Nie jestem zdziwiony.

1. Data: 2009-12-04 03:26:15

Temat: Nie jestem zdziwiony.
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak donoszą brytyjskie media, lesbijki są lepszymi rodzicami niż
zwykłe, heteroseksualne pary.

Stephen Scott, szef ośrodka National Academy for Parenting
Practitioners, specjalizującego się w prowadzeniu badań, szkoleń, i
oferującego praktyczne wsparcie dla kuratorów, współpracujących z
rodzicami, chcącymi lepiej sobie radzić w wychowaniu dzieci,
powiedział, że lesbijki są najlepszymi rodzicami. Tak wynika z badań
ośrodka.

Jak powiedział Scott, dzieci wychowane przez pary lesbijek lepiej
radzą sobie w życiu niż ich rówieśnicy pochodzący z par
heteroseksualnych:

Lesbijki są lepszymi rodzicami niż mężczyzna i kobieta.

Kontrowersyjne stwierdzenie wydaje się znajdować potwierdzenie w
innych badaniach, z których wynika, że dzieci, które mają dwie mamy,
są bardziej ambitne, maja wyższe cele w życiu i są bardziej pewne
siebie. Ponadto okazuje się, że dzieci wychowywane przez lesbijki nie
wykazują ani mniej ani więcej zachowań homoseksualnych, niż inne
dzieci.

Jak dowodzą badania, przeprowadzone wspólnie przez uczonych z Birkbeck
College (stanowiącego część London University) i Clark University
(Massachusetts),homoseksualne pary tworzą tak udane rodziny, bo
podjęcie decyzji o rodzicielstwie nigdy nie jest dziełem przypadku.
Potrzeba wielu przemyśleń, zabiegów i starań, wiążących się z adopcją
lub znalezieniem dawcy nasienia.
Mimo, że obecnie ponad jedna trzecia osób uważa, że pary homoseksualne
mogą być równie dobrymi rodzicami co heteroseksualne (dane pochodzące
z dorocznego raportu British Social Attitudes),pojawiają się też głosy
sprzeciwu. Jon Davies, szef organizacji Families Need Fathers (Rodziny
Potrzebują Ojców), twierdzi, że ojcowie odgrywają bardzo ważną rolę
http://www.gadu-gadu.pl/5404673170471674646/lesbijki
-najlepszymi-rodzicami

______________________

Zawsze w tych tragicznych okolicznościach sąsiedzkich, myślałem, jaka
szkoda że nie mam sąsiadów homoseksualistów, nie napęczniałych chorą
sztuczną, obrzydliwą męską męskością, napinającą się nad słabszymi
byle by napęcznieć jeszcze bardziej w swej furii przed strachem przed
pomówieniem o piękno, słabość, delikatność.
Aż znowu drże, bo mnie się przypomniało jak się trzęsłem z obrzydzenia
do męskich samców, tfu, tfu, tfu.

2. Data: 2009-12-04 06:29:55

Temat: Re: Nie jestem zdziwiony.
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Nie... to jakaś prowkacja.....

3. Data: 2009-12-04 08:28:48

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pomówieniem o piękno, słabość, delikatność.
> Aż znowu drże, bo mnie się przypomniało jak się trzęsłem z obrzydzenia

Nie, on taki jest po prostu:-) Wiesz, on przypomina mi bohatera pewnego
filmu: nikomu nieznany ogrodnik w bogatym domu wciąż ogląda TV- szczególnie
politykówi ich naśladuje. Umiera właściciel domu- ogrodnik w pięknym
garniturze wyrusza z domu. W skutek różnych perypetii dostaje się do
śmietanki towarzyskiej- a w końcu nawet ma zostać...prezydentem USA! Facet
jest zaburzony psychicznie, na każde pytanie odpowiada w ten sposób, żeby
mówić o ogrodzie- ale ludzie (za wyjątkiem jednego, który doskonale wie, co
to za jeden) szaleją na jego punkcie i przypisują mu różne mądrości:-).
Oglądałaś?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

4. Data: 2009-12-04 08:44:53

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

.googlegroups.com...

-najlepszymi-rodzicami

> Nie, on taki jest po prostu:-)

Rzeczywiście jest taki, - glob pisze prawdę.. Tylko tak sie składa że ta
prawda jest dla Was homofobów bardzo niewygodna..

5. Data: 2009-12-04 10:55:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 09:28:48 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> to za jeden) szaleją na jego punkcie i przypisują mu różne mądrości:-).

Dyzma?
;-PPP
--

Ikselka.

6. Data: 2009-12-04 10:58:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Dec 2009 09:44:53 +0100, Jadrys napisał(a):

> Rzeczywiście jest taki, - glob pisze prawdę.. Tylko tak sie składa że ta
> prawda jest dla Was homofobów bardzo niewygodna..

Ta - owszem. I nasza "tamta" - dla niego.
--

Ikselka.

7. Data: 2009-12-04 10:59:32

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> skarb.
> - Waldemar Łysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to

Nie Chironie, nie oglądałam.
Film z psycholem to ja niedawno miałam "na żywca".....
Horror....

8. Data: 2009-12-04 11:03:33

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Dyzma?
> ;-PPP
> --
>
> Ikselka.

Zupełnie jak Jonkauer po majonezie szkieleckim

9. Data: 2009-12-04 13:02:02

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ta - owszem. I nasza "tamta" - dla niego.

Prawda jest tylko jedna. Wasze jest tylko zakłamanie i różnego rodzaju
fobie..

10. Data: 2009-12-04 13:09:52

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

Czytajac to mam deja vu,
czy to juz gdzies nie bylo?

Tylko tam byl nowy, lepszy ustroj,.
tutaj nowa, lepsza rodzina.

Ciekawy experyment:.
wez rodzine, wyeliminuj tam ojca,
a na jego miejsce wstaw drugą kobiete.
I teraz uwaga! hokus pokus!
dziecko bedzie mialo lepiej (!???),
bedzie bardziej ambitne, zdolne, blebleble

Pranie umyslow sie zaczelo
a roznej masci naukowcy aktywnie w tym uczestnicza.
Zaraz, przeciez to juz bylo, zazywalo sie ZSRR.

Pozdr,
Duch

[OT] Nie dajcie się zwieść...
koncercik