A propos znakowania

1. Data: 2002-05-21 08:20:37

Temat: A propos znakowania
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze się tu dość sporo o znakowaniu sosen i innych iglaków przeciwko
złodziejom. No to mi poradźcie, jak oznakować rozmaite narzędzia ogrodowem
szczególnie te pomniejsze, przeciwko mojej pryzmie kompostowej. Po całej
niedzieli przerzucania odzyskałam jedne pazurki - ale gdzieś w głębinach są
jeszcze drugie i sekator. Co zrobić, żeby narzędzi nie gubić ?

Zrozpaczona, Basia.

2. Data: 2002-05-21 08:38:36

Temat: Re: A propos znakowania
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 May 2002, Basia Kulesz wrote:

> [...]
> niedzieli przerzucania odzyskałam jedne pazurki - ale gdzieś w głębinach są
> jeszcze drugie i sekator. Co zrobić, żeby narzędzi nie gubić ?

Rozwiazanie jest proste.
Wystarczy na kazde wziete wypisywac rewers, na ktorym bedzie data
wypozyczenia i miejsce uzytkowania. Pod koniec dnia zawsze bedziesz mogla
zorientowac sie ze czegos nie ma i w miare szybko rozpoczac poszukiwania.

Pozdr.

D.P.

3. Data: 2002-05-21 08:49:10

Od: "lusi" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie myślę, że trzonki mogłabyś okleić paskami odblaskowymi i szukać z
latarką gdy się ściemni albo wyrobić w sobie nawyk odkładania narzędzi do
podręcznego koszyka . Tylko tak sobie rozmyślam ale tak naprawdę sama
"posiałam" już jedną łopatkę....
W domu często szukam jednego telefonu dzwoniąc z drugiego ale gorzej jest z
pilotem do telewizora albo kluczami do mieszkania - TO nie dzwoni....
chyba najlepiej żeby wszystko za każdym razem wracało na swoje miejsce....
Mam nadzieję ,że uda nam się obu pogubić jak najmniej rzeczy.
Pozdrawiam
Lusi
Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acd02n$2mn$...@z...polsl.gliwice.pl...

4. Data: 2002-05-21 09:04:24

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz pyta:
>(...) Po całej
> niedzieli przerzucania odzyskałam jedne pazurki - ale gdzieś w głębinach

> jeszcze drugie i sekator. Co zrobić, żeby narzędzi nie gubić ?

Na filmach widziałam: słuchawki na uszy, kij z pętelką na końcu tuż nad
ziemią (tu: pryzmą kompostową) i cuda można znaleźć. Tylko uważać, żeby nie
wybuchło.

Pozdrawiam, Anula

5. Data: 2002-05-21 10:04:07

Od: "mites3" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja proponuje przywiazac kazde narzedzie sznurkiem do miejsca ich
przechowywania - w ten sposób nic sie nie zgubi...

chyba

pozdr. Rafal

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
uhc.lublin.pl...

6. Data: 2002-05-21 10:47:03

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisala:
(...)

> Co zrobić, żeby narzędzi nie gubić ?

Doczep do nich kolorowe sznurki (sznurki lawinowe :-))

Krycha&Co(ty) - też gubiąca wszystko i wszędzie

7. Data: 2002-05-21 10:53:44

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 May 2002, mites3 wrote:

> a ja proponuje przywiazac kazde narzedzie sznurkiem do miejsca ich
> przechowywania - w ten sposób nic sie nie zgubi...
>
> chyba

Swietny pomysl.
Jesli sznurek zastapimy gumka uzyskamy dodatkowa wlasciwosc motyczki lub
grabek. Same beda wracac do magazynku.

Pozdr.

D.P.

8. Data: 2002-05-21 10:56:49

Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najgorzej to zgubić grabie bo później to sie mozna mocno zdziwic;-)

9. Data: 2002-05-21 11:37:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niedzieli przerzucania odzyskałam jedne pazurki - ale gdzieś w głębinach

> jeszcze drugie i sekator. Co zrobić, żeby narzędzi nie gubić ?

Ojej! Bio-Vital podobno jest na znajdowanie narzędzi nie najgorszy. Zresztą
farmakologia jest podobno tak bogata....
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2002-05-21 11:48:02

Temat: Odp: A propos znakowania
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> Basia Kulesz napisala:
> (...)

> Doczep do nich kolorowe sznurki (sznurki lawinowe :-))
>
> Krycha&Co(ty) - też gubiąca wszystko i wszędzie

Jak to miło, że to nie tylko ja! Od razu mi ulżyło!
(choć przeszukiwanie reszty pryzmy na mnie czeka:( )

Pozdrawiam, Basia.

Czy jest tu Bogu R.?
katalog polskich szkółek
Podagrycznik ??!!