Odkształcone żebra u roczniaka?

1. Data: 2007-03-01 18:57:16

Temat: Odkształcone żebra u roczniaka?
Od: "Annacor" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zauważyłam u swojego rocznego synka zaokrąglone do zewnatrz ostatnie żebra.
Tak jakby od siadania odkształciły się.Nie wiem czy to prawidłowe, bo nawet
jak lezy to widać to jak pagórek.Może udać sie do ortodpedy??A może z czasem
się to wyprostuje?
Pozdrawiam
Annacor

2. Data: 2007-03-01 19:22:47

Temat: Re: Odkształcone żebra u roczniaka?
Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 19:57, "Annacor" wrote:
> [...]
> jak lezy to widać to jak pagórek.Może udać sie do ortodpedy??A może z czasem

Jak mój takie coś miał, to rozpoznanie było "krzywica dzwonowa", a był
dobrze odżywiany.
Wówczas stosowało się dawkę uderzeniową witaminy "D" pod kontrolą
lekarza.
Nie wiem jakie rozwiązania dzisiaj się proponuje.

--
Pozdrawiam :)
JM

Zakażenie sporyszem!!!