozwiazania problemu.

> [...]
> religia. Obecnie są tacy, którzy ją zwalczają. Celowo, czy nie, przyczynią
> się tylko do powiększenia bezmiaru nieszczęścia na tej planecie.

A tutaj pozwolę sie nie zgodzić z sanownym interlokutorem. Religia tak jak i
pojęcie boga to produkty zakazu stosowanego wobec dziecka przez
nieświadomego rodzica. Rodzic zakazujący dziecku spożycia owocu z drzewa
wiedzy i życia (albo drzewa prawdy) staje sie dla dziecka czymś
niedoścignionym, który opanowuje umysł dziecka. Rodzic zakazujacy dziecku
inicjacji seksualnej ze swoim partnerem, współrodzicem staje sie dla dziecka
czym sniedoścignionym, nieosiągalnym, bogiem.

> Frustracje związane ze strefą płciową nie są takie złe. Gdyby nie one nie
> mielibyśmy większości dzieł światowej literatury i sztuki.

Bo Dziecko, które nie mogło sie zrównać z rodzicem w akcie inicjacji
seksualnej w świętym trójkacie ojciec-matka-dziecko czuje się poniżone,
gorsze od swojego rodzica i stara się by to poczucie niższości wyeliminowac
przez dążenie do doskonałości. Stąd wszystkie dzieła ludzkiego umysłu i
ludzkich rąk dzięki którym twórcy powinni czuc sie lepszymi od innych, w
szczególnosci od swoich rodziców. A jednak mimo tej lepszości wielu z nich,
jeśli nie wiekszość przweżywała dramaty osobiste i różne formy uzależnienia.
A wszystko zaczęło sie od uzależnienia od rodzica, uzależnienia wynikającego
z niespełnienia aktu inicjacji seksualnejwśród rodziców. Ten akt ma
kapitalne znaczenie dla całego rozwoju człowieka i ludzkości, dla wyzwolenia
człowieka z nieświadomości.

Wladek Tarnawski
LeoTar
http://leotar.00freehost.com/spring_2013/
http://leotar.friko.pl/Books/

10. Data: 2014-09-01 19:50:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
Jak dowodzi biologia człowiek jest poligamiczny , dlatego od zarania były zdrady i
skoki w bok. Monogamia się wzieła z biedy, po prostu biedakom trudniej było utrzymać
wiele partnerek, więc biedota zrobiła rewolucje ala komunistyczną, wszyscy po równo,
ale i tak gdy mamy nawet naszych władców , to oni mieli ponad setki kochanek i
tysiące potomstwa, wystarczy biografie naszych królów poczytać. Tam gdzie
społeczeństwo się bogaci, kwitną zachowania poligamiczne, bo ludzi stać na kilka
partnerów, tam gdzie trzeszczy bieda jest silniejsza monagamia, a że kościół wziął
się z plebsu, niewolników, nędzarzy, tak więc masz potępioną luksusową poligamie.
Frustraci seksualni odpowiadają za miliony na stosach, bo dlatego palono kobiety, a
teraz już nie można na stosie to zakazano aborcji, bo jak kobieta dokonuje aborcji co
uprawiała grzeszny seks a nie rozpłód, za tym potępieniem nie chodzi o dobro produ
tylko mamy opsesje na punkcie seksu, a z tego mamy nienawiść do kobiet i powszechne u
kleru zboczenia.

Obalanie zakazu kazirodztwa.
Wzrost liczby urodzeń w Polsce
Seks tantryczny i prostytucja.
"Hieros Gamos - Powrót do Świątyni"
Rytuał Hieros Gamos w Wielkim Labiryncie