Obstrukcja, czyli błędna konstrukcja

1. Data: 2008-07-11 09:58:11

Temat: Obstrukcja, czyli błędna konstrukcja
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://fakty.interia.pl/swiat/news/dni-mlodziezy-i-s
kandal-seksualny-w-kosciele,1144539

Sorry, Iks El, nie mogłem się powstrzymać.

Ale naprawdę nie musisz komentować, przecież to tylko jednostkowy przypadek,
nieprawdaż?

Don

2. Data: 2008-07-11 10:06:11

Temat: Re: Obstrukcja, czyli błędna konstrukcja
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message

Gawroniku,
czy Ty masz jakies krzywdy do KK?
Czy to jakas zemsta?
Duch

3. Data: 2008-07-11 10:14:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> [...]
kandal-seksualny-w-kosciele,1144539

> Sorry, Iks El, nie mogłem się powstrzymać.
>
> Ale naprawdę nie musisz komentować, przecież to tylko jednostkowy

czy sądzisz, że przypadki molestowania seksualnego są częstsze u księży
niż u np nauczycieli? lekarzy?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

4. Data: 2008-07-11 10:16:15

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> "Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message
>
> Gawroniku,
> czy Ty masz jakies krzywdy do KK?
> Czy to jakas zemsta?

Nie, Dupuszku.

A czy Ty "masz jakieś krzywdy do" mainstreamowych mediów, do sondażowni"?

A może do "wykształconych z miasta" albo cegóś?

Czy to jakaś zemsta?

Don

5. Data: 2008-07-11 10:18:12

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

kandal-seksualny-w-kosciele,1144539

> czy sądzisz, że przypadki molestowania seksualnego są częstsze u
> księży niż u np nauczycieli? lekarzy?

tak, sądzę, że są

po części negatywna selekcja do zawodu, popędy bardziej spętane i krycie
przez Firmę lepsze (to ostatnie się na szczęście powoli zmienia)

don

6. Data: 2008-07-11 10:25:15

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> tak, sądzę, że są
>
> po części negatywna selekcja do zawodu, popędy bardziej spętane i krycie
> przez Firmę lepsze (to ostatnie się na szczęście powoli zmienia)

"zacytuję za Angorą wypowiedź wybitnego psychologa społecznego prof.
Czapińskiego: " ... dziś przeciętny rodzic wyobraża sobie, że źródłem
zagrożenia dla dzieci są: chóry, kościół, psychoterapeuci i szkoła w
ogóle. Tymczasem dane pokazują, że w 90% pedofilia ma miejsce w kręgu
najbliższym dziecka - zagrożenie to rodzina i znajomi...".

http://old.amg.gda.pl/uczelnia/gazeta/artykul.php?id
=485

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

7. Data: 2008-07-11 10:27:27

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> [...]
> ogóle. Tymczasem dane pokazują, że w 90% pedofilia ma miejsce w kręgu
> najbliższym dziecka - zagrożenie to rodzina i znajomi...".

całkiem możliwe, ale ty pytałeś o porównanie z nauczycielami i lekarzami
(czyli innymi zawodami teoretycznie zaufania społecznego)

don

8. Data: 2008-07-11 10:30:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zagrożenie to rodzina i znajomi

profilaktycznie wsadzić rodzinę i znajomych do ciupy! (ale razem)

M.

9. Data: 2008-07-11 10:36:35

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> [...]
>
> całkiem możliwe, ale ty pytałeś o porównanie z nauczycielami i lekarzami
> (czyli innymi zawodami teoretycznie zaufania społecznego)

to to jest coś innego?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

10. Data: 2008-07-11 10:40:39

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> profilaktycznie wsadzić rodzinę i znajomych do ciupy! (ale razem)

wszyscy jedziemy
na tym samym wózku
od strachu ratuje nas
tylko defekt mózgu
:)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

jak dzieci...
Zakon bijarów
dzieci to urodzeni rasiści!
Z SCP
LAPsUS 2008: Letnia Akademia Psychologicznych Umiejętności Społecznych