Obciazniki czy jak to zwal

1. Data: 2002-11-23 22:19:23

Temat: Obciazniki czy jak to zwal
Od: "Koola" <k...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy orientuje sie ktos gdzie w Krakowie mozna kupic takie obciazniki ktore
mozna "zainstalowac" np. na nogach wokol kostek (jakies woreczki ze srutem
olowianym) ? Kiedys widzialem cos takiego "made in usa" - taki prostokatny
woreczek z niby skory wypchany jakim sypkim i ciezkim materialem z rzepami,
ktory mozna bylo owinac wokol kostek lub nadgarstkow - bardzo solidnie
wykonane i fajne ale to bylo daaaawno temu.
Moze tez byc jakis sklep w sieci - byle byl pewny.

pozdr.
Koola

2. Data: 2002-11-23 23:04:38

Temat: Re: Obciazniki czy jak to zwal
Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykonane i fajne ale to bylo daaaawno temu.
> Moze tez byc jakis sklep w sieci - byle byl pewny.

Witaj. Mam dokładnie takie 0,5kg obciążniki w domu (pozyczone po prawdzie i
wykorzystuję je do ćwiczeń). Kumpela kupiła to w sklepie sportowym w Słupsku,
ale dokładniejszych informacji udzielę w poniedziałek. Cierpliwie poczekaj;)))

3. Data: 2002-11-24 10:47:47

Od: "Pituś" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koola" <k...@N...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> mozna "zainstalowac" np. na nogach wokol kostek (jakies woreczki ze srutem

W każdym szanującym się sklepie sportowym (lub hipermarkecie) znajdziesz
takie "rękawki". Te lepsze mają możliwość regulacji obciążenia.

Pozdrawiam, Pituś

4. Data: 2002-11-24 11:36:32

Od: "Koola" <k...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W każdym szanującym się sklepie sportowym (lub hipermarkecie) znajdziesz
> takie "rękawki". Te lepsze mają możliwość regulacji obciążenia.

Mi chodzi o cos takiego ja tu --> http://www.ds4.agh.edu.pl/~koola/
(szybki szkic tego ciezarka)
To czarne to rzep, a ciezarek mozna owinac np. dokola kostki i "zapiac"
rzepem. Te ciezarki nie maja regulacji obciazenia bo to sa takie zwykle
woreczki wypchane czyms ciezkim (srut olowiany ??? )

pozdr.
Koola

5. Data: 2002-11-24 12:48:04

Od: "Pituś" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzepem. Te ciezarki nie maja regulacji obciazenia bo to sa takie zwykle
> woreczki wypchane czyms ciezkim (srut olowiany ??? )

Mówimy o tym samym. Można zakładać to na ręce lub nogi i zapina sie na
rzepy. W niektórych modelach można wyjmować pojedyńcze woreczki,
zmniejszając tym obciążenie. Ćwiczyłem z takimi "rękawkami" więc wiem o co
ci chodzi. W Warszawie są one dostępne w sklepach sportowych (a ponieważ
tych jest coraz mniej) i na stoiskach ze sprzętem sportowym w
hipermarketach. Pytanie tylko, czy koniecznie muszą być ze skóry?

--
Pozdrawiam, Pituś :)
http://ipon.pl/

6. Data: 2002-11-24 13:19:27

Od: "Koola" <k...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tych jest coraz mniej) i na stoiskach ze sprzętem sportowym w
> hipermarketach. Pytanie tylko, czy koniecznie muszą być ze skóry?

Niekoniecznie ze skory - byle byly solidnie wykonane a nie takie ze po
miesiacu zaczna sie rozsypywac. Bede musial w takim razie polazic po
marketach w Kraku.

pozdr.
Koola

7. Data: 2002-11-24 16:03:04

Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje kupiłam w Markecie M1, w sklepie sportowym. Może u was też taki jest?

8. Data: 2002-11-24 16:56:38

Od: "Pituś" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niekoniecznie ze skory - byle byly solidnie wykonane a nie takie ze po
> miesiacu zaczna sie rozsypywac. Bede musial w takim razie polazic po
> marketach w Kraku.

http://www.mysport.pl/index.php?doc=product&id=645&c
ategory=101014&limit=10&
offset=0&session_id=7468d2a7b0a6175ea5e696b9f04c3486

--
Pozdrawiam, Pituś :)
http://ipon.pl/

9. Data: 2002-11-24 17:01:58

Od: "Pituś" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pituś" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości

http://www.mysport.pl/index.php?doc=product&id=645&c
ategory=101014&limit=10&
> offset=0&session_id=7468d2a7b0a6175ea5e696b9f04c3486

http://www.mysport.pl/index.php?doc=product&id=658&c
ategory=101014&limit=10&
offset=10&session_id=7468d2a7b0a6175ea5e696b9f04c348
6

10. Data: 2002-11-24 19:14:17

Od: "Koola" <k...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mysport.pl/index.php?doc=product&id=645&c
ategory=101014&limit=10&
> offset=0&session_id=7468d2a7b0a6175ea5e696b9f04c3486

Ooo wlasnie o to mi chodzilo - wielkie dzieki. Jak nic nie znajde w Kraku to
kupie via Inet.

pozdr.
Koola

Zarabianie na Internecie.