'Odnowa' miesni po zdjeciu gipsu

1. Data: 2003-11-11 14:50:52

Temat: 'Odnowa' miesni po zdjeciu gipsu
Od: "Tomek Świątek" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Za miesiac zdejmuje gips z nogi..
Chcialem zapytac czy takie urzadzenie jak ABGymnic- to co reklamuja na
Polsacie- moze pomoc mi przy regeneracji miesnia? Bo wiem ze bedzie slaby i
byc moze bedzie zanik miesnia.
Prosze o odpowiedz.

Tomek

2. Data: 2003-11-11 17:07:53

Temat: Re: 'Odnowa' miesni po zdjeciu gipsu
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

boqt35$h1t$...@n...news.tpi.pl,
Tomek Świątek <t...@p...pl>:
> [...]
> Chcialem zapytac czy takie urzadzenie jak ABGymnic- to co reklamuja na
> Polsacie- moze pomoc mi przy regeneracji miesnia? Bo wiem ze bedzie

Nie kupuj tego, raczej zacznij miesnia uzywac.

--
Robert

3. Data: 2003-11-11 17:22:49

Od: "Pawel" <p...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
> Polsacie- moze pomoc mi przy regeneracji miesnia? Bo wiem ze bedzie slaby i

O tego typu sprzecie byl ostatnio artykul w pismie kolarskim. Wynika z niego,
ze nie ma badan, ktore by potwierdzialy dzialanie tych urzadzen (nie ma tez
badan, ktore by temu zaprzeczaly). Ja generalnie polecam zamiast tego po
prostu jakas forme sportu, czy chocby spacery. Nie tylko poprawisz mase
miesniowa, ale takze swoja kondycje fizyczna i odpornosc.

Pozdrawiam,
Pawel

gdzie zabieg na hemoroidy (Warszawa)?
mammoton