Od Suri prawdziwej.

1. Data: 2010-11-27 10:35:57

Temat: Od Suri prawdziwej.
Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu, trolle podszywają się dość niestrudzenie pod mój
nick, wiec
zmieniam go. Nie jestem w usenecie zbyt znana, ale
wolałabym nie byc postrzagana za trolla - stąd żegnam Suri.
Suri ze stałego ip.

2. Data: 2010-11-27 11:48:21

Temat: Re: Od Suri prawdziwej.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suri" napisał w wiadomości grup
1g2000vba.googlegroups.com...

[...]
Jak ktoś trolluje, to i tak Cię znajdzie - i będzie się podszywał pod nowy
nick. Możesz zniknąć w ogóle- też się będzie podszywał. Jednak w jednym i
drugim wypadku- osiągnie zamierzony cel. Suri- czy warto?

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

3. Data: 2010-11-27 18:08:14

Od: karimasan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 12:48, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> [...]
> nick. Możesz zniknąć w ogóle- też się będzie podszywał. Jednak w jednym i
> drugim wypadku- osiągnie zamierzony cel. Suri- czy warto?

Do takich wniosków ona na pewno sama doszła,ale nie napisałeś jej co
ma w takim razie robić z takim chorym zachowaniem czyimś.

...uchroń od zła i nienawiści
niechaj się odwet nasz nie ziści...
Villon
Tak mi się wspomniała ta piosnka

kari

4. Data: 2010-11-27 18:32:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karimasan" napisał w wiadomości grup
4g2000yqe.googlegroups.com...

Do takich wniosków ona na pewno sama doszła,ale nie napisałeś jej co
ma w takim razie robić z takim chorym zachowaniem czyimś.

Olać ciepłym moczem:-)
Wszelkie inne zachowania- to karmienie trolla. Troll zdycha przez olewanie
go.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

5. Data: 2010-11-27 18:40:43

Od: karimasan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 19:32, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> [...]
>
> Olać ciepłym moczem:-)
> Wszelkie inne zachowania- to karmienie trolla. Troll zdycha przez olewanie

aha, czytasz Suri? No to idziemy zrobić siusiu:)
Chiron, Charon?
obol na drogę dla troli
pozdrawiam
kari

6. Data: 2010-11-27 20:35:28

Temat: # Szkodliwość podszywania się / Re: Od Suri prawdziwej.
Od: Włodzimierz Holsztyński (wlod) <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 27, 10:40 am, karimasan <k...@g...com> wrote:

>  obol na drogę dla troli

Chociaż trolle są szkodliwe, to podszywanie się jest
o wiele poważniejszą sprawą, jest działaniem kryminalnym.

Trolli można ignorować. Ignorowanie zmniejsza straty,
które wyrządzają. Jednak podszywacze niszczą samą tkankę
grupy, niszczą możliwość komunikowania się. Kto zna się
na połączeniach internetowych niech wyłapuje to draństwo
i posyła za kratki. Niestety, niewiele przypadków doczekało
się logicznego końca. Między innymi stąd coraz mniejsza rola
grup otwartych, jak php. Szkoda.

Włodek

7. Data: 2010-11-27 20:50:20

Od: Włodzimierz Holsztyński (wlod) <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 27, 12:35 pm, Włodzimierz Holsztyński (wlod)
<s...@g...com> wrote:

>[...] podszywacze niszczą samą tkankę
> grupy, niszczą możliwość komunikowania się. Kto zna się
> na połączeniach internetowych niech wyłapuje to draństwo
> i posyła za kratki.

Przez dosyć długi czas podszywacze, zwłaszcza jeden, szaleli
na grupach szachowych

rec.games.chess.misc i rec.games.chess.politics

W końcu główny podszywacz zostal złapany. Główny poszkodowany
wytoczył mu proces. Niestety, poszkodowany przy okazji chciał
dowieść za dużo w kwestii innych, tylko trochę powiązanych
spraw, więc w zasadzie niewiele z tego wyszło legalnie. Jednak
podszywający się oszust stracił twarz, i jego dzialalność w
świecie szachowym została znacznie ograniczona. Ponadto poszedł
do więzienia administrator internetowy, który dla oszusta włamał
się do pewnego konta emailowego, może w więcej niż jednogo.
Tego administratora mogłoby być żal. Jednak dorosły człówiek
powinien mieć rozsądek, powinien kierować się pewnymi zasadami
moralnymi, więc nie powinien popełniać przestępstw dla swojego
znajomego lub kogokolwiek.

Grupa rec.games.chess.misc odetchnęła po wykryciu oszusta
(głównego, po czym inni zaprzestali procederu). Jednak już
nie ma dawnej dynamiki. Może także z innych powodów.

W okresie aktywności oszustów dno było kompletne.

Włodek

8. Data: 2010-11-28 14:40:08

Od: Almar <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Suri napisał:
> [...]
> zmieniam go. Nie jestem w usenecie zbyt znana, ale
> wolałabym nie byc postrzagana za trolla - stąd żegnam Suri.

już nam się znudziło podszywanie pod ciebie dlatego możesz spokojnie
sobie dalej pisać

pozdrawiam

Zaspól Prasowy APD

9. Data: 2010-11-28 19:25:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

================

> aha, czytasz Suri? No to idziemy zrobić siusiu:)
> Chiron, Charon?
> obol na drogę dla troli
> pozdrawiam
> kari

Chiron był najmadrzejszym i najstarszym (bo nieśmiertelnym) z Centaurów,
pół-ludzi, pół-koni. A Charon przewoził dusze zmarłych przez Styks. Tak ze
z tym obolem to nie do Chirka :-)

10. Data: 2010-11-28 19:29:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Nov 2010 12:50:20 -0800 (PST), Włodzimierz Holsztyński (wlod)
napisał(a):

> [...]
> powinien mieć rozsądek, powinien kierować się pewnymi zasadami
> moralnymi, więc nie powinien popełniać przestępstw dla swojego

Wart Pac pałaca - obaj sa przestępcami, więc dlaczego Ty chciałbyć załowac
akurat tego, a nie innego? Twoja względność pojmowania zła jest
zastanawiająca jak na to, co z takim patosem głosisz.

Złamanie podudzia i strzałki - brak zrostu po 8 miesiącach - co dalej?
Szczepionki
herbalife
przymózgowe przestrzenie płynowe a przestrzeń poodpajęczynówkowa
Avamys i skutki uboczne - w tym bezpłodność