Fakty moralne

11. Data: 2014-09-01 20:05:38

Temat: Re: Fakty moralne
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Odnośnik z dwudziestolecia:

Przez całe dwudziestolecie trwał gigantyczny spór obyczajowy. Z jednej strony
mieliśmy silną prawicę, która po latach 20-tych nie mogła już dojść do władzy z
powodu zamachu majowego. Z drugiej - u władzy zamontowała się w teorii liberalna
sanacja, która jednak bała się wprowadzić w Polsce jakiekolwiek oficjalne zmiany
obyczajowe i narazić się konserwatystom.

Nigdy nie usankcjonowano w prawodawstwie II Rzeczpospolitej cywilnych rozwodów.
Separacja była potępiana i utrudniana na przeróżne sposoby. Aby się rozstać trzeba
było albo zabić swojego małżonka, albo... mieć dużo pieniędzy. W drugim przypadku
można było sobie pozwolić na zmianę wyznania lub oficjalne unieważnienie ślubu.
Najtańszym rozwiązaniem pozostawał jednak rewolwer. Stąd tak gigantyczna liczba
przypadków mężobójstw i żonobójstw w tamtym czasie.

Antykoncepcja również była na cenzurowanym. Owszem, faktyczna obyczajowość,
szczególnie w przypadku mężczyzn, była bardzo swobodna, ale próby kontrolowania
narodzin, kliniki dla kobiet, jakakolwiek edukacja, nawet w zakresie naturalnych
metod - wszystko to spotykało się z ostrym potępieniem konserwatywnych polityków i
działaczy. Kobietom w przedwojennym społeczeństwie nie dawano żadnej kontroli nad
własnym ciałem i nad swoim życiem.

I to wszystko powodowało, że dzieciobójstwa zdarzały się w tamtym czasie wyjątkowo
często?

Z jednej strony powszechne było porzucanie dzieci. Z drugiej - makabryczna, popularna
metoda, czyli wrzucanie dziecka do sławojki, gdzie w tej niejednokrotnie
kilkumetrowej warstwie fekaliów dziecko szybko tonęło. Morderczynie mogły czuć się
bezkarne. Nawet jeśli zostały schwytane, zwykle czekała je kara nie większa niż kilka
miesięcy, góra rok więzienia.

http://ksiazki.wp.pl/tytul,Kobiety-zbrodniarki-Upadl
e-damy-II-Rzeczpospolitej-rozmowa-z-Kamilem-Janickim
,wid,20759,wywiad.html?ticaid=1135e2&_ticrsn=3

12. Data: 2014-09-02 05:01:48

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.09.2014 o 15:44, LeoTar pisze:
> [...]
> wyeliminowac przez dążenie do doskonałości. Stąd wszystkie dzieła
> ludzkiego umysłu i ludzkich rąk dzięki którym twórcy powinni czuc sie
> lepszymi od innych, w szczególnosci od swoich rodziców. A jednak mimo
> tej lepszości wielu z nich, jeśli nie wiekszość przweżywała dramaty
> osobiste i różne formy uzależnienia. A wszystko zaczęło sie od
> uzależnienia od rodzica, uzależnienia wynikającego z niespełnienia aktu
> inicjacji seksualnejwśród rodziców. Ten akt ma kapitalne znaczenie dla
> całego rozwoju człowieka i ludzkości, dla wyzwolenia człowieka z

No, to jest czysty Freud:) To co pan piszesz, to dla większości jest nie
do ogarnięcia. Na pewno jest to sprzeczne z zaszczepionymi przez kulturę
(głównie chrześcijańską) tzw. wartościami.

13. Data: 2014-09-02 12:10:26

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rewers" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> No, to jest czysty Freud:) To co pan piszesz, to dla większości jest nie
> do ogarnięcia. Na pewno jest to sprzeczne z zaszczepionymi przez kulturę
> (głównie chrześcijańską) tzw. wartościami.

Ale zgodne z zawoładniem rewolucjonistów: "Wolność, Równość, Braterstwo".
Syn staje się równy staje sie jego bratem wolnym od wszelkich uzależnień
emocjonalnych od ojca. Córka staje się równą swojej matce, staje sie jej
siostrą wolną od emocjonalnej zależności od matki.

Wladek Tarnawski
LeoTar
http://leotar.00freehost.com/spring_2013/
http://leotar.friko.pl/Books/

14. Data: 2014-09-02 12:12:24

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> emocjonalnych od ojca. Córka staje się równą swojej matce, staje sie jej
> siostrą wolną od emocjonalnej zależności od matki.

miało oczywiście byc: syn staje sie równy ojcu, staje sie jego bratem

15. Data: 2014-09-02 19:13:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
On nie pisze żadnego frojda tylko racjonalizuje swoje patologie, próbuje dowieść że
dzieci szukają seksu u dorosłych, bo on ma takie zachciewajki a nie dzieci, według
frojda kompleks edypa, pozwala na zaistnienie sumienia, czyli na odróżnienie dobra i
zła, bo jeśli podświadomie kochasz tatusia czy mamusie, to jednocześnie masz
postawioną granice, że pewnych rzeczy nie wolno, między potrzebami i zakazami pojawia
się kwestia wyboru, czyli rodzi się sumienie, czego wolno a czego nie wolno, co jest
dobre i zły . Gdyby słuchać bełkotu Teo nikt by nie miał sumienia, tylko w łeb bo źle
na niego spojrzałeś. I on tak pisze, chce ruchać niemowlaka, dlaczego mu nie wolno,
zawsze można wmówić że niemowlak też chce.

16. Data: 2014-09-03 03:07:22

Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-31 16:43, rewers pisze:
/.../
> Kler jako beneficjent pracy ludu zawsze był zainteresowany aby ten lud
> był liczny i zdatny do ciężkiej roboty. Taki jest powód moralnych
> zakazów kościoła: nie chlej, nie ćpaj, nie idź do komunistów, nie bzykaj
> się z wszystkimi ze wsi bo to ci będzie przeszkadzało w pracy na
> kościół:) A i twoje dzieci mogą być niezdrowe i nie będą mogły pracować.

Tu zgoda. Zakaz antykoncepcji i aborcji /w sytuacji małego przyrostu i
niedoboru ozusowanych w przyszłości/ też temu służy.

> W takiej postawie Kościoła jest jakaś racja. W wyzwolonym wieku XX,
> wieku feministek i piguł antykoncepcyjnych baby zaczęły się bzykać w
> sposób wyzwolony z kim popadnie. Na to tylko czekał przenoszący się
> drogą płciową wirus HPV, o którego istnieniu nie wiedziano. Nie
> wiedziano również, że powoduje on raka szyjki macicy...
> Ile kobiet swoje "wyzwolenie" przypłaciło przedwczesną śmiercią? A już
> nasze babcie mówiły: o ta co umarła to się musiała kurwić bo na raka
> macicy umarła.

A może kurwił się jej chłop? Od chłopa się zarazić nie można?

17. Data: 2014-09-03 15:00:15

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.09.2014 o 03:07, e pisze:

> A może kurwił się jej chłop? Od chłopa się zarazić nie można?

Jesteś płci żeńskiej, prawda?:)
Mógł się kurwić chłop i od chłopa też się można zarazić, chociaż u
chłopa objawów niebezpiecznych nie ma (a przynajmniej jeszcze nie
znaleziono, nie zdziwiłbym się gdyby w przyszłości okazało się, że u
mężczyzn HPV też powoduje jakiegoś raka):)

Myślę, że w licznym społeczeństwie statystyka ma decydujące znaczenie.
Im mniej będzie takich "kurwiących" się (na przykład na skutek
moralności szczepionej przez Kościół) tym zdrowsze statystycznie będzie
całe społeczeństwo:)

18. Data: 2014-09-03 16:58:32

Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-03 15:00, rewers pisze:

/.../

> Jesteś płci żeńskiej, prawda?:)

A to niepoprawne politycznie? ;P

"baby" jak piszesz "zaczęły się bzykać w sposób wyzwolony z kim popadnie
w XX wieku"?

"Z kim popadnie"? Czyli z kim? Nie z chłopami?

Z kozami może? ;)

Wg mojej wiedzy kto miał się bzykać z kim popadnie, bzykał się
niezależnie od okresu historii. Kurtyzany to XX wiek?
Albo de Sade?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Donatien_Alphonse_Fran%
C3%A7ois_de_Sade

> [...]
>znaleziono, nie zdziwiłbym się gdyby w przyszłości okazało się, że u
>mężczyzn HPV też powoduje jakiegoś raka):)

Tak myślisz? :)

"Czy zakażenia HPV powoduje wzrost ryzyka raka u mężczyzn?"
Odpowiedź od Jamesa M. Steckelberg, MD

"Krótka odpowiedź brzmi: tak, ale szczególne ryzyko są różne dla
mężczyzn. Większość czasu, zakażenie HPV nie powoduje żadnych objawów
lub objawy u obu płci, choć niektóre typy HPV powoduje brodawki narządów
płciowych. Typowo, układ immunologiczny eliminuje wirusa bez leczenia w
ciągu dwóch lat. Dopóki wirus jest obecny, można zarazić nim
swoich partnerów seksualnych.

Ale pewne typy wirusa HPV, znane jako typy wysokiego ryzyka, mogą
powodować przewlekłe zakażenie, które może stopniowo przekształcić się w
raka.
Z wyjątkiem raka szyjki macicy, raki związane z HPV są rzadkie. Te
rzadkie nowotwory to nowotwory sromu, pochwy, prącia, odbytu i jamy
ustnej i gardła - w tylnej części jamy ustnej i górnej części gardła."

"wirus brodawczaka ludzkiego (HPV) jest pospolitym wirusem. Większość
osób aktywnych seksualnie w Stanach Zjednoczonych (USA) będzie mieć HPV
w pewnym momencie w ich życiu. Istnieje ponad 40 typów wirusa HPV, które
są przekazywane przez kontakt seksualny. Typy te mogą zainfekować
genitalia mężczyzn, w tym skórę na i wokół penisa lub odbytu.
Mogą również zainfekować usta i gardło.

Jak zarażamy się HPV?
HPV przekazywane przy kontakcie narządów - najczęściej podczas stosunku
pochwowego i analnego. HPV może być również przekazywane podczas seksu
oralnego. Ponieważ HPV zazwyczaj powoduje żadnych objawów, większość
mężczyzn i kobiet może zarazić się HPV i przekazać go nawet o tym nie
wiedząc. Ludzie mogą mieć HPV nawet jeśli lata minęły od czasu gdy
uprawiali seks. Nawet ludzie z tylko jednym życiowym partnerem
seksualnym mogą mieć HPV (jeśli ich partner był zarażony wirusem HPV.

Jakie są problemy zdrowotne spowodowane przez HPV u mężczyzn?

Większość ludzi, którzy zarazili się HPV (dowolnego typu) nie rozwijają
żadnych objawów lub problemów zdrowotnych. Jednak niektóre typy HPV mogą
powodować brodawki narządów płciowych. Inne typy mogą powodować raka
prącia, odbytu lub jamy ustnej i gardła (tylnej części gardła, w tym
podstawy języka i migdałków.)"

/.../
Czy istnieją sposoby, aby obniżyć swoje szanse na zarażenie się HPV?

Bezpieczna i skuteczna szczepionka przeciwko wirusowi HPV (Gardasil)
może chronić chłopców i mężczyzn przed typami wirusa HPV, które powodują
większość brodawki narządów płciowych i raka odbytu. Lek podaje się w
trzykrotnie w ciągu sześciu miesięcy.

Prezerwatywa (jeśli jest stosowany z każdym akcie seksualnym, od
początku do końca) może obniżyć swoje szanse na przejściu HPV do
partnera lub rozwoju chorób związanych z HPV. Ale HPV mogą infekować
obszary, które nie są objęte prezerwatywą, tak żeprezerwatywa może nie w
pełni chronić przed HPV.

Ponieważ HPV jest tak powszechne i zazwyczaj niewidoczne, jest tylko
jeden pewny sposób, aby zapobiec jej nie mieć kontaktów seksualnych .
Nawet ludzie mający tylko jednego życia partnera seksualnego może dostać
HPV, jeśli ich partner był zarażony wirusem HPV."

http://www.cdc.gov/std/hpv/stdfact-hpv-and-men.htm

I to by było na tyle.
Więc nie pisz o "kurwiących się babach" bo
to określenie zawsze bardziej pasowało mi do mężczyzn! :)

I nie jest to ich "wina".
Tak działa natura.
A "baby"? Też czasami chcą mieć szansę na skrzyżowanie swoich genów
w różnym wariancie. /najczęciej nie wiedząc że to ich geny tego chcą :))

Im więcej "kurwienia" tym więcej szans na rozsianie materiału
genetycznego, nawet jeśli w pakiecie z HPV, HIV, kiłą i mogiłą :)
Zawsze jakaś część potomstwa pozostanie przy życiu i zasili tacę i ZUS.

e.

19. Data: 2014-09-03 20:55:11

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.09.2014 o 16:58, e pisze:

> A to niepoprawne politycznie? ;P

Odbijanie piłeczki w kierunku chłopów wskazywało... Ja tylko zacytowałem
słowa swoich babć i ciotek. Fakt, że były biedne zmanipulowane przez
patriarchat;)

> Wg mojej wiedzy kto miał się bzykać z kim popadnie, bzykał się
> niezależnie od okresu historii. Kurtyzany to XX wiek?
> Albo de Sade?

Postrzeganie realiów życia w społeczeństwie z tamtych czasów przez prozę
markiza de Sade przypomina popatrzenie na Panoramę Racławicką z
odległości 10 cm. Być może trafi się, ze zobaczysz szablę ale to nie
znaczy, że na całym obrazie są tylko szable.
Elity zawsze mają inne zwyczaje niż reszta narodu. Elity to jakiś 1%,
może mniej.
U nas jakieś 100 lat temu zwyczaje na wsi były bardzo surowe. Na świecie
bywa tak dalej np. w krajach muzułmańskich.
Jak myślisz, ile razy zdąży zdradzić żona araba w Iranie zanim własna
rodzina rozwali jej łeb kamieniem? Ale rząd i elity irańskie bzykają
się zapewne z kim popadnie.;)

> Tak myślisz? :)
Dziękuję za zaprezentowanie mi aktualnej wiedzy na ten temat. Nie jestem
lekarzem medycyny - mogę się nie znać:) Przeczytałem z zainteresowaniem.
Ja bym raczej nie wierzył, że medycyna wie już wszystko;)

> [...]
> genetycznego, nawet jeśli w pakiecie z HPV, HIV, kiłą i mogiłą :)
> Zawsze jakaś część potomstwa pozostanie przy życiu i zasili tacę i ZUS.

Z tym rozsiewaniem to przesada. Historia ludzkości nie zaczyna się,
wbrew pozorom w XX wieku.
Dwieście, trzysta lat temu liczniejsze i zdrowsze potomstwo miała
kobieta, która dopuszczała jednego lub co najwyżej kilku partnerów (mąż
i przystojny sąsiad) a nie taka co dawała dupy innemu po każdych tańcach
w karczmie. Z powodu chorób zakaźnych właśnie. Każda złapana "wenera"
kończyła się tragicznie, a dziecko nawet jak się urodziło to było chore,
upośledzone albo zdeformowane.
Ziółkami kiły nie wyleczy a wtedy nie było skutecznych lekarstw.

Kończąc. Ja tylko zachęcam do monogamii a nie abstynencji. Jeśli ja,
chłop dałem radę mieć na raz tylko jedną partnerkę w dłuższym okresie
czasu i nigdy nic nie złapałem poza grypą to się chyba da?;)
Ja też ufam działaniu natury - nie tknąłbym się kobiety, która przede
mną miała setkę facetów bo mnie taka brzydzi.

20. Data: 2014-09-03 21:47:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
Przestań pieprzyć te katolickie bzdury bo to dewiacja.
Ludziom nigdy nikt nie zabronił seksu, to chora ideologia kastratów, celibatyków,
prowadziła do mordów, zboczeń i zaburzeń. Jak myślisz dlaczego protestanci wrócili do
ożenku, spowodu masowych zboczeń kleru, dlatego do tej pory się żenią, co powoduje że
mają pojęcie o co chodzi w rodzinie, a ideologia kleru jest antyrodzina.
Seks jest jednym z elementów miłości, brak seksu tworzy oziębłe przemanipulowane
kobiety i facetów przemocowców z frustracji.
A gdy wcześniej jeszcze rodzice dobierali partnerów, bo miłość przez kler była
wyklęta, bo prowadzi do seksu, ludzie żenili się pozornie, a taka dama miała sporo
kochanków na boku.
Pan młody znowu jeździł polować na chłopki, te sławne polowania na zwierzynę to
polowania na chłopki, stąd tyle benkartów po wsiach.
Osoby które obecnie rozprzestrzeniają HPV, HIV, KIŁE itd.. , to osoby które nie
używają szczepień i zabezpieczeń, a kto zwalcza szczepiania na HPV itd.... kler.
Bo dewiantom się uroiło że naturę zwalczą i wnikają w sferę o której nie mają
zielonego pojęcia i tylko szkodzą, w Afryce doprowadzi potępieniem prezerwatyw do
epidemii HiV. Od kiedy kler naucza " moralności" gabinety dermatologów przepełnione,
bo ludziom jak się nie mówi o zabezpieczeniach, a kler jeszcze zwalcza to oni to
oleją. Kler rozprowadza w polsce epidemie chorób wenerycznych i mamy alarm
epidemiologiczny z HiV.

Obalanie zakazu kazirodztwa.
Wzrost liczby urodzeń w Polsce
Seks tantryczny i prostytucja.
"Hieros Gamos - Powrót do Świątyni"
Rytuał Hieros Gamos w Wielkim Labiryncie