Jak tu się nie zgodzić?!

1. Data: 2009-12-03 08:53:37

Temat: Jak tu się nie zgodzić?!
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dość ,że Pan Cejrowski posiada niezwykły dar przekazywania z
niesamowitym klimatem faktów, kultury, obyczajowości ludzi, o których
robi programy podróżnicze. Nie dość, ze jest inteligentnym hetero,
autorem książek, dowcipnym poliglotą. To w dodatku potrafi ciekawie i
otwarcie mówić o rzeczach, które dotyczą nas w tz cywilizowanym
świecie, a o których my sami niejednokrotnie wstydzimy się mówić.
Wyżej podany przykładowy temat, jest może nieco banalny, ale jakże
trafny.
Dla mnie szapo ba.

http://www.onet.tv/cejrowski-o-dotykaniu,5703132,5,k
lip.html#
___
Izaanocywchaz

2. Data: 2009-12-03 09:53:35

Temat: Re: Jak tu się nie zgodzić?!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 00:53:37 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
> świecie, a o których my sami niejednokrotnie wstydzimy się mówić.
> Wyżej podany przykładowy temat, jest może nieco banalny, ale jakże

W ciemno, nie oglądając, potwierdzam, jak również całą Twoją opinię o nim
:-)
--

Ikselka.

3. Data: 2009-12-03 09:54:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo to genialny gawędziarz jest.

A kojarzysz może opowiadaczy? Np. Studnia O - ludzi, którzy opowiadają
historie.
Co roku jest festiwal, np. w Piwnicy Wandy Warskiej - kilka opowiadań
dziennie niestety..

O, widze, że 5, w Pałacu pod Blachą będą opowiadać. Może się sprężę.....
Takie bajki dla dorosłych to normalnie paluszki lizać i jeszcze cmokać...

MK

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
d.googlegroups.com...

4. Data: 2009-12-03 09:56:31

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 10:53, XL <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 3 Dec 2009 00:53:37 -0800 (PST), Iza napisa (a):

klip.html#

> W ciemno, nie ogl daj c, potwierdzam, jak r wnie ca Twoj opini o nim
> :-)
> --
>
> Ikselka.

Bu? Eeeee, ale dlaczemu? :)
___
Iza

5. Data: 2009-12-03 10:00:49

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 10:54, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Bo to genialny gawędziarz jest.

Ma super bystry umysł i takie...lekko jadowite kontry...manifk :)

> [...]
> Takie bajki dla dorosłych to normalnie paluszki lizać i jeszcze cmokać...

Jakoś nie kojarzę...może nie pamiętam :/
___
IzaCejrofilka

6. Data: 2009-12-03 10:04:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 01:56:31 -0800 (PST), Iza napisał(a):

5,klip.html#
>>> ___

> Bu? Eeeee, ale dlaczemu? :)
> ___
> Iza

Bo póki co nie mam czasu na obejrzenie :-)
Lecę na dwór, bo mi krety tak podwórko zryły, ze jest jak na Marsie, musze
toto rozgrabić...
--

Ikselka.

7. Data: 2009-12-03 10:05:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.studnia.org/
Bo na nich, na opowiadaczy, trzeba trafić.
A potem człowiek zakochuje sie w opowieściach snutych w ten sam sposób od
setek lat.
Czego i Pani życzę :-)),
MK

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
.googlegroups.com...

8. Data: 2009-12-03 11:51:44

Od: DeDe <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On jakieś fobie ma chyba, czy co?:) Boi się, że go omyłkowo przelecą?:)

D.

9. Data: 2009-12-03 12:31:27

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 12:51, DeDe <p...@p...fm> wrote:
> On jakieś fobie ma chyba, czy co?:) Boi się, że go omyłkowo przelecą?:)
>
> D.

Nie... on jest po prostu 100% facetem z wielkimi.....na pewno wszystko
ma wielkie nie tyko IQ ;)
Ja mam tak samo, nie cierpię jak mi ktoś chucha w twarz i
niepotrzebnie dotyka ;)
___
Iza

10. Data: 2009-12-03 14:54:40

Od: DeDe <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie... on jest po prostu 100% facetem z wielkimi.....na pewno wszystko
> ma wielkie nie tyko IQ ;)

To jakby trochę kalectwo, mieć takie wielkie:) Potem się toto majta i nie
wiadomo co z tym zrobić, trzeba specjalną bieliznę kupować i w ogóle...
Same kłopoty:)

> Ja mam tak samo, nie cierpię jak mi ktoś chucha w twarz i
> niepotrzebnie dotyka ;)

U kobiety to rozumiem, ale żeby facet był aż taki delikatny? Jak ten
Cejrowski w dżungli wytrzymuje, a jeśli go wąż dotknie albo małpa jakowaś
w twarz mu nachucha?:) No i ci Indianie. Przecież oni śmierdzą. Fe!:)

Pzdr,
D.

Czy Hebrajczycy znowu zapłacą?
Złośliwość rzeczy martwych.