Zarabianie na Internecie.

1. Data: 2002-11-23 13:19:40

Temat: Zarabianie na Internecie.
Od: "NetWaluta" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Internecie istnieje wiele możliwości zarobienia realnych pieniędzy.
W serwisie www.netwaluta.of.pl znajdziesz firmy płcące za:

@ czytanie e-maili reklamowych
@ wypełnianie ankiet
@ surfowanie z programem wyświetalającym reklamy
@ zapisywanie się do ofert specjalnych
@ klikanie w banery
@ umieszczenie banera na własnej stronie
@ inne...

Możesz zarabiać przy minimalnym wkładzie pracy.
Zapraszam do odwiedzenia serwisu.
--
http://netwaluta.of.pl
gratisowe pieniądze

2. Data: 2002-11-23 13:55:04

Temat: Re: Zarabianie na Internecie.
Od: d...@p...onet.pl (Seba) szukaj wiadomości tego autora

> Możesz zarabiać przy minimalnym wkładzie pracy.
> Zapraszam do odwiedzenia serwisu.
> --
> http://netwaluta.of.pl
> gratisowe pieniądze

Gratis to mozna co najwyzej po mordzie dostac wiec nie wciskaj ludziom kitu
ok?
Sorki wszystkich ale jak czytam takie maile to szalu dostaje
pozdr Seba

3. Data: 2002-11-23 16:16:28

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
l...
> Sorki wszystkich ale jak czytam takie maile to szalu dostaje
--------------------------------------
Hej Seba!
Dostałeś spam? Wiadomości zatytułowanej: "Zarabianie na Internecie" nie
znalazłem na Grupie ani w archiwum. U Ciebie w tytule jest "Re:" Czyżby tak
Cię "poniosło", że odpisałeś spamiarzowi? Jeśli tak, to podejrzewam, że
teraz będzie Cię gnębił... Obym się mylił.

Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

4. Data: 2002-11-23 16:48:19

Od: d...@p...onet.pl (Seba) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cię "poniosło", że odpisałeś spamiarzowi? Jeśli tak, to podejrzewam, że
> teraz będzie Cię gnębił... Obym się mylił.

ta wiadomosc napewno poszla na grupe prznajmniej bylo zadresowane na
p...@n...pl
moze krzystarz z innego serwera
pozdr Seba

5. Data: 2002-11-23 23:45:31

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seba napisał(a):

> [...]

Wiesz - podszyć się pod ten adres nie jest probemem, a zgadzm się ze
Zbigiem - że
nie ma tej wiadomości na grupie.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski