Obity zlewozmywak

1. Data: 2002-10-02 09:13:51

Temat: Obity zlewozmywak
Od: "KGZARY" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieumyślnie spadł mi talerz na biały, emaliowany zlewozmywak.

Niestety obił się i jest teraz na nim taki niewielki czasny odprysk.

Czy jest jakiś sposób, żeby to zlikwidować, oprócz wymiany na nowy?

1. Data: 2002-10-02 09:39:17

Temat: Re: Obity zlewozmywak
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest jakiś sposób, żeby to zlikwidować, oprócz wymiany na nowy?
W wielu sklepach są malutkie buteleczki z białą emalią do malowania takich
właśnie ubytków (wygląda to jak korektor w pędzelku; daaawno temu nazywało
się 'reparaturka' :)), ale niestety - odcień bieli jaki uzyskasz
prawdopodobnie będzie się bardzo różnił od emalii jaka jest na zlewozmywaku.
Stosowałam coś takiego w ubitym brodziku i teraz mam śnieżno-białą łatkę na
normalnie-białym brodziku. Lepsze to jednak od łatki czarnej... ;)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-10-02 21:32:59

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Oct 2002, Kvenmadur wrote:

> W wielu sklepach są malutkie buteleczki z białą emalią do malowania takich
> właśnie ubytków (wygląda to jak korektor w pędzelku; daaawno temu nazywało
> się 'reparaturka' :)),

Obecnie nazywa się "emalia zaprawkowa". Za 15-gramową tubkę zapłaciś kilka
złotych...

Pozdrawiam,

Alojzy

[SPAM-02] Promocja projektów gotowych !!!
Re: www.rtvagd.prv.pl - czy to na pewno ten adres?
Wannna narożna z hydromasażem - pytanko
stal nierdzewna - czym wyczyscic?
schemat CO - kominek z plaszczem wodnym