Re: Fakty moralne

From: rewers <r...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Fakty moralne
Date: Wed, 03 Sep 2014 15:00:15 +0200

W dniu 03.09.2014 o 03:07, e pisze:

> A może kurwił się jej chłop? Od chłopa się zarazić nie można?

Jesteś płci żeńskiej, prawda?:)
Mógł się kurwić chłop i od chłopa też się można zarazić, chociaż u
chłopa objawów niebezpiecznych nie ma (a przynajmniej jeszcze nie
znaleziono, nie zdziwiłbym się gdyby w przyszłości okazało się, że u
mężczyzn HPV też powoduje jakiegoś raka):)

Myślę, że w licznym społeczeństwie statystyka ma decydujące znaczenie.
Im mniej będzie takich "kurwiących" się (na przykład na skutek
moralności szczepionej przez Kościół) tym zdrowsze statystycznie będzie
całe społeczeństwo:)