Oddawanie krwi a tycie

1. Data: 2008-04-02 07:23:22

Temat: Oddawanie krwi a tycie
Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę,

Dowiedziałem się, że oddawanie krwi może powodować tycie, przy czym
źródło jest wysoce niewiarygodne (moja babcia, która chciała by, aby
wnusio siedział spokojnie na dupie i się babci słuchał).

Prawda to czy fantazja?

Tapatik

2. Data: 2008-04-02 08:33:23

Temat: Re: Oddawanie krwi a tycie
Od: Mehi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tapatik pisze:
> [...]
> źródło jest wysoce niewiarygodne (moja babcia, która chciała by, aby
> wnusio siedział spokojnie na dupie i się babci słuchał).

Fantazja. moja mama mnie straszyla, ze jak bede ciagle oddawala krew to
w przyszlosci bede od tego uzalezniona bo organizm bedzie za duzo tych
krwinek produkowal.absurd.

3. Data: 2008-04-02 09:50:47

Od: Melwin <c...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Mehi pisze:

> Fantazja. moja mama mnie straszyla, ze jak bede ciagle oddawala krew to
> w przyszlosci bede od tego uzalezniona bo organizm bedzie za duzo tych
> krwinek produkowal.absurd.

Dziwne, mój ojciec jak przez kilka miesiecy nie odda krwi to jest
czerwony na twarzy i ma wysokie cisnienie, ma 60 lat, oddaje krew od
tego czasu jak był w wojsku.

--
Melwin

4. Data: 2008-04-02 09:51:32

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mehi" <m...@o...pl> wrote in message

> Fantazja. moja mama mnie straszyla, ze jak bede ciagle oddawala krew to w
> przyszlosci bede od tego uzalezniona bo organizm bedzie za duzo tych
> krwinek produkowal.absurd.

...aczkolwiek słyszałem o przypadkach czerwienicy, i konieczności
upuszczania krwi - mówił mi o nich kardiolog, który znał owe przypadki
bezpośrednio.

T. D.

5. Data: 2008-04-02 12:00:29

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Melwin pisze:

> Dziwne, mój ojciec jak przez kilka miesiecy nie odda krwi to jest
> czerwony na twarzy i ma wysokie cisnienie, ma 60 lat, oddaje krew od
> tego czasu jak był w wojsku.

Witam

faktem jest, ze oddawanie krwi nie powoduje bezposrednio tycia. Posrednio
moze jewywolywac spozycie "posilku regeneracyjnego" co glownie stanowia
czekolady - swego czasu (3 lata temu 8 tabliczek) ;)
Co do nadprodukcji erytrocytow oraz czerwienicy to taki efekt moze sie
zdarzyc, ale naprawde wyjatkowo. Zreszta organizm to taki fantstyczny twor,
ktory sam sobie doskonale poradzi z "nadmiarem" erytrocytow.

6. Data: 2008-04-02 12:22:44

Od: Mehi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wirgo pisze:
> swego czasu (3 lata temu 8 tabliczek) ;)
aktualnie u mnie 6 tabliczek, sewendays i soczek :D

7. Data: 2008-04-02 12:38:07

Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mehi napisał:

> aktualnie u mnie 6 tabliczek, sewendays i soczek :D

U mnie obecnie - 8 tabliczek czekolady i wafelek w czekoladzie.
Kiedyś była to porcja bigosu :-)

8. Data: 2008-04-03 17:24:18

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Apr 2008 14:38:07 +0200, jakże pięknego
Tapatik <t...@b...adresu> wystukał co zawarte poniżej:

: Użytkownik Mehi napisał:
:
: >

U mnie 10 Euro (co piąty raz - 15 Euro)

--
Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
Linux registered user: 408584

9. Data: 2008-04-03 21:52:54

Od: l...@w...pl (Lukasz) szukaj wiadomości tego autora

Przyznaj się w jakim kraju płacą?

10. Data: 2008-04-04 04:41:48

Od: l...@w...pl (Lukasz) szukaj wiadomości tego autora

Grota solna
lekarz od boreliozy
Kobieta nie jest mężczyzn?.
Lekarz specjalista od Alzheimera
Polip w nosie....za pomocą czego się go wykrywa?