Ocet ryżowy...

1. Data: 2000-05-18 16:53:14

Temat: Ocet ryżowy...
Od: Jacek Wilczkowski <W...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - gdzie kupić, z czym jeść i w ogóle czy warto zawracać
sobie tematem głowę.

--
Jacek Wilczkowski
NoS/BBDO Sp. z o.o.

1. Data: 2000-05-18 17:16:52

Temat: Re: Ocet ryżowy...
Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Wilczkowski <W...@n...com.pl> wrote in message
> Jak w temacie - gdzie kupić, z czym jeść i w ogóle czy warto zawracać
> sobie tematem głowę.
>
> --
> Jacek Wilczkowski
> NoS/BBDO Sp. z o.o.
> w...@n...com.pl
> tel. 604 09 57 53

Gdzie kupic w Polsce nie wiem. Czy warto wiem. Warto bo gdy jest w przepisie
ocet ryzowy nie zastapisz jego slodko- kwasnego smaku niczym innym.
F.

1. Data: 2000-05-18 20:06:44

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie trzeba go używać, jest rewelacyjny, przede wszystkim jest to
ocet winny na winie ryżowym :)
Do dostania w każdym większym sklepie - producent Wo-Hup czy jakoś.
Sam ocet ma tą zlete że nadaje potrawom kwaśności a nie zostawia posmaczku
octu

--
Lilly was here

1. Data: 2000-05-22 09:14:55

Od: "Aleksandra Stachurska" <S...@s...iis.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Wilczkowski <W...@n...com.pl> napisał(a) w artykule
<3...@n...com.pl>...
> Jak w temacie - gdzie kupić, z czym jeść i w ogóle czy warto zawracać
> sobie tematem głowę.

Warto. Jest to pyszna rzecz. Jadlam u znajomej Chinki rodem z Pekinu
pierozki, ktore ona nazywa montaż (wg niej taki jest ich eurpejski
odpowiednik jesli chodzi o nazwe, w kazdym razie po niemiecku). I te
pierozki przed konsumpcja macza sie w bolce z kapka tegoz octu. Dodaje
im to ostrzejszego i wyjatkowego smaku.

Znajoma wlewa ocet ryzowy do sloika, dorzuca b. duzo swiezego czosnku i po
tygodniu jest gotowy skladnik: do salatek i ww pierozkow. Taki ocet mozna
trzymac w lodowce, oznaka tego, ze jest juz gotowy jest zazielenienie sie
czosnku. Mowi, ze to b. praktyczne bo dzieki czosnkowi ocet jest
smaczniejszy, a czosnek nie pachnie czosnkiem, a smakuje jak nalezy.

Osobiscie mysle, ze nawet nasze pierozki z warzywami/miesem bylyby b.
smaczne z octem ryzowym.

Alex.

kuchnia chinska !!!!
Re: Biszkopt