Odbiór mieszkania.

1. Data: 2001-10-31 13:11:32

Temat: Odbiór mieszkania.
Od: "fuji55" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Prosze o pomoc w nastepujacym temacie.
W maju 2002 odbieram mieszkanie w bloku 3 pietrowym wykonanym w technologii
stropy betonowe, sciany ceramiczne. Prosze o sugestie od fachowcow i praktyk
ow w jakim terminie po ukonczeniu robot budowlanych mozna przystapic do prac
wykonczeniowych? Prace te to: malowanie, glazura (podloga i sciany), ukladan
ie podlogi z korka naturalnego. Czy sa jakies terminy, po ktorych mozna przy
stepowac do poszczegolnych prac?

Z gory dziekuje za wszelkie uwagi.

Pozdrowienia.

Rafał Fulianty

1. Data: 2001-10-31 23:01:57

Temat: Odp: Odbiór mieszkania.
Od: "Jacek Tryc" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podłoga z korka? Bleee! To nieładne i bardzo miękkie (opinia architekta
wnętrz - subiektywna)! Kładź drewno. Jakiekolwiek. Podłogi po miesiącu.od
wylania szlichty. ( pamiętaj o sezonowaniu podłogi na budowie). Malujesz po
położeniu podłogi jej i wykończeniu.

Jacek Tryc

www.jacektryc.republika.pl
j...@p...onet.pl

Użytkownik fuji55 <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rot9l$jrj$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-11-01 07:21:34

Temat: Re: Odp: Odbiór mieszkania.
Od: Wojtek Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Tryc wrote:

> [...]
> wylania szlichty. ( pamiętaj o sezonowaniu podłogi na budowie). Malujesz po

jesli jednak z korka, to raczej najpierw malowanie, a na koncu podloga ?

--w

1. Data: 2001-11-01 08:28:08

Temat: Re: Odbiór mieszkania.
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Tryc napisał(a):

> Podłoga z korka? Bleee! To nieładne i bardzo miękkie (opinia architekta
> wnętrz - subiektywna)! (...)
>
> Jacek Tryc

Kwestia gustu. Ja mam w kuchni i sobie chwalę (właśnie ową miekkość i...
ciepłotę).

Pozdrawiam
Gosia

ParkietProblem
Olej opalowy - gdzie w Krakowie? - BLAGAM!
meble łazienkowe .....
sprawdzam dewelopera - INDRA -Help please!
Podłoga z bambusa