Afty.

1. Data: 2000-05-05 12:21:58

Temat: Afty.
Od: "mb" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co moze byc przyczyna, ze w jamie ustnej powstaja afty. Od kilu dni je lecze
(szalwia, pastylkami do ssania) i nic.
Prosze o jakas skuteczna metode wyleczenia tego paskudztwa.

2. Data: 2000-05-05 13:08:56

Temat: Re: Afty.
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

mb napisał(a) w wiadomości: <8euebl$l83$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Prosze o jakas skuteczna metode wyleczenia tego paskudztwa.

Ja ma w domu azotan srebra w kryształkach. Parę kryształków rozpuszczam w
3-4 łyżeczkach wody. Robię to we fiolce po lekarstwach. Roztwór robi się
mleczny. Potem na zapałkę z watą i smaruję. Afta robi się biała. Smaruję 2
raz po paru godz. Na drugi dzień nie ma śladu po afcie.
Uwaga. Azotan srebra brudzi na brunatno. Trzeba z tym uważać. Nie wiem jakie
stężenie się normalnie stosuje. Mnie i członkom rodziny, nic się od tego nie
stało, a stosujemy to od wielu lat. Średnio raz do roku coś takiego
łapiemy.
Jacenty

3. Data: 2000-05-05 15:12:19

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A nie lepiej zmienic dietę na Optymalną?

Od kiedy jem w ten właśnie sposób pozbyłem się wszelkich dolegliwości jamy
ustnej

Wybór należy do Ciebie :)
Jacek

4. Data: 2000-05-05 15:47:27

Od: "JDA" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:nxBQ4.25940$O...@n...tpnet.pl...
> A nie lepiej zmienic dietę na Optymalną?
>
> Od kiedy jem w ten właśnie sposób pozbyłem się wszelkich dolegliwości jamy
> [...]

Na co jeszcze chorowałeś zanim zacząłeś łykać smalec ?

Asia

5. Data: 2000-05-05 16:07:41

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty napisał(a) w wiadomości: <8euhdi$hvq$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

>Ja ma w domu azotan srebra w kryształkach. Parę kryształków rozpuszczam w
>3-4 łyżeczkach wody. Robię to we fiolce po lekarstwach. Roztwór robi się
>mleczny.

Roztwor robi sie mleczny, bo azotan srebra reaguje z chlorem z wody i
wytraca sie chlorek srebra. W zwiazku z tym azotanu srebra, ktorym sie
"leczysz", pozostaje w roztworze ilosc homeopatyczna.

Adam B.

6. Data: 2000-05-05 16:08:38

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek napisał(a) w wiadomości: ...
>A nie lepiej zmienic dietę na Optymalną?
>
>Od kiedy jem w ten właśnie sposób pozbyłem się wszelkich dolegliwości jamy
>ustnej

I na co jeszcze, k****, ta dieta pomaga? Na klucie w bucie tez?

Adam B.

7. Data: 2000-05-05 16:09:10

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lecze
>(szalwia, pastylkami do ssania) i nic.
>Prosze o jakas skuteczna metode wyleczenia tego paskudztwa.

Gencjana. Tylko z umiarem, zeby sobie calej geby nie zapaskudzic. A zreszta
samo przejdzie...

Adam B.

8. Data: 2000-05-05 22:27:25

Temat: Odp: Afty.
Od: "Jarecki" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mb <m...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8euebl$l83$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> Co moze byc przyczyna, ze w jamie ustnej powstaja afty. Od kilu dni je
lecze
> (szalwia, pastylkami do ssania) i nic.
> Prosze o jakas skuteczna metode wyleczenia tego paskudztwa.

Rp:
Nystatyni 500 000 jm
Vit B2 1 amp.
Vit B6 1 amp.
Anaesthesini 0,3
Glicerini ad 10,0

Przed uzyciem dobrze wstrzasnac i na patyczek na watke przykladac
przymoczke przez 5-10 min na afte 3-4 razy dziennie.
Rewelacja - niestety tylko z przepisu lekarza... :-(((.

Jarek - aptekarz.

9. Data: 2000-05-05 22:34:52

Od: "Jarecki" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacenty <j...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8euhdi$hvq$...@a...webcorp.com.pl...

> [...]
> 3-4 łyżeczkach wody. Robię to we fiolce po lekarstwach. Roztwór robi się
> mleczny. Potem na zapałkę z watą i smaruję.

Ostroznie z tym specyfikiem zebyscie sie tego nie nalykali gdyz azotan
srebra
zaliczany jest do trucizn aptecznych i stosowany tylko zewnetrznie. Lepiej
go
do ust nie wkladac. Podstawa to mycie zebow po posilkach (pH) oraz
zapobieganie
poprzez lykanie (szczegolnie na wiosne) kompletu witaminy B. Ale kiedy juz
sa - patrz
moj post ponizej.

Pzdr.

Jarek - aptekarz.

10. Data: 2000-05-08 07:07:35

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus napisał(a) w wiadomości: <8evbmq$htj$3@sunsite.icm.edu.pl>...

>W zwiazku z tym azotanu srebra, ktorym sie
>"leczysz", pozostaje w roztworze ilosc homeopatyczna.

Chyba tak nie jest, bo śluzówka bieleje, a więc jakaś znaczna część azotanu
pozostaje.
Poza tym to nie "leczy" ale LECZY.
Jacenty

Connect Tissue Res ?
[W-WA] Praca dla lekarzy z bieglym angielskim - tlumaczenie
pocenie
Szukam kalendarza ksiezycowego na rok 2000 - moze ktos pomoze ?
Salbupart