Odchudzanie przez internet?

następny post »
From: "zakrecona" <m...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Odchudzanie przez internet?
Date: 3 Aug 2006 13:18:50 +0200

znalazłam dietetyka w internecie, cały portal poświęcony odchudzaniu, pracuje
przez internet i tam układa diety i potem wysyła czy jakoś tak. zastanawiam się
czy warto zdecydować się na ich pomoc. wielu osobom pomogli, a odchudzają
poprzez stosowanie zasad prawidłowego odzywiania, także żadne
niskowęglowodanowe, wysokobiałkowe itp. po tym jak ludzie się tam wypowiadają na
forum i jak pokazują zdjecia jak wyglądali przed a jak wyglądają teraz jestem
zdecydowana na 99%, czy ktoś może korzystał z ich pomocy i może dorzucić jeszcze
kilka słów na ten temat do tego co już wiem?