Basia, Janusz......

11. Data: 2002-04-11 06:48:36

Temat: Re: Basia, Janusz......
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a938vb$f4f$1@news.tpi.pl...

> Widzisz Janusz? I wyszło na to, że to Ty podlewasz czymś brzydkim winorośl
To złośliwości zazdrośników. :-)))
A brzydkie, nie brzydkie, byle się winogrona w rezultacie darzyły
;-))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2002-04-11 07:09:17

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> A brzydkie, nie brzydkie, byle się winogrona w rezultacie darzyły
> ;-))))))))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

..............i nie zasłaniały ludziskom upraw!!!
Olivia

13. Data: 2002-04-11 09:45:56

Temat: Odp: Basia, Janusz......
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> ..............i nie zasłaniały ludziskom upraw!!!

Nie przesadzaj, cień daje fantastyczne możliwości upraw w ogrodzie, wnosi
urozmaicenie. Jeszcze będiesz sąsiadce wdzięczna:) Sama błagałam ostatnio
sąsiada, żeby nie przycinał bzu (lilaka), bo mam pod nim właśnie jakieś
cieniolubne roślinki.

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2002-04-11 09:53:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..............i nie zasłaniały ludziskom upraw!!!

Może i zasłaniają, ale z jaką klasą! :-)))
pozdrawiam :-
Janusz

15. Data: 2002-04-11 09:53:17

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może i zasłaniają, ale z jaką klasą! :-)))
> pozdrawiam :-
> Janusz
Nie wiem co to za klasa jak spadaja mi zgniłe owoce na moją działkę... Ale
nic to. W gruncie rzeczy myślę, że jest fajnie... :))))))

Olivia

16. Data: 2002-04-11 09:59:58

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> urozmaicenie. Jeszcze będiesz sąsiadce wdzięczna:) Sama błagałam ostatnio
> sąsiada, żeby nie przycinał bzu (lilaka), bo mam pod nim właśnie jakieś

Basiu - tak naprawdę chodzi o to, ze mój kawałek ziemi ma jakieś 10m na ok.
3. Winorośl rośnie prawie na całej tej dłuższej części, więc w rezultacie
zasłania mi całą niemal szerokość tego pasa ziemi. Nie bardzo mogę się
pogodzić z tym, że musze być skazana na tę roślinę. Gdybym miała ziemi
"hektary", więcej przestrzeni - niewątpliwie cieszylabym sie z sąsiedztwa
winorośli (jest faktycznie dorodna i piękna).
Czy przesadzam?

Pozdr. Olivia

17. Data: 2002-04-11 10:56:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "hektary", więcej przestrzeni - niewątpliwie cieszylabym sie z sąsiedztwa
> winorośli (jest faktycznie dorodna i piękna).

Sam cień bez słońca - może trochę monotonne, faktycznie. Ale za to nie spalą
Cię promienie UV. A poważnie to szkoda, że z sąsiadką nie można się dogadać.
Ona nie ma prawa pozbawiać Ciebie pełni możliwości użytkowania terenu (zdaje
się, że nazywa się to immisja?) ale jakoś nie wierzę w wyegzekwowanie tego
na drodze prawnej. Choć oczywiście zawsze pozostaje Round-Up (Janusz
wyklnie mnie ostatecznie:-)).

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2002-04-11 11:32:32

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się, że nazywa się to immisja?) ale jakoś nie wierzę w wyegzekwowanie tego
> na drodze prawnej. Choć oczywiście zawsze pozostaje Round-Up (Janusz

Nie, no taka wredna to nie jestem... Janusz może się nie martwić o winorośl
mej sąsiadki.....
Nie będę się z nią sądzić - sądy niech się zajmą ważniejszymi rzeczami.
Nie będę niszczyć roślin - sama bym się zaplakała jak bym zobaczyła jak to
piękne winko umiera....
Dlatego szukam rozwiązania "na pół": połowę pod winoroslą chcę obsadzić
czymś cieniolubnym ale nie wysokim, żeby dodatkowo sobie nie zasłaniać a
drugą połowę - warzywkami....

Pozdr.
Olivia

19. Data: 2002-04-11 11:57:06

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie! To Olivia ma jakieś takie dziwne ciągoty.

> Czy J-23 to Jerzy 23??? I co to jest u Ciebie to 23? I dlaczego po tym
coś
> się wydobywa?

Siara panie kolego. I nie wykręcaj się, bo ci pokaże w archiwum tekst na
ten temat.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Ćwicz się w empatii. Staraj się zobaczyć rzeczy z punktu widzenia innych
ludzi."

21. Data: 2002-04-11 19:09:23

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Ja nie! To Olivia ma jakieś takie dziwne ciągoty.

Taaa, a później jest: ,,w dzikie wino zaplątani...'' :-)

> Czy J-23 to Jerzy 23??? I co to jest u Ciebie to 23? I dlaczego po tym
> coś się wydobywa?

Jeśli o siarkę chodzi to jej do wina się dodaje, a nie wydobywa :-).

Pozdrawiam,
Grzesiek, po wykopaniu kolejnych 90 dołków. Seyval Bland i Alden już w
ziemi...

Jugoslowianski traktorek
Leszczynka?
Leszczynka?