Oczko 120 l. jakie roslinki?? rybki mam

1. Data: 2009-05-21 08:33:50

Temat: Oczko 120 l. jakie roslinki?? rybki mam
Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jakie roślinki wsadzic do oczka 120 ltr.?
Na razie wpuścił mi sasiad japońskie karasie jakby(dla draki).
Jest pompka z mała fontanną i kaskada z kamieni dla ptaszków.
Przy pompie jest mały filtr z siatki.
Hmm. , chciałbym niedlugo zainstalować filtr zewnetrzny ale roslinki chyba
pomogą też oczyszczać wode,przynajmniej taką mam nadzieję.

Borato.

2. Data: 2009-05-21 16:43:37

Temat: Re: Oczko 120 l. jakie roslinki?? rybki mam
Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net szukaj wiadomości tego autora

> Jakie roślinki wsadzic do oczka 120 ltr.?
> Na razie wpuścił mi sasiad japońskie karasie jakby(dla draki).

120 litrow ? hmm troche malo to "oczko". moje akwarium w domu ma blisko 500
litrow. chyba za bardzo nie poszalejesz.
--
Robert CyberM

3. Data: 2009-05-22 08:44:24

Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <cyber_no_@_spam_sarocom.net> napisał w wiadomości

> [...]
> 500
> litrow. chyba za bardzo nie poszalejesz.
Tak to gotowy dołek w ziemi i jest na dworze czyli niepokojowy.
Borato

4. Data: 2009-05-24 11:36:00

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak to gotowy dołek w ziemi i jest na dworze czyli niepokojowy.
> Borato

Chyba miałeś na myśli 12 000 litrów prawda?

MS

Z cyklu: Co to za rosliny?
Co to za roślina?
Co to za roślina?
Gdzie jest Zielka ?
Winorośle - 3 sadzonki nie odbiły po zimie