Objadanie sie i wyrzuty sumienia - pomożcie

1. Data: 2005-12-15 18:12:35

Temat: Objadanie sie i wyrzuty sumienia - pomożcie
Od: "Paweł" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Pisze do Was z prosba o pomoc. Cala sprawa dotyczy nie mnie, a mojej
dziewczyny. Bardzo czesto, zwlaszcza w stresie lub gdy z jakiegokolwiek powodu
ma zly humor, zdarza jej sie niekontrolowanie objadac, a nastepnie zaczyna sie
horror w postaci ogromnego poczucia winy i wyrzutow sumienia. Rozmawialem z
nia o tym, ona dobrze wie, ze zle robi. Mowi, ze jedzenie nie sprawia jej
zadnej przyjemnosci, bo nawet gdy idziemy gdzies na obiad ona po zjedzeniu
czegokolwiek czuje sie winna. Wieczorami, gdy cos jest nie tak, siega do
lodowki, po czym znowu czuje sie zle fizycznie i do tego drecza ja wyrzuty
sumienia i poczucie winy. Czytalem troche na sieci. Czy sa to objawy bulimii
nervosy?

Pisze do Was, bo chcialbym dowiedziec sie, jak jej pomoc. Wizyta u specjalisty
raczej nie wchodzi w gre poniewaz oboje mieszkamy w Chinach, co stwarza,
zwlaszcza dla niej, duze problemy jezykowe. Chcialbym sprobowac sam jej pomoc,
bo cala sytuacja powoduje tez duzo napiec miedzy nami. Moze macie podobne
doswiadczenia, znacie jakies metody. Poradzcie mi, prosze, powiedzcie jak z
nia o tym rozmawiac, jakich argumentow uzyc. Bede bardzo wdzieczny za wszelka
pomoc.

Pozdrawiam i dziekuje

2. Data: 2006-01-05 10:42:33

Temat: Re: Objadanie sie i wyrzuty sumienia - pomożcie
Od: Tomasz <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):
> [...]
> nia o tym rozmawiac, jakich argumentow uzyc. Bede bardzo wdzieczny za wszelka

jedyne co w tej chwili można zrobić to wysłać dziewczynę na miting,nie
słyszałem żeby była jakaś terapia lecząca z uzależnienia od jedzenia,ale
czy takie mityngi są w chinach nie mam pojęcia w polsce na pewno są,co
do samego problemu to jest on jakby pochodną uzależnienia od alkoholu i
leczy się go tymi samymi sposobami,terapia,mityngi,24 godziny tzn że
zakłada się iż w ciągu 24 godzin nie ulegnie się nałogowi,duchowość,no i
przede wszystkim chęć samej uzależnionej do zmiany postawy wobec swojej
ułomności,czyli jej całkowita akceptacja w postaci uświadomienia
sobie,że jest się wobec tego bezsilnym,takie znalezienie bezsilności w
sobie bardzo pomaga rozładawać w głowie wszechmocną potrzebę ulegania
nałogowi,ale to tylko minimum
raczej wątpię zebyś sam był w stanie pomóc swojej dziewczynie,ona musi
pogadać z takimi jak ona,jeżeli jesteście w chinach to chyba zostaje wam
tylko znalezienie jakiegoś człowieka uzależnionego od jedzenia na sieci
i może to jakoś pomoże chociaż sama korespondencja raczej nie wiele daje
powodzonka życzę

3. Data: 2006-01-05 20:57:43

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł wrote:

> [...]
> sumienia i poczucie winy. Czytalem troche na sieci. Czy sa to objawy bulimii

nie wiem czy trzeba miec bulimie zeby jesc w stresie, moim zdaniem
niekoniecznie, trzeba znalezc przyczyne

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

Hazrad