Obiecuję

1. Data: 2001-11-16 13:41:02

Temat: Obiecuję
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Bogusława któryś list mi uświadomił, ze ta grupa robi się trochę zbyt
winoroślowata.
Moja to (i Darka oczywiście) wina, nasza bardzo wielka wina!
W zwišzku z tym OBIECUJĘ!, że prze całe 2 dni nie napiszę NIC o
winoroślach!
Przepraszam Was wszystkich ogromnie!
Janusz

2. Data: 2001-11-16 19:09:27

Temat: Re: Obiecuję
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja to (i Darka oczywiście) wina, nasza bardzo wielka wina!
> W związku z tym OBIECUJĘ!, że prze całe 2 dni nie napiszę NIC o
;-)))
I tak z reguły nie ma Cię przez weekend.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2001-11-16 19:53:39

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Janusz Czapski

[...]
(...)
Janusz

Nie wierze :-))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

4. Data: 2001-11-17 09:08:13

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):

> I tak z reguły nie ma Cię przez weekend.

Jestem, jestem! I popatrz, obietnicy dotrzymuję i o .... nic! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2001-11-17 09:10:34

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):

> Nie wierze :-))

Człowieku małej wiary - uwierz!
Pozdrawiam :-))
Janusz

6. Data: 2001-11-18 08:02:19

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A w poniedzialek sobie przypadkiem nie odbijesz tych dwoch dni milczenia?
Pozdrawiam
Andrzej

7. Data: 2001-11-18 12:06:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w poniedzialek sobie przypadkiem nie odbijesz tych dwoch dni
milczenia?
Andrzeju czy ty nie widzisz, ze ON już powiedział co wiedział, i więcej
nie ma nic na ten temat do powiedzenia i tylko, i wyłącznie dlatego
powiedział, ze nie powie nic wiecej na ten temat przez dwa dni [no właśnie
dlaczego tylko dwa dni?] bo liczy na to iż inni w tym czasie mu podrzucą
jakis temat a on sobie przy okazji postudjuje literaturę albo pozbiera
liście w ogrodzie.
Chytrusek nieprawdaż?
pozdr. Jerzy

8. Data: 2001-11-18 15:17:38

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):

> Andrzeju czy ty nie widzisz, ze ON już powiedział co wiedział, i więcej
> nie ma nic na ten temat do powiedzenia

To zależy komu....
Tobie, Jerzy, jeszcze o paru prostych sprawach i problemach mógłbym
opowiedzieć, podpowiedzieć i doradzić, ale to dopiero od jutra.... :-)

> powiedział, ze nie powie nic wiecej na ten temat przez dwa dni [no właśnie
> dlaczego tylko dwa dni?]

Dlaczego tylko dwa? Ano dlatego, że gdybym dlużej pomilczał na temat, którego
obiecałem nie dotykac przez ten czas, to Twoja pasja (o rany! jaka??????)
mogłaby zdominowac gadanie na tej grupie. A to już byłoby nieprzyzwoite!
Oczywiście w stosunku do tego o czym milczę! :-)))

> bo liczy na to iż inni w tym czasie mu podrzucš jakis temat

A skšdże znowu. To ja, zauważ, podrzucam tematy.
A propos. Dlaczego nie chcesz mi wyjasnić co to sš te "rośliny tarasowe"???
:-)

> a on sobie przy okazji postudjuje literaturę

No coś w tym jest. "Nagrody Darwina" czytam. I zastanawiam się czy nie ma
czegoś na rzeczy w odniesieniu do tej grupy. Zauważ ilu kiedyś tu obecnych
trwale zniknęło! Czyżby selekcja naturalna nośników kiepskich genów.... ????
:-))))

> albo pozbiera liście w ogrodzie.

Widziałeś mnie przecież. Czy ja na romantycznš panienkę wyglšdam ;-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2001-11-19 21:19:49

Od: "Smal Tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moja to (i Darka oczywiście) wina, nasza bardzo wielka wina!
> W związku z tym OBIECUJĘ!, że prze całe 2 dni nie napiszę NIC o
hehe
wiec na wszelki wypadek wyslalem Tobie na priv
bo wlasnie zaczynam materializowac swoje winnice
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Ochrona róż