Czy Hebrajczycy znowu zapłacą?

1. Data: 2009-12-03 07:26:33

Temat: Czy Hebrajczycy znowu zapłacą?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywają to "talentem":
http://www.youtube.com/watch?v=ZwNOup9BggE

PS: chyba raczej powinno być: "Kiedy..."?

--
CB

2. Data: 2009-12-03 09:40:38

Temat: Re: Czy Hebrajczycy znowu zapłacą?
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl>

> Nazywają to "talentem":
> http://www.youtube.com/watch?v=ZwNOup9BggE
>

> PS: chyba raczej powinno być: "Kiedy..."?
>
> --
> CB

Comments made by Israeli President Shimon Peres at the
Hilton hotel in Tel-Aviv on 10th October 2007

"Ten film wideo został usunięty przez użytkownika"
"Wiadomość Została skasowana, wyszukaj dla innej frazy"

Cóż takiego powiedział Szymon Peres dwa lata temu, co jest
tak skrzętnie usuwane z portali?
cytat:
"Jak na kraj tak mały jak nasz wydaje się to być niesamowite.
Widzę, że wykupujemy Manhattan, Węgry, Rumunię i Polskę.
I z mojego punktu widzenia nie mamy z tym żadnych problemów.
Dzięki naszym talentom, naszym kontaktom i naszej dynamice
- docieramy niemal wszędzie."
/end

Talent
Kontakty
Obrotność
Żądza

Najfajniejsze jest słowo "wykupujemy", a więc Peres jawnie przyznaje
gdzie płynie strumień pieniądza np. z obsługi zadłużenia zagranicznego.

A Polacy co na to? hehe
gówno - są zahipnotyzowani alefią urojeniową. lol
hint
"wiem, że nic nie wiem"
to JAJA
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości i nie tylko :)

3. Data: 2009-12-03 09:57:37

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo to było niedyplomatyczne.....
Aż w opozycji do mądrości, którą tak się szczycą.
Normalnie....wtopa.

Ale język mają piękny...Podoba mi się jego brzmienie, rytm...

MK

4. Data: 2009-12-03 10:09:34

Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 10:40:38 +0100, Robakks napisał(a):

> i Polskę.
> I z mojego punktu widzenia nie mamy z tym żadnych problemów.

Heh... niech kupią Stocznię Gdańską jak tacy cwani :)
--
Jacek

5. Data: 2009-12-03 10:12:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hah, jak cwani to nie wykupią.

Przemysł stoczniowy leży....
Stocznie w Choracji poszły jakieś pół roku temu za przysłowiową kunę
(złotówkę) i to głównie ze względu na atrakcyjne lokalizacje, albo
przestawienie się na stocznie jachtowe.
MK

6. Data: 2009-12-03 14:07:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się, że byłoby to głupie, gdyby było nieprawdą.

Czy niedyplomatyczne?
Gdyby to była wypowiedź kogoś innego, to być może tak,
ale w tej sytuacji - nie sądzę.

--
CB

7. Data: 2009-12-03 15:15:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Bardzo to było niedyplomatyczne.....
> Aż w opozycji do mądrości, którą tak się szczycą.
> Normalnie....wtopa.
>
> Ale język mają piękny...Podoba mi się jego brzmienie, rytm...

i muzyka! muzyka!

8. Data: 2009-12-04 11:33:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

I muzyka, hejże ho!

(wczoraj byłam na Kurcie Weilu (balet w TW). Syn kantora jakby nie było)

MK

Złośliwość rzeczy martwych.
i weź tu się nie spal....
O piątej po południu