Ocet balsamiczny

21. Data: 2006-05-11 18:34:55

Temat: Re: Ocet balsamiczny
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:e3vvk0$5eh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> "kasia maruda" <k...@g...pl> wrote in message

> Robię ocet w domu. Winny. Czasem potrafi się popsuć, dlatego dodaję trochę
> spirytusowego i buteleczki wypełniam pod korek lub kapsel - kapslownica -
> dobra rzecz...

Linki do kapsli i kapslownicy:
http://www.browamator.pl/
http://www.biowin.com.pl/?bio=1&lang=pol&session=fd3
2ce6e2261811a49c040ffeffeb90b
http://www.muntons.pl/

Podaję, bo nie wierzę, że ktoś, kto pasjami lubi pichcić nie robi też
przetworów domowych. A butelek na kapsle, niezwrotnych bywa czasem dużo w
domu i są wyrzucane. A ich pojemność w sam raz do przecierów, soczków,
octów, zapraw... I jakże szybko się wykonuje zamykanie...