Balejaż Ferią

1. Data: 2003-01-02 18:09:47

Temat: Balejaż Ferią
Od: "Amelka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z Was miala moze do czynienia z Feria Contraste do balejazy -
Blond Diamond albo z innym odcieniem? Jakie sa jej efekty?

Amelka

1. Data: 2003-01-03 11:28:39

Temat: Odp: Balejaż Ferią
Od: "Ondraszek" <s...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amelka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:av1vrl$s4j$...@n...tpi.pl...
> Czy ktoras z Was miala moze do czynienia z Feria Contraste do balejazy -
> Blond Diamond albo z innym odcieniem? Jakie sa jej efekty?
>
> Amelka

ja używałam balejaż Sunflower czy jakoś tam.
Uprzedzam lojalnie,że ta szczoteczka do balejażu jest beznadziejna (na
szczęście zanim ją wypróbowałam zobaczyłm rezultat na kimś innym)
Ja robiłam szpachelką z ząbkami (potrzebna pomoc) zakupioną za 5 zł w
sklepie fryzjerskim.
Mam włosy ciemny blond (własne) i zrobiły mi się takie refleksy 3-4 tony
jaśniejsze, ale wygląda to bardzo naturalnie
Chyba skuszę sie jeszcze raz.
Ondraszek

Czy kobiety lubia wygolonych mezczyzn?
odcienie samoopalacza??