Obfite miesiaczki, infekcje, terapia antybiotykowa..infekcje...co dalej???

1. Data: 2004-08-21 14:21:23

Temat: Obfite miesiaczki, infekcje, terapia antybiotykowa..infekcje...co dalej???
Od: "Ewa" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry
Od dwóch lat mam problemy ginekologiczne typu zapalenie przydatków. Lekarze
zastosowali kuracje antybiotykowa. jednak wkrótce po niej pojawiala sie
grzybica.po ktorej wyleczeniu ponawnie pojawiala sie infekcja leczona znow
antybiotykami i tak niemal bez przerwy przez dwa lal. przez ten czas problem
zamiast zanikac znacznie sie poglebil doszla niemiarowosc bicia serca stale
podwyzszona temperatura. Oprocz infekcji jajnikow nekaly mnie w ostatnim czasie
czeste infekcje gardla. Stwierdzono ponadto ze wskutek obftych okresow mam
niedobor pierwiatkow takich jak potas, magnez, A glownie zelazA . Pierwsze moje
pytanie dotyczy obfitych miesiaczek jak mozna im zapobiegac i rozpoznac ich
przyczyne. moj lekarz pozostawil ten problem otwarty.Chcialabym ponadto zadac
pytanie nie zwiazane bezposrednio z ginekologia. Mianowicie czy isnieje
mozliwosc przeniesienia grzybicy na inne narzady, po ostatniej kuracji
antybiotykowej miewam oprocz uplawow i swedzenia pochwy uporczywe dolegliwosci
brzuszne lecz w gornej jego czesci (w okolicy watroby) . i jak mozna stwierdzic
ewentualnie istatnienie takiej grzybicy.Oraz czy sa skuteczne sposoby na
podniesienie odporności organizmu w przypadku wystepowania tak czestych
infekcji.Nie mam pretensji bo z pewnoscia sa rozne sposoby leczenia ale do tej
pory moi lekarze stosowali raczej metode lagodzenia skutkow niz doszukiwania
sie ich przyczyny i chcialabym poszukac innych mozliwosci skoro te nie daja
rezultatu. Jestem juz naprawde zdesperowana i nie wiem gdzie szukac pomocy a z
miesiaca na miesiac czuje sie coraz gorzej.
Dziekuje za przeczytanie mojego maila i za ewentualna odpowiedz.
Ewa