Od poczatku.

1. Data: 2002-06-15 09:44:42

Temat: Od poczatku.
Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec mam dzialke, ale nie ma tam pradu ani wody, trzeba podciagnac,
hydrofornia obok, prad za plotem, czy ktos wie jaki to koszt?
O kosiarce juz pisalam.
Co potrzebuje na poczatek?
Narzedzia, grabie, lopate?
Czy ktos z okolic Lodzi moglby mi odsprzedac.
Podpowiedzcie jakie narzedzia mi sa potrzebne?
Dzialka jest ogrodzona, ma ok 2000 m2 , ale chcialabym zasadzic zywoplot,
jaki rodzaj aby szybko urosl i nie wymagal codziennego podlewania?
Nie znam sie na ogrodnictwie wiec wole miec tylko trawe i zywoplot i cisze.
pozdrawiam,
Lusia

2. Data: 2002-06-15 12:57:21

Temat: Re: Od poczatku.
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusia" <L...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Co potrzebuje na poczatek?
> Narzedzia, grabie, lopate?
> Czy ktos z okolic Lodzi moglby mi odsprzedac.

Chcesz kupić używaną łopatę i grabie???
Myślę ,że to się nadaje do prasy ,a co najmniej na konkurs;-)))

> Podpowiedzcie jakie narzedzia mi sa potrzebne?
> Dzialka jest ogrodzona, ma ok 2000 m2 , ale chcialabym zasadzic zywoplot,
> jaki rodzaj aby szybko urosl i nie wymagal codziennego podlewania?

Grabowy.

> Nie znam sie na ogrodnictwie wiec wole miec tylko trawe i zywoplot i
cisze.
> pozdrawiam,

Jak będą dzieci to ciszy nie będzie ;-))

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

3. Data: 2002-06-15 19:05:52

Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Too old... napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik "Lusia" <L...@g...pl> napisał w wiadomości
>
>Chcesz kupić używaną łopatę i grabie???
>Myślę ,że to się nadaje do prasy ,a co najmniej na konkurs;-)))

####Rany, jestem laik, Ok, brzmi idiotycznie. Sadzilam ze tym tez sie
handluje:))

4. Data: 2002-06-19 18:06:33

Od: "Jacek Wyszomirski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam w swojej szkolce szybkorosnaca tuje ale mam ja w gruncie zglos sie w
polowie sierpnia albo na wiosne. ta tuja jest rewelacyjna ale co
najwazniejsze tania. jacek wyszomirski j...@p...pl
> [...]
> jaki rodzaj aby szybko urosl i nie wymagal codziennego podlewania?
> Nie znam sie na ogrodnictwie wiec wole miec tylko trawe i zywoplot i

o kosiarkach
galareta na brzoskwini, cięcie letnie
Poddaję się ale proszę o pomoc! Może warto!
spalanie liści, gałęzi
Maliny, truskawi i inne - problem