Bardzo PILNE Pytanie !

1. Data: 2000-02-28 10:57:08

Temat: Bardzo PILNE Pytanie !
Od: "Bastien" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje sie dostac na "lewo" na SLĄSKĄ AKADEMIE MEDYCZNĄ w Katowicach na
WYDZIAŁ LEKARSKI ten w Katowicach a nie Zabrzu.
Jezeli ktos z was ma znajomosci i moze mi pomóc niech sie ze mna skontaktuje
i napisze mi e-maila. Powazne oferty tylko pod adres :
b...@p...onet.pl
Dziekuje

2. Data: 2000-02-28 13:53:54

Temat: Odp: Bardzo PILNE Pytanie !
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzasz zostac "lewym lekarzem" ???!!!!!!
GRATULUJE
SG
Użytkownik Bastien <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8wsu4.11967$W...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-02-28 13:59:03

Temat: Re: Bardzo PILNE Pytanie !
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> WYDZIAŁ LEKARSKI ten w Katowicach a nie Zabrzu.
> Jezeli ktos z was ma znajomosci i moze mi pomóc niech sie ze mna

Chcesz tam studiowac czy dostac sie jako pacjent?

Piotr Z.

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

4. Data: 2000-02-28 17:47:33

Od: "bob" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

to będzie kosztowało "malucha"
he, he, he, he !!!!!!!!!

Użytkownik Piotr Zielinski <p...@a...gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...

5. Data: 2000-02-28 19:29:36

Temat: Re: Odp: Bardzo PILNE Pytanie !
Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

bob wrote:

> Użytkownik Piotr Zielinski <p...@a...gda.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...

> to będzie kosztowało "malucha"
> he, he, he, he !!!!!!!!!

A co przyjmują tylko kobiety ;-)

Sorki, ale nie mogłem itd.

--
Szukam dobrze płatnej pracy, nie bardziej męczącej niż sen.

Nuter zwany Nutrem e-mail: n...@c...com.pl

6. Data: 2000-02-29 08:57:29

Od: k...@p...onet.pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Feb 2000 14:53:54 +0100, SG <n...@f...onet.pl> wrote:
>Zamierzasz zostac "lewym lekarzem" ???!!!!!!
>GRATULUJE
Anekdotycznie na Ślam-ie : egzaminatorzy pytali niezbyt rozgarniętych
studentów gdzie będą pracować jeśli nie było to w pobliżu miejsca
zamieszkania egzaminatora i jego rodziny-krewnych wtedy mówił
"uff jak to dobrze już myślałem że może pan/pani leczyć moją rodzinę"
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | Strona o reformie służby zdrowia
k...@p...onet.pl | http://friko.onet.pl/cz/kpjas/rsz.html

7. Data: 2000-02-29 12:01:48

Od: "Bastien" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o dostanie sie "na lewo" a nie skonczenie Akademi "na lewo" a to
wielka różnica. I nie ma tutaj mowy o lekarzu "na lewo"

Użytkownik SG <n...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:89eo9l$8kt$...@r...torun.pdi.net...

8. Data: 2000-02-29 21:36:01

Od: "Piotr Wieczorek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Bastien <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:8wsu4.11967$W...@n...tpnet.pl...
> na

Witam!
Nie chcę moim listem obudzić zbyt żywej polemiki. Chciałbym się tylko podzielić
drobną refleksją.
Po pierwsze, jeśli list jest poważny, dziwi mnie bezpretensjonalne i publiczne
oświadczenie tego typu, ale zostawmy to. Nie chcę idealizować i zaprzeczać, że
"na lewo" też się wkręcają, ale myślę, że należy sprostować przeświadczenie, iż
zjawisko sięga kilkudziesięciu procent zdających (to też słyszałem), jest to
raczej sprawa marginalna; jak szeroki jest margines - nie wiem. Przy obecnych
procedurach trudno jest fałszować wyniki i to czyni próby rzadszymi i zapewne
bardzo kosztownymi (nie wiem, czy maluch wystarczy). Przejdę to senda. Uważam,
że opłacenie wstępu to bardzo nietrafiona inwestycja. Ktoś, komu nie wystarczy
samozaparcia i zdolności, aby przygotować się rzetelnie do egzaminu i go zdać,
choćby za którymś razem, po prostu nie da sobie rady na tych studiach -
poważnie! Pieniądze lepiej już zainwestować w korepetycje (znacznie mniej) -
zawsze coś chociaż zostanie w głowie, a przejrzenie zeszytów z liceum nie
wystarczy, ale to już inny temat.

Pozdrawiam
Piotr
p...@k...net.pl

9. Data: 2000-02-29 22:11:09

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bastien napisał(a):

> Potrzebuje sie dostac na "lewo" na SLĄSKĄ AKADEMIE MEDYCZNĄ w Katowicach na
> WYDZIAŁ LEKARSKI ten w Katowicach a nie Zabrzu.
A dlaczego "na lewo" , dlaczego po prostu nie zaplacisz z mozliwosc
studiow- SLAM prowadzi odplatne studia na Wydz. Lek.
W.Gawel

10. Data: 2000-03-01 17:47:32

Od: "bob" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Wieczorek <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
mniej) -
> zawsze coś chociaż zostanie w głowie, a przejrzenie zeszytów z liceum nie

maluch (lub jego równowartość) to był kiedyś i nie na ślamie tylko na bamie

narkoza
Pytanie do grupy.
Odp: irydologia
Odp: Homeopatia a działanie placebo...