Ocalić od zapomnienia...

91. Data: 2009-12-08 21:13:34

Temat: Re: Ocalić od zapomnienia...
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> No patrzcie, Matka Teresa nam się odrodziła.
> Nic do ciebie nie miałem, to czep się swojego chłopa, ok?

Sorry to nie ja zrobiłam listę powodów, dla których tu przychodzimy. Sam
sobie nadałeś zaszczytny nr 1, czyli, ze zjawiłeś się tu z powodu
najwyższych pobudek, a teraz przez pół dnia robisz z siebie durnia
klnąc, obrażając, nie pisząc nic merytorycznego. Strzelasz sobie w stopę.

--

Paulinka

92. Data: 2009-12-08 21:15:05

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" prosi:

> co tam się jeszcze nauczyłeś?
> MS

Nauczyłem się, że
oo+1 > oo
Chcesz się tego też nauczyć? :)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

93. Data: 2009-12-08 21:19:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Dec 2009 22:13:34 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> najwyższych pobudek, a teraz przez pół dnia robisz z siebie durnia
> klnąc, obrażając, nie pisząc nic merytorycznego. Strzelasz sobie w stopę.

Kosturem :-D
--

Ikselka.

94. Data: 2009-12-08 21:20:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" napisał:

> jestem ładniejszy, lepiej wykształcony i normalny ;-P

No nie wiem... na prezydenta nie kandydowałeś na pewno :D

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

95. Data: 2009-12-08 21:37:29

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Sender" przewrotnie:

> Nie, z tym to spierdalaj :-)
> MS

Rozumiem. Więc wyobraź sobie, że masz oo żółtych kulek
a ja wspaniałomyślnie dodaję Ci jedną zieloną.
Żółtych kulek nie ubyło, a doszła zielona.
Możesz w to nie wierzyć, ale masz oo+1. :-)
Nieskończoność żółtych plus jedną zieloną.

PS. Nie dziękuj ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

96. Data: 2009-12-08 21:41:54

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Jak staram się o kulturalną dyskusję to z mety mam flejma na maxa i
> pretensje potem przez miesiąc, że wpie*dalam się po chamsku w rozmowy
> trollowane,
> jak się staram jakoś zasymilować z większością tutejszych dwunogów i
> odpowiadam merytorycznie na podsrywajki Tołdiego, tego transwestyty i
> innych to mam następne zarzuty, że robię z siebie durnia.
> W obu przypadkach cel poznawczy jest jak nabardziej aktualny, ale Tobie
> to i sam diabeł pewnie nie dogodzi, w myśl tego cholernego powiedzenia.

Nie mój cyrk nie moje małpy, ale wróżąc ze szklanej kuli widzę Ciebie za
jakiś czas tak, jak teraz widzę samotnego cbneta gadającego ze sobą.

--

Paulinka

97. Data: 2009-12-08 21:46:00

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Albo nie doszło albo usunąłem, bo często opróżniam skrzynkę
> bez sprawdzania zawartości. Na który adres wysłałeś?
> Ed

Zapytałem czy masz jakiś bieżący kontakt z J. Turyńskim bądź J.
Harasimowiczem.

--
"Ludzie chcą słuchać tylko tego, co już i tak wiedzą"

98. Data: 2009-12-08 21:53:01

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl>

> Zapytałem czy masz jakiś bieżący kontakt z J. Turyńskim bądź J.
> Harasimowiczem.
> --
> "Ludzie chcą słuchać tylko tego, co już i tak wiedzą"

Taki kontakt to może mieć jedynie All. Czasem tu jeszcze zagląda,
więc trzeba będzie jego spytać. Też mi brakuje Jeta.
Edi

99. Data: 2009-12-08 22:03:06

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Buzdyganku, to Ty???

ja stawiam na bluzgacza :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

100. Data: 2009-12-08 22:04:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> ja stawiam na bluzgacza :)

Nie, to nie Bluzgacz :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Re: Do Robakksa
TEJ,...
Alefia urojeniowa
Nie jestem zdziwiony.