Ambrowiec balsamiczny i inne "egzoty"

30. Data: 2003-09-14 19:26:30

Temat: Re: Ambrowiec balsamiczny i inne "egzoty"
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Elfir" <e...@p...fm>

> Na grzyby to raczej sobie z zapalek siarke zeskrob.:-)
hehe
maz tej sasiadki codziennie strzela z siarki
aby sploszyc gawrony z sasiedniego parku
:)

> Moze to kwestia odmiany? Ma jakies stare, parkowe odmiany co ich nawet
> diabel nie ruszy?
:)
na optyke jakies zolte casanowy
ale mieszkam przy najruchliwszym skrzyzowaniu w Buku
:)
na tym skrzyzowaniu jest znak STOPu
na ktorym w szczycie sznury Tirow stoja
i wymyslilem sobie
ze spaliny latem wytruwaja wszelkie okoliczne robactwo
a zima ogrzewaja te roze
:)

> A jak wysiedziales na zajeciach w polibudzie?
hehe
starczy za odpowiedz
ze przez 6 lat na dziennych zaliczylem az 5 semestrow
:)
wiekszosc czasu w tym czasie
spedzalem na wloczeniu sie z plecakiem po Polsce
glownie po Bieszczadach
:))

hehe
jestes "fantastyczna "dziewczyna
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

32. Data: 2003-09-14 19:29:50

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

33. Data: 2003-09-14 20:10:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

34. Data: 2003-09-14 20:34:29

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał

> Na grzyby to raczej sobie z zapalek siarke zeskrob.:-)

Na zapałkach jest raczej fosfor:-)
Siarka - w okolicach Tarnobrzega:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

35. Data: 2003-09-14 20:36:37

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał

> Praca jest wspaniala, a klienci malo marudza. Wychodza z zalozenia , ze
"jak
> Pani tak zrobi bedzie dobrze". I z reguly niewiele musze nanosic poprawek
do
> wstepnej koncepcji.

To masz fart:-), no chyba, że A.palmatum.

A dużo ogrodów masz na sumieniu?

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

36. Data: 2003-09-14 21:04:40

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał

> Wydaje sie, ze sa dwie rozne transkrypcje: Elfir i Elphir.
> Elphir byl dwudziestym trzecim ksieciem Dol Amroth,
> najstarszym synem Imrahila. Urodzony w TA 2987, zyl
> 100 lat. Bardzo mozliwe, ze to imie wywodzi sie z jezyka
> Sindarin (lub Quenya?), gdyz Elphir mial niewielka domieszke
> elfiej krwi.

:-)Przypomina mi się średnia szkoła:-)))
Szczerze mówiąc, to myślałem, że z tego się wyrasta:-)

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

37. Data: 2003-09-14 21:49:33

Temat: Odp: Ambrowiec balsamiczny i inne "egzoty"
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk2mok$9na$...@n...news.tpi.pl...

> :-)Przypomina mi się średnia szkoła:-)))
> Szczerze mówiąc, to myślałem, że z tego się wyrasta:-)
Jesli wyrosne stane sie nudnym , doroslym, szeregowym czlonkiem
spoleczenstwa.

Elfir

38. Data: 2003-09-14 21:58:02

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał

> Dlatego chcialabym byscie opisali jak na wschodzie te gatunki sa
> pielegnowane. Poza tym, jak ktos wspomnial wczesniej, wymienione przeze
mnie
> gatunki nie sa wcale tak egzotyczne.

Ja jeszcze raz ntt.
Przypomniałem sobie piękne paulownie przy wejściu do OB w Powsinie,
mamy na ich tle zdjęcie grupowe na:
http://www.biz.net.pl/mm/powsin/

Zdjęcie 3cie od góry jest na ich tle tuż przed zakwitnięciem-
- tan najprzystojniejszy to oczywiście Bogusław Radzimierski.

Warszawa to wystarczający Wschód dla Ciebie?:-)

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

39. Data: 2003-09-14 22:03:53

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk2moh$9na$...@n...news.tpi.pl...
> To masz fart:-), no chyba, że A.palmatum.
>
> A dużo ogrodów masz na sumieniu?

Niewiele, dopiero co skonczylam studia :)
2 ogrody zrealizowane w pelni, dwuletni i trzyletni
2 w trakcie realizacji
1 wlasnie dzis sprzedalam (ponad 7000 m2, ufff)
1 zrealizowany - zielen przy bloku, ale sie do niego nie przyznam , bo
wykonawca spaczyl caly projekt
2 projekty dla rodziny, nie wiem kiedy zaczna je realizowac, pewnie na
"swiety nigdy".
3 beda realizowane na wiosne
3 ogrody, w ktorych wspoluczestniczylam w projektowaniu (w tym jeden dla
bylej pani Minister Skarbu)
1 projekt obsadzenia komunalnego wysypiska smieci dla m. Poznania - czekam
na kase
2 leza na desce kreslarskiej

Elfir

40. Data: 2003-09-14 22:05:30

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał

> Jesli wyrosne stane sie nudnym , doroslym, szeregowym czlonkiem
> spoleczenstwa.

:-)))))Nie będę mówił o sobie,
ale moi znajomi wyrośli z Tolkiena i nie są ani nudnymi, ani szeregowymi
członkami społeczeństwa:-))))))
:-)))))))))

Dla mnie Tolkien i fantasy stało się w pewnym momencie nudne i tyle,
nic nowego, nic twórczego - rozbudowujące się schematy.

Nie to co realne życie:-)
Mój sąsiad np. jest ciekawszy niż 30 wymyślonych w wielkim trudzie
postaci.:-)

:-))))))Pozdrawiam
p...@r...pl

chyba jedank bylo sucho...