Odmowa uczestnictwa w komisjach egzaminacyjnych - matura

1. Data: 2008-02-19 18:42:33

Temat: Re: Odmowa uczestnictwa w komisjach egzaminacyjnych - matura
Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fpcl04$871$1@nemesis.news.tpi.pl grzegorz
<g...@o...pl> pisze:

> Mam pytanko czy jest możliwości odmówienia uczestnictwa w komisjach
> nadzorujących egzmain maturalny bez ponoszenia konsekwencji.
> Najlepiej jakiś akt prawny.
Odmówić, rzecz jasna, zawsze można. Bez konsekwencji natury służbowej - IMO
nie (chyba, że pracodawca ich nie podejmie).
Ale zawsze może zdarzyć się nagłe zapadnięcie na zdrowiu skutkujące
zwolnieniem lekarskim.

--
Jotte

2. Data: 2008-02-19 18:58:47

Od: "grzegorz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie

3. Data: 2008-02-20 08:31:44

Od: Sławomir Żaboklicki <z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam Serdecznie
> Mam pytanko czy jest możliwości odmówienia uczestnictwa w komisjach
> nadzorujących egzmain maturalny bez ponoszenia konsekwencji.
> Najlepiej jakiś akt prawny.

Dyrektor ma 1001 sposobów nakłaniania pracowników do uczestnictwa
we wszelakich komisjach, dyżurach i innych takich. Nauczyciele, którzy
za Ciebie będą siedzieć na maturach też wiele mogą. I to bez sięgania
po paragrafy. One są ostatecznością. To takie małe wypowiedzenie wojny.
Ty przeciw wszystkim. Naprawdę nie warta skórka za wyprawkę. Jeszcze
Ci przylepią etykietke lesera i obiboka i bedą łamać po kawałku (albo od
razu w całości).
Pozdrawiam
SZ

4. Data: 2008-02-20 16:27:50

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fpfoqj$kjl$1@atlantis.news.tpi.pl grzegorz
<g...@o...pl> pisze:

> Rozchodzi mi się o konsekwencje związane z jakąś naganą bo obcięcice
> dodatku motywacyjnego to luz.
Moim zdaniem uczestnictwo w komisji egzaminacyjnej należy do obowiązków
nauczyciela i wynika z treści art. 42 ust. 2 pkt 2 KN. Jeśli mam rację, to
odmowa uczestniczenia w pracach komisji byłaby odmową wykonania polecenia
służbowego, a w takim przypadku upomnienie czy nagana to stosunkowo łagodne
konsekwencje.
Z drugiej strony o ile wiem istnieje osobna odpłatność za uczestniczenie w
przeprowadzaniu egzaminów maturalnych (nie znam uzasadnienia), co
wskazywałoby, że nie jest to obowiązek wynikający ze wspomnianego zapisu KN.
Tak czy inaczej - ZUS-ZLA załatwi sprawę na pewno bez konsekwencji.

--
Jotte

5. Data: 2008-02-20 23:27:30

Od: "grzegorz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2008-02-21 19:32:22

Od: "grzegorz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje pytanie wynika z tego że przez 8 miesięcy odpracowuje godziny które mi
brakują do etatu w trakcie maja i czerwca (mam 6 godzin), więc siedzę w
trakcie odpracowanych godzin.
A propo płacenia za matury to ni c mi o tym nie wiadomo zeby płacili za
pisemnne.

Użytkownik "Sławomir Żaboklicki" <z...@k...chip.pl> napisał w
wiadomości news:fpgoti$f36$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Ty przeciw wszystkim. Naprawdę nie warta skórka za wyprawkę. Jeszcze
> Ci przylepią etykietke lesera i obiboka i bedą łamać po kawałku (albo od

co zawiera papieros?
Jak się ma mgr. to można na studiach uczyć?
Mediator niepilnie poszukiwany
Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup