Odczulanie bez Zyrtecu

1. Data: 2004-02-04 13:29:54

Temat: Odczulanie bez Zyrtecu
Od: "Bzyczek_db" <b...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. Przed 10 minutami wróciłem z odczulania CataletemT. Zawsze przed
odczulaniem musialem polknąc w zaleznosci od odczulania, albo Zyrtec, albo
Clemastin. Dzisiaj jednak zapomnialem wziac Zyrtec i poszedlem na
odczulanie. Zostalem przepisany do innej przychodni i sa w niej inne zasady
przyjmowania i badania pacjenta przed odczulaniem - z tego wszystkiego
zapomnialem woa tabletke polknac. Moje pytania sa takie. Czy mozna przyjac
Zyrtec PO przyjeciu szczepionki. Czy beda jakies konsekwencje? Albo ze
strachu, albo faktycznie zaczyna mnie fszystko swedziec. Troche sie boje, bo
z tego co czytalem na ulotce, to moze byc wesolo. O tym, ze nie wzialem
tabletki przypomnialem sobie w drodze powrotnej. Co robic w razie jakis
problemow?

Z gory dziekuje

P.S. Zdarzylo mi sie to po raz pierwszy od 5 lat.
P.S.' Przepraszam za balagan panujacy w tym co napisalem, ale jestem bardzo
wystraszony i zalezy mi szybkiej odpowiedzi

2. Data: 2004-02-06 20:55:05

Temat: Odp: Odczulanie bez Zyrtecu
Od: "Hesia" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bzyczek_db <b...@b...vectranet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
> odczulaniem musialem polknąc w zaleznosci od odczulania, albo Zyrtec, albo
> Clemastin. Dzisiaj jednak zapomnialem wziac Zyrtec i poszedlem na

tez odczulam sie cataletem T. jest to moj pierwszy sezon po 5 latach przerwy
(5 lat szczepien, 5 lat przewy) i powiem ci, ze zyrtec biore jak dopiero
dostaje obrzek w miejscu szczepienia. poki sam sobie organizm radzi to nie
widze potrzeby faszerowania sie. catalet jest w miare ladony, moj lekarz
(dr, praktyka kliniczna) mial w swojej praktyce ze wstrzasem anaflaktycznym
po catalecie tylko raz, a tysiace juz przepuscil przez swoje rece. rowniez
powiedzial mi, ze jak cos ma sie dziec po szczepionce to w pierwszej polowce
godziny i najczesciej przy zmianie stezenia.
zatem, bez paniki!!!
--
Hesia
[WRO]

progenia
usta
Do:quirkys[nadmierne owłosienie]
Zęby u dziecka
Czasami juz nie moge ?? - czy mozecie jakos pomoc?? - dlugie