Odkurzacz z filtrem wodnym - jaki polecacie ?

1. Data: 2006-01-24 21:10:15

Temat: Odkurzacz z filtrem wodnym - jaki polecacie ?
Od: "facet" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zamierzam kupic jakis dobry odkurzacz i na pierwszy rzut oka wydaje sie ,ze
taki z filtrem wodnym to dobry wybor.
Czy mozecie polecic jakis model ? Czy filtr wodny to dobry pomysl ?
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam,
nn

2. Data: 2006-01-25 08:31:38

Temat: Re: Odkurzacz z filtrem wodnym - jaki polecacie ?
Od: "Bartnick" <a...@p...onet.USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
,ze
> taki z filtrem wodnym to dobry wybor.
> Czy mozecie polecic jakis model ? Czy filtr wodny to dobry pomysl ?

Ja mam prosty w sumie model Zelmera Wodnik Duo Plus 819.5.
Prosty w obsłudzie, ładnie ciągnie, nie czuć na zewnątrz zapachu kurzu, jak
w tradycyjnych odkurzaczach. Co dla mnie jako alergika jest ważne.
Trochę jest zabawy z czyszczeniem, ale w sumie 5 minut po odkurzaniu starczy
na eleganckie sprzątniecie. Po łebkach zajmie ze 2 :)
Ja mam wersję bez regulacji siły ssania. Nie przeszkadza mi to, ale za
niewiele więcej można kupić wersję z regulacją mocy.
Dodatkowo jest jeszcze pojemnik z tradycyjnym workiem i można też odkurzać
bez wody, np pyły po wierceniu.

Pozdrawiam

Bartnick

Jak sie liczy wspolczynniki zuzycia CO ?
kto ogladal Rozmowy w toku - wtorkowe?
temperatura w mieszkaniu
[ratunku] woda mi przymarzla
Plastiki ???