Obiad przednówkowy 2

1. Data: 2009-07-04 20:28:51

Temat: Obiad przednówkowy 2
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Czyli sprzątania w lodówce ciąg dalszy. Makaron ryżowy, warzywka
fitness podduszone na patelni z przyprawą orientalną z innej mrożonki,
kotlety sojowe "4 minuty" podgotowane z bulionie grzybowym i wrzucone
do jarzynek razem z nim, na to sos Blue Dragon Hoi Sin z czosnkiem.
Prawie samo się robi, trzeba tylko czasem dolać, odlać albo pomieszać
:) W sam raz na upał. Mniam.
Udziec indyczy i wątróbki będą jak się zrobi chłodniej :)

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2009-07-04 20:36:32

Temat: Re: Obiad przednówkowy 2
Od: ß|oo ta><i <b...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

'Aicha' <news:h2oe8j$gf6$1@inews.gazeta.pl> worte:
> [...]
> :) W sam raz na upał. Mniam.
> Udziec indyczy i wątróbki będą jak się zrobi chłodniej :)

Rzygać mi się chce jak czytam. Tfu!

--
ß|oo ta><i
+48510017088

3. Data: 2009-07-19 16:10:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał:

> Udziec indyczy i wątróbki będą jak się zrobi chłodniej :)

Coby wątków nie mnożyć... Cześć trzecia - wątróbkowa - zainspirowana
przepisami z netu na wątróbkę ze śliwkami i indyka w maladze.

Cebule pokroić w krążki, podsmażyć na oleju na złoto, odsączyć.
Wątróbki drobiowe popieprzyć dość mocno, posmażyć przez chwilę bez
tłuszczu, następnie dolać trochę oleju (może być od cebuli) i smażyć
aż nie będą krwiste w środku (czy jak tam kto lubi). Dodać pokrojone w
cienkie plasterki (2-3 na połówkę) śliwki węgierki z lekko słodkiej
zalewy, posolić. Po 2-3 minutach dodać cebulę, wlać wino - lałam na
oko, tyle, żeby wszystko nie pływało i użyłam grzańca galicyjskiego,
dzięki czemu się od razu przyprawiło korzennie - i dusić, aż się
wszystko połączy. Do tego ziemniaczki i sałatka wielowarzywna albo
mizeria. Paluchy lizać!

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-07-20 17:46:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Cześć trzecia - wątróbkowa
> Do tego ziemniaczki

O Allachu, dzięki Ci za cudowny wynalazek kuskusem zwany! :)

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-07-20 19:15:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
> "Aicha"

> O Allachu, dzięki Ci za cudowny wynalazek kuskusem zwany! :)

A ja rozmrażam kopytka, odsmażam i z kefirem delektuję się.

6. Data: 2009-07-20 20:03:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> A ja rozmrażam kopytka, odsmażam i z kefirem delektuję się.

Ooo, dobry pomysł. Acz wolę z sosem pieczarkowym. A jutro będzie
udziec indyczy z jałowcem i żurawiną. Może się skuszę na kluchy -
udziec już grzecznie czeka w lodówce.

--
Pozdrawiam - Aicha

kielki