Re: Do Robakksa

1. Data: 2009-12-03 14:18:24

Temat: Re: Do Robakksa
Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hf84fn$ciu$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Wiesz że nie masz racji, wymyślasz wszystko aby tylko się do tego nie
> przyznać

Podałem przykład z zamurowanym pokojem, który to przykład jest
dowodem, że mam rację. Dowód ten potwierdza, że w zbiorach
nierównolicznych bijekcja nie zachodzi bowiem pozostają elementy
które nie mają pary (tu pokój do którego nie można przyjąć gościa).
Wycinasz dowód, wycinasz nazwisko autora dowodu i pieniaczysz
anonimowo, że nie mam racji, ale nie uzasadniasz tego pieniactwa.
Dlaczego to robisz?
Co z tego masz, że nasrasz człowiekowi na wycieraczkę? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości i nie tylko :)