Obiektyw a trwałość małżeństwa

51. Data: 2009-03-06 11:33:58

Temat: Re: Obiektyw a trwałość małżeństwa
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 12:23, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> OK, czyli premedytacja?
>
> Mnie są obojętne, o ile nie przeginają. ;)

No widzisz, a to wszystko przez tego kosa, co mnie byl obudzil w
srodku nocy.
:)
Premedytacja niekoniecznie.
Ale pewne rzeczy wychodza same, ze tak powiem.

52. Data: 2009-03-06 12:31:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Tak.
> Safari na polanie.

pozwolisz zatem, że spierdolę w podskokach :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

53. Data: 2009-03-06 12:44:58

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 13:31, tren R <t...@p...pl> wrote:
> pozwolisz zatem, że spierdolę w podskokach :)

Tiaa.
Bedzie przyczajka za najblizszym drzewem, i pytanie, kto kogo ;)

54. Data: 2009-03-06 13:00:41

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Tiaa.
> Bedzie przyczajka za najblizszym drzewem, i pytanie, kto kogo ;)

no pewnie :)

No i tak życie to gra.
Kto słabe karty ma odpada.
A kto ma swą rolę nadal gra
/mm/

ale ja jutro gram
i w głowie to tylko mam
tu i teraz. tu i tam

tam tam :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

55. Data: 2009-03-06 13:14:21

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 14:00, tren R <t...@p...pl> wrote:

> no pewnie :)
>
> No i tak życie to gra.
> Kto słabe karty ma odpada.
> A kto ma swą rolę nadal gra
> /mm/
>
> ale ja jutro gram
> i w głowie to tylko mam
> tu i teraz. tu i tam
>
> tam tam :)

Kciuki trzymam, mam
nadzieje, ze choc tam
nie bedzie mnie wcale
poradzicie sobie DOSKONALE

:)

56. Data: 2009-03-06 13:53:33

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie.
> Tego nigdy nie uda ci się potwiedzić.
> Musisz zadowalać się zakładaniem że tak właśnie jest.
>
> Ani na wejściu, a ni na wyjściu.

A ja zgodzę się z H.
Na niższym, subtelniejszym poziomie jesteśmy identyczni. Cała reszta to
to, jakich chcemy siebie widzieć. Ta chęć przy odpowiedniej
determinacji, obsesyjnym uporze może zacząć oddziaływać na ten ukryty
obszar i dokonać faktycznej zmiany.
Chodzi o prawo. Prawo jest jedno i wspólne dla każdego, każdy mu
podlega. Każdy działa wg jednakowych mechanizmów i można by rzec iż
ludzkie reakcje, zachowania, nawet w długim okresie czasu są do
przewidzenia.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

57. Data: 2009-03-06 13:56:03

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> [...]
> podlega. Każdy działa wg jednakowych mechanizmów i można by rzec iż
> ludzkie reakcje, zachowania, nawet w długim okresie czasu są do

Chodzi o coś na zasadzie "TU przyciśniesz, TAM wyskoczy".

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

58. Data: 2009-03-06 14:20:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podlega. Każdy działa wg jednakowych mechanizmów i można by rzec iż
> ludzkie reakcje, zachowania, nawet w długim okresie czasu są do

Tak ci się pierdzieli... Pisz co jest a nie opisuj tego, czego byś chciał w
JudeUtopii.

59. Data: 2009-03-06 14:59:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie.

Jeśli można mówić o jakimkolwiek podobieństwie, to występuje ono
w jakimś tam ograniczonym zakresie tylko na poziomie zewnętrznym,
który i tak pozostaje - w mniejszym czy większym stopniu - w mocy
Centrum Dowodzenia, a więc różnice siłą rzeczy są zauważalne
również tam.

IMHO różnice te są potężne. Dosłownie.

--
CB

60. Data: 2009-03-06 15:00:58

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> który i tak pozostaje - w mniejszym czy większym stopniu - w mocy
> Centrum Dowodzenia, a więc różnice siłą rzeczy są zauważalne

W takim razie co Twoim zdaniem powoduje te różnice?

--
"Truth or happiness. Never both."

ODWROTNA LOGIKA BABSKA
MAŁPY [było: Dom małego dziecka! Masakra!!]
o prałacie...
o zakonnicach...
proboszcz ponad prawem