Obyś cudze ogrody robił...(OT)

1. Data: 2000-06-07 20:18:34

Temat: Obyś cudze ogrody robił...(OT)
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałbym za pośrednictwem grupy przeprosić wszystkich, którym nie
odpowiadam na korespondencję prywatną - powodem jest kompletny brak czasu -
dałem się wrobić w wykonawstwo własnego projektu:-) (oprócz tego zwykła
praca i początki budowy).
Ogród już kończę i mam nadzieję nadrobić zaległości privatne "po niedzieli".
Podzielę się także wrażeniami z wykonawstwa (wszytko byłoby OK, gdybym
trafił na pracowników, którzy robią to co ja chcę, a nie to co im się
wydaje).
Sorki za OT, ale i tak widzę, że 75% postów jest OT:-).
W ogóle to przestraszyłem się, że pod moją nieobecność grupa zmieniła profil
na pl.rec.jerzydojerzamovie, albo pl.rec.j&j.

Pozdrowienia
p...@r...pl
s...@f...onet

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-06-07 22:28:45

Temat: Re: Obyś cudze ogrody robił...(OT)
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ogóle to przestraszyłem się, że pod moją nieobecność grupa zmieniła
profil
> na pl.rec.jerzydojerzamovie, albo pl.rec.j&j.
lepsze to niż pl.rec.dopiotraham [szynka z ang.]
Pozdrowienia jerz
PS
bierz się do roboty bo mi cię brakuje i kilku innych bywalców tudzież.

3. Data: 2000-06-08 10:28:17

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>lepsze to niż pl.rec.dopiotraham [szynka z ang.]

No tak, pozostało jeszcze ustalić kim jest Ham, albo kto jest Hamem (szynka
z ang.), czyżby ten, który odpowiada najczęściej na posty piotra? - jeśli
tak to mam pewien typ (raczej typa).

>PS
>bierz się do roboty bo mi cię brakuje i kilku innych bywalców tudzież.

Widzę, że chcesz mnie jednak zniechęcić do dzielenia się swoimi poglądami,
kilku innych bywalców już zniechęciłeś.
Mnie też brakuje kilku bywalców i nie rekompensuje tego nadmiar innych.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-06-09 07:52:19

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
czasu -
> dałem się wrobić w wykonawstwo własnego projektu:-)

Rzeczywiscie wspolczuje, od 2 lat sam przestalem juz dawac sie wrabiac w
podobne rzeczy.

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl