Odkurzacz piorący

1. Data: 2006-07-22 19:56:12

Temat: Odkurzacz piorący
Od: "Polnocny Wiatr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym się poradzić co do zakupu odkurzacza.
Odkurzacz ma być oczywiście do użytku domowego.
Widziałam, że ostatnio w MediaMarkt pojawił się odkurzacz LG. Niestety nie
spisałam symbolu. Ale czy ktoś słyszał o jakimś piorącym odkurzaczu LG?
Oglądałam także Wodnika ale rury ma beznadziejne - jakieś plastikowe
zaczepy. Już w sklepie jeden zaczep był zepsuty.
Kolejne odkurzacze, to odkurzacze Philipsa. Jeden to PHILIPS FC 6841, a
drugi PHILIPS FC 6842.
No i zastanawiam się co one są warte. A jeśli to miały by być te, to który z
nich wybrać? Ten drugi ma możliwość mycia okien.

Pozdrawiam Hania

2. Data: 2006-07-24 11:28:08

Temat: Re: Odkurzacz piorący
Od: kuba <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polnocny Wiatr napisał(a):
> Kolejne odkurzacze, to odkurzacze Philipsa. Jeden to PHILIPS FC 6841, a
> drugi PHILIPS FC 6842.

Mam 6841, 6842 różni się chyba tylko końcówką do mycia okien właśnie.
Używam go 3 lata i jestem generalnie zadowolony. Początkowo miał służyć
tylko do prania wykładzin, a do odkurzania na codzień miało służyć coś
mniejszego, ale ostatecznie stał się podstawowym odkurzaczem w domu.
Wprawdzie nie jest mały, ale w domu to nie jest problem (w małym
mieszkaniu w bloku pewnie jest).
Po prostu działa i spełnia swoje funkcje, niedawno kupiłem komuś z
rodziny taki sam.
I co ważne - oba zakupy na Allegro za ok. 25% ceny sklepowej, ten drugi
wizualnie jak nowy, akcesoria do prania fabrycznie zapakowane. Zwraca
się taki zakup po dwukrotnym wypraniu tapierki w samochodzie.

Jeśli masz konkretne pytania - pisz.

Pozdrawiam
k.

3. Data: 2006-07-25 08:07:54

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kuba napisał(a):

> [...]
> wizualnie jak nowy, akcesoria do prania fabrycznie zapakowane. Zwraca
> się taki zakup po dwukrotnym wypraniu tapierki w samochodzie.

Witam.

Czy poswiecilby Pan minutke i wypelnil ponizszy formularz:

http://recenzje.amidal.com/newreviewmain.php?product
_id=70

gdzie kupic plyte z korka
Wadliwa deska sedesowa do muszli Koło EGO
jak usunąć pelśń z dywanu?
Markiza z OBI ?
wykładzina zabezpieczajaca ściany garażu