Anoreksja-leczenie.Zdesperowani rodzice

1. Data: 2002-04-07 23:06:15

Temat: Anoreksja-leczenie.Zdesperowani rodzice
Od: RobertS <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Corka 13 lat od roku choruje na anoreksje.Przez rok leczona w przychodni
psychiatrycznej (byla poprawa ale nastapil nawrot choroby),obecnie jej
organizm jest wycienczony i dostala skierowanie do szpitala
psychiatrycznego w Toruniu z tego co nam wiadomo nie ma tam oddzialu typowo
dla anorektyczek(czy wogole jest gdzies w Polsce?). Nie chcemy zeby stykala
sie z innymi problemami.Prosimy o podanie innych mozliwosci lub innych
szpitali.

Pozdrawiamy

2. Data: 2002-04-08 04:44:44

Temat: Re: Anoreksja-leczenie.Zdesperowani rodzice
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <X...@1...0.0.1>,
r...@p...onet.pl says...
> [...]
> sie z innymi problemami.Prosimy o podanie innych mozliwosci lub innych

Napisz wiecej na prv. Jakie terapie byly podjete, jaki jest stan som.
itd.

3. Data: 2002-04-08 05:07:05

Od: "Ender" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RobertS <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...0.0.
1...
> [...]
stykala
> sie z innymi problemami.Prosimy o podanie innych mozliwosci lub innych

Jesli sie nie myle, anoreksje mozna leczyc na oddzialach endokrynologii -
wiem to z cala pewnoscia o endokrynologii ginekologicznej w CSK w
Katowicach.

pzdr
Ender

4. Data: 2002-04-08 06:05:42

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Apr 2002, Ender wrote:

> Jesli sie nie myle, anoreksje mozna leczyc na oddzialach endokrynologii -
> wiem to z cala pewnoscia o endokrynologii ginekologicznej w CSK w
> Katowicach.

nablizej Torunia w Poznaniu Klinika Psychiatrii Dzieciecej,
ktrora zreszta zajmuje sie tym tematem w aspekcie naukowym
i ma publikacje na miedzynarodowych kongresach i porzadnych
"gazetach".

Jednak jest to choroba trudna do leczenia i generalnie
nie zawsze uzyskuje sie dobre wyniki

P. (z Torunia)
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

5. Data: 2002-04-08 07:06:59

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertS" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
stykala
> sie z innymi problemami.Prosimy o podanie innych mozliwosci lub

W Warszawie na Litewskiej również zajmuja się tym problemem ( to
szpital pediatryczny, ine psychiatryczny)
Pozdrawiam
Massai

6. Data: 2002-04-08 14:19:15

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W Anglii juz swinie, tuczniki chorują na pełnoobjawową anoreksję.
Co oznacza ze jej przyczyną nie są zaburzenia psychiczne tylko
niedozywienie. (swinie w Anglii są tak samo glodzozne zeby byly chude jak
anorektyczki.

Jacek

7. Data: 2002-04-08 17:33:27

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> W Anglii juz swinie, tuczniki chorują na pełnoobjawową anoreksję.
> Co oznacza ze jej przyczyną nie są zaburzenia psychiczne

kolego optymalny,
Widzę, że w ten szybki sposób przekazałeś nam CAŁˇ SWOJˇ WIEDZĘ ;-)))

Leszek

8. Data: 2002-04-08 17:34:14

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]

kolego optymalny,
Widzę, że w ten szybki sposób przekazałeś nam CAŁˇ SWOJˇ WIEDZĘ ;-)))
Cieszy mnie to ogromnie, bo w takim razie to chyba twoja ostatnia wizyta na
tej liście?

Leszek

9. Data: 2002-04-08 18:32:11

Temat: Odp: Anoreksja-leczenie.Zdesperowani rodzice
Od: "beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem , że u nas w Krakowie w klinice CMUJ zajmują się leczeniem anoreksji.
Panują tam dobre warunki. W swej pracy często spotykamy sie z przypadkami
nawet bardzo ciężkich przypadków. Wszystkie dziewczyny, których stan był
nawet bardzo poważny zostały zaleczone. Jeśli bylibyście zainteresowani
Krakowem, napiszcie na priva, a ja od koleżanek dowiem się już dokładniej
kto Waszą córką mógłby się najlepiej zająć.
Bądźcie dobrej myśli, pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki.

beataO
--

"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

Uczucie kłucia. Cóż to?
skolioza
WZROK
Dla zestresowanych