Ochrona róż

1. Data: 2001-11-16 14:21:36

Temat: Re: Ochrona róż
Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba najlepiej usypac kopczyk z ziemi lub mielonej kory. Wiosna mozna go po
prostu rozgrzebac i zrobic zen sciolke.

Uklony i usmiechy
Piotrek
--------
http://alebranie.agsmedia.pl/fotonikki
r...@p...pl
--------
Użytkownik "Agnieszka Medwecka-Dubiel" <a...@d...eu.org> napisał w
wiadomości news:3BF52210.423F9A47@dubiel.eu.org...
Mam pytanie: jak zabezpieczyć róże przed zimą. Mam 2 róże na balkonie i
8 w ogródku. Sąsiadka poleciła zakryć róże gazetą a na to folię. Czy tak
można? Proszę Was o radę, bo naprawdę nie mam pojęcia.
Dziękuję
--
Agnieszka Medwecka-Dubiel
a...@d...eu.org

3. Data: 2001-11-17 13:26:54

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, jezeli pytasz o roze wielkokwiatowe to: roze na balkonie owin
agrowloknina, w ogrodzie obsyp gdzies na wysokosc 20 cm ziemia, mozesz
jeszcze na ziemie nasypac kory. Nie skracaj ich przed zima, przytniesz je na
wiosne.
Zycze powodzenia i pozdrawiam Wiesia

Pozdrawiam serdecznie Wiesia

<3...@d...eu.org>...