Ballada na śmierć szerszenia

31. Data: 2000-05-15 14:29:52

Temat: Re: Odp: Ballada- heliotrop
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Niestety, nic sie nie zachowalo...chyba w zeszlym roku usunelam
pochopnie wszystkie samosiejki...
Dorota

32. Data: 2000-05-15 22:34:58

Temat: Odp: Ballada na śmierć szerszenia
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

O alergii chyba wszyscy słyszeli.........
Wg. Twojego rozumowania należy wytruc wszystkie psy, koty, konie..... bo
alergicy są uczuleni na ich sierśc, wyciąc drzewa ..... bo sieją pyłki na
które są uczuleni alergicy, trawy .....to samo .... itd. itd. Alergik może
równie dobrze "zejśc" po zjedzeniu jednej truskawki albo kostki czekolady.
Pewnie, że jest to przyjemniejszy sposób, niż od użądlenia przez szerszenia,
ale czy to jest dostateczny powód, żeby wytępic te i tak rzadkie owady ???

Pozdrowienia - Jagoda
PS.A co zrobic, jak ktoś jest uczulony na własną żonę ??????

Użytkownik Eva <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ZBCT4.63125$O...@n...tpnet.pl...

33. Data: 2000-05-15 22:35:20

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8fnft8$v5l$...@a...webcorp.com.pl...
.
> Na pojedynczego szerszenia (jeśli się go boimy, bo jest bojowo nastawiony)

Nie jest bojowo nastawiony...... Boimy się tylko dlatego, że jest duży
....... głośno brzęczy i krążą o nim legendy.

> wystarczy szybko "narzucić" na niego kawałek ciucha

O........ teraz to już może byc bojowo nastawiony......

>(np. natychmiast
> zdejmujemy sweter lub koszulkę)

Lepiej i to, i to ...... żeby miał lepszy dostęp do Twojego ciała........
(:-((

> szerszeń spada z tym na ziemię

A co w przypadku, gdy nie trafiasz ????

>i wystarczy
> dobrze zadeptać (albo uciec).

I tu należy współczuc temu, kto wytrzepie go jeszcze żywego z tej
koszulki.......
po Twojej ucieczce oczywiście....
Oj ..... Piotrze, Piotrze...
Pozdrowionka - Jagoda

34. Data: 2000-05-16 00:51:45

Temat: Re: Ballada na śmierć szerszenia
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>O........ teraz to już może byc bojowo nastawiony......

Miałem na myśli: jeśli uważamy, że jest bojowo nastawiony, to (tak jak w
przysłowiu) najlepszą obroną jest atak. U mnie dość często bywały
szerszenie - czasem widać było, że fruwa sobie ot tak, lot
zwiadowczo-turystyczny, a czasem kiedy weszedł przez lufcik do pokoju i
przez x czasu obijał się o szybę to wiadomo, że ciut podenerwowany.
Można to poznać po dźwięku, który wydaje:
a. bezpiecznie: buuuuuuuuuuuuuuuuuubuuuuuuuuuuuuuubuuuuuuuuuu,
b. niebezpiecznie: BZZZUUUU(+łoskot uderzenia o jakiś
przedmiot)BZZZUUUU(+łoskot)BZZZUUUUUU.....

To teraz już wszyscy wiedzą jak rozpoznać?:-)

>Lepiej i to, i to ...... żeby miał lepszy dostęp do Twojego ciała........
>(:-((

:-) no to coś innego co mamy pod ręką, choć i tak lepszy tors czy plecy, niż
np. policzek. Ja miałem dwa przypadki, że tylko koszulka (szybciej się
zdejmuje niż spodnie:-)), a raz był to ręcznik.

>A co w przypadku, gdy nie trafiasz ????

Znacznie korzystniej jest zachować zimną krew i trafić (kiedy jest bojowo
nastawiony), kiedy zakładasz, że nie trafisz, to faktycznie lepiej nie
próbować i zawołać kogoś na ratunek.

>I tu należy współczuc temu, kto wytrzepie go jeszcze żywego z tej
>koszulki.......>po Twojej ucieczce oczywiście....

Jeśli ktoś sięga po cudzą koszulkę... to właśnie to jest kara:-).
A serio: jeśli nie zadepczemy, to powinien dać radę wyjść po pewnym czasie
sam.

buuuuuuu....Pozdrowienia:-)
p...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

35. Data: 2000-05-16 06:32:26

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

No coz ,dobre chociaz to ze Ty sie nacieszylas.
Pozdrawiam Juras

36. Data: 2000-05-16 20:08:06

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu mialem przyjemnosc byc na obozie harcerskim, na ktorym szerszen
trafil dziewczyne w gardlo. Szczesliwie mielismy lekarza-wojskowego, ktory nie
takie operacje robil w warunkach polowych...

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

37. Data: 2000-05-17 08:17:30

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szerszenia,
> ale czy to jest dostateczny powód, żeby wytępic te i tak rzadkie owady ???
wokół otaczają mnie sami alergicy, ale ja dostaję alergicznej wysypki na
mysl o wytępieniu wszystkiego co szkodzi, to co szkodzi jest również i
pożyteczne,

> Pozdrowienia - Jagoda
> PS.A co zrobic, jak ktoś jest uczulony na własną żonę ??????
fizycznie? - nie współżyć z nią;
psychicznie? - rozwieść się.
pozdr Jerzy

fytoftoroza ?