Odkurzacz

1. Data: 2004-04-01 07:56:17

Temat: Odkurzacz
Od: KK <k...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zamierzam zakupić nowy odkurzacz, zastanawiałem się nad:
* Zelmer Wodnik Duo
* Zelmer Orion
* Zelmer Meteor 2
* Philips Impact
* Electrolux XIO

Czy warto brać pod uwagę inne marki (LG, Samsung) albo bezmarkowe produkty.
W przyszłym tygodniu, w marketach "Biedronka" ma byś odkurzacz LOCUS
8020R. Całkiem nieźle wyposażony (np. regulacja siły ssania "na wężu"),
cena 350 zł.

Musi mieć regulację siły ssania.

--
Pozdrawiam - Krzysiek K (KK)
http://cpu-museum.prv.pl

1. Data: 2004-04-08 10:42:48

Temat: Re: Odkurzacz
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamierzam zakupić nowy odkurzacz, zastanawiałem się nad:
> * Zelmer Wodnik Duo
> * Zelmer Orion
> * Zelmer Meteor 2
> * Philips Impact
> * Electrolux XIO

Nie wiem, czy jeszcze cię to zainteresuje, za bardzo też sie na tym nie
znam, ale moge ci tylko doradzić abyś nie brał pod uwagę Wodnika. Ja mam i
jestem niezadowolona. Kiedy był nowy wszystko bylo raczej ok. Ale teraz jest
doniczego. "Wrzeszczy", słabiej o wiele ciągnie, teraz już wiem, że to była
pomyłka.

- Kasia -

Łóżko wodne - przeprowadzka
pokoik dla dziecka