Obudowa kominka.

1. Data: 2006-08-20 18:06:56

Temat: Obudowa kominka.
Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robił ktoś obudowę kominka samodzielnie??

Może sie pochwalić jak robił i z jakich materiałów?
Chodzi mi o zbudowanie podstawy oraz ścianek bocznych.
Mam kominek z płaszczem wodnym i chciałbym go zabudować narożnie cegłami
klinkierowymi. Położyć na to belkę dębową i założyć czop z GKB...

Podpowie mi ktoś rzeczowo na co zwrócić uwagę?

2. Data: 2006-08-20 20:02:10

Temat: Re: Obudowa kominka.
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wąski napisał(a):
> Robił ktoś obudowę kominka samodzielnie??
U mnie na działce kominek tradycyjny robił wujek, nauczony na swoim
domku. Dowiedzieliśmy się wtedy nieprzyjemnie dużo o konstrukcji
kominków, a szczególnie kominów.
Ja bym się tego nie odważyła robić sama (tzn. nie dałabym do zrobienia
przeciętnemu facetowi) i wybrałabym fachowca.
Z drugiej strony przestrzeń pół metra kwadratowego przed kominkiem mój
tata ułożył płytki klinkierowe z taka starannością co do grubości fug
(idealnie co do milimetra), że wygląda to jak ordynarna okleina.
Magdalaena

(Poznan) ekipa remontowa / zlota raczka
Lakier na meblach
Schody na poddasze - szukam opinii