BIOTRON-szwajcarska latarka która leczy???

1. Data: 2003-03-14 07:56:47

Temat: BIOTRON-szwajcarska latarka która leczy???
Od: Jacek <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpad?y mi ostatnio materia?y reklamowe latarki BIOTRON firmy Zepter.
Wynika z nich, ?e dzi?ki naœwietlaniu t? lamp? mo?na wyleczyae wiele
rozmaitych chorób.
Moim zdaniem Zepter ma dobry marketing .... mniejsza z tym.
Czy ktoœ si? mo?e zetkn?? z tym urz?dzeniem?
Czy macie jakieœ doœwiadczenia w leczeniu tymi lampami?
Czy to dzia?a?

Pozdrawiam cieplo.
>-----------------------------------------<
Jacek Tomasik
email : mailto:j...@i...pl
WWW page : http://jack.kielce.tpnet.pl

2. Data: 2003-03-18 14:52:17

Temat: Re: BIOTRON-szwajcarska latarka która leczy???
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Jacek:
> Wpad^(3)y mi ostatnio materia^(3)y reklamowe latarki BIOTRON firmy Zepter.
> Wynika z nich, ?e dzie^ki naoewietlaniu t^(1) lamp^(1) mo?na wyleczy? wiele
> rozmaitych chorób.
w szczególności chroniczne niedopieniężenie zeptera, czyli po łacinie
casa blanca zepteriosis.

> Moim zdaniem Zepter ma dobry marketing .... mniejsza z tym.
> Czy ktooe sie^ mo?e zetkn^(1)^(3) z tym urz^(1)dzeniem?
> Czy macie jakieoe dooewiadczenia w leczeniu tymi lampami?
> Czy to dzia^(3)a?
sądząc z tego, że jedyne reklamy w googlu na ten temat są czeskie,
rosyjskie ukraińskie i brazylijskie, a o samej lampie nic: nie działa
(nic, za wyj. bezpośredniego marketingu).

Aha, Zepter jest firmą modegaską.

Waldek

3. Data: 2003-03-18 19:12:09

Temat: Odp: BIOTRON-szwajcarska latarka która leczy???
Od: "indalo" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, Zepter jest firmą modegaską.

co to znaczy? ciekawym, bo moja mam się tam troszkę udziela...
czy to aby nie zakaźne? :)

4. Data: 2003-03-18 19:24:11

Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> co to znaczy? ciekawym, bo moja mam się tam troszkę udziela...
> czy to aby nie zakaźne? :)

Dopoki to towoja mama czerpie korzysci finansowe, nic jej nie bedzie, gorzej
kiedy cos tam kupuje. Ale to uleczalne.

5. Data: 2003-03-20 12:06:49

Temat: Re: Odp: BIOTRON-szwajcarska latarka która leczy???
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

indalo:

> co to znaczy? ciekawym, bo moja mam się tam troszkę udziela...
> czy to aby nie zakaźne? :)

nie, tylko uwarunkowania genetyczne względnie kapitał. Znaczy by zostać
modegasem, czyli obywatelem Monte Carlo trzeba się tam urodzić, wżenić
lub dostać obywatelstwo od księcia. Te 2 ostatnie punkty wymagają
odpowiedniego kapitału.

Waldek

6. Data: 2003-03-20 13:22:32

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3E7732A1.5060407@ukbf.fu-berlin.de...

> [...]
> rosyjskie ukraińskie i brazylijskie, a o samej lampie nic: nie działa
> (nic, za wyj. bezpośredniego marketingu).

hmm, a patrzyles na www.zepter.pl?
kilku znajomych wypowiadalo sie bardzo korzystnie o efektach dzialania tej
lampy (np w gojeniu owrzodzen)
mimo to osobiscie nie mam przekonania wiec moze wypowie sie ktos kto tego
uzywa a nie ocenia urzadzenie na podstawie rejestracji firmy itp

7. Data: 2003-03-20 20:56:08

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Mar 2003, Waldemar Krzok wrote:

> modegasem, czyli obywatelem Monte Carlo trzeba się tam urodzić, wżenić
> lub dostać obywatelstwo od księcia. Te 2 ostatnie punkty wymagają
> odpowiedniego kapitału.

intelektualnego?

:-)

P.