Blagam - pomozcie !!!

11. Data: 2002-01-17 13:15:15

Temat: Re: Blagam - pomozcie !!!
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26hei$dka$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [Uderz w stół a nożyce się odezwą ;-)]

:)

> [Kto wie, która z nich jest handlowa ... ;-)]

:) ale juz mamy ustalone, ze to jedno i to samo!

> ["Ile się chce" oznacza, jak mi się wydaje, " stosownie do apetytu". Jak dla
> mnie wszystko gra - bo nie od razu jadłam tyle co wróbel, to trwało
> miesiące, początkowo zjadałam znacznie więcej niż teraz.

A bo widzisz bo na tej cud diecie kazdy osiaga swoja idealna wage.
A pomyslalas co sie stanie jezeli idealna waga Beaty jest 180 kg!!!
Jezeli ona potrzebuje wlasnie takiej ochrony tluszczowej swoich
'podrobow' (copyright Leszek).

> Wyciąganie wniosków po 1 tygodniu diety jest pozbawione sensu,
> jakiegokolwiek.

Co do calosci diety to sie zgodze ale co do tego tygodnia, to chyba mozna?

pozdrawiam Chaciur

12. Data: 2002-01-17 13:24:06

Temat: Odp: Blagam - pomozcie !!!
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...com.au> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> Swieta prawda ... :-))

[Znowu się ze mną zgadzasz?!! Własnym oczom nie wierzę ;-))]

> Iza ... powinnas sie juz do tej pory zorientowac, ze Piotr jest
> jednym z "krzyzowcow". Jego "wyprawy krzyzowe" to wlasnie walka
> z zywieniem optymalnym.

[Tylko ciągle nie mogę się dowiedzieć od Piotra pod jaką flagą chodzi na te
wyprawy - innymi słowy "dlaczego?".]

to efekt końcowy jest

> POTWIERDZAM !! :-))

[... Ale do mięśni twarzy jeszcze nie doszłam ;-))))

Iza.]

13. Data: 2002-01-17 13:32:56

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26imq$4fh$...@n...tpi.pl...

> :) ale juz mamy ustalone, ze to jedno i to samo!

[Obie handlowe? ;-)
... Ale nie wiem czy wiesz jest jeszcze nazwa "żywienie optymalne" - i co Ty
na to?]

> [...]
> A pomyslalas co sie stanie jezeli idealna waga Beaty jest 180 kg!!!
> Jezeli ona potrzebuje wlasnie takiej ochrony tluszczowej swoich

[Prawdę mówiąc to sformułowanie o idealnej wadze jak dla mnie jest mocno
nieszczęśliwe. Mam nadzieję, że chodzi w nim o to, iż jedni cierpią na
niedowagę a drudzy na nadwagę i DO sprawdza się u tych pierwszych w
przybieraniu na wadze a u tych drugich w ubywaniu an wadze.
Ponadto, przeróżne cudowne diety i inne cudowności zakłądają jakieś dziwne
przeliczniki masy do wzrostu czy jakoś tam i wychodzi, że wszystkie kobiety
o wzroście 165 mają ważyć ileś tam, co jest bzdurą i nie trzeba być
szczególnym orłem by to udowodnić - a waga i rodzaj kośćca? a wielkość
biustu?]

> Co do calosci diety to sie zgodze ale co do tego tygodnia, to chyba mozna?

[Dlaczego tak uważasz?

Pozdrawiam, Iza]

14. Data: 2002-01-17 13:36:34

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26dtt$sr$...@n...tpi.pl...
> Ale Ci się oberwie.:-((((
> Pzdrw
> Piotr

Ano wicie bracie Piotrze jak to jest na krucjacie:
Raz sie oberwie a innym razem niezly majateczek
mozna trafic - ku chwale Bozej ma sie rozumiec.

pozdrawiam :))) Chaciur

15. Data: 2002-01-17 13:50:22

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26jm5$gim$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> ... Ale nie wiem czy wiesz jest jeszcze nazwa "żywienie optymalne" - i co Ty
> na to?]

Jako wielki badacz tematu przypuszczam, ze to tylko mutacja. ;)

> [Prawdę mówiąc to sformułowanie o idealnej wadze jak dla mnie jest mocno
> nieszczęśliwe.

I dla mnie tez nieszczesliwe. I wiele innych pana Janka tez uwazam
za nieszczesliwe.

> Mam nadzieję, że chodzi w nim o to, iż jedni cierpią na
> niedowagę a drudzy na nadwagę i DO sprawdza się u tych pierwszych w
> przybieraniu na wadze a u tych drugich w ubywaniu an wadze.

To jest chyba ideal i dobry zabieg marketingowy.
Tak to jest dziedzina, w ktorej Kwachu jest niezly.

> [...]
> o wzroście 165 mają ważyć ileś tam, co jest bzdurą i nie trzeba być
> szczególnym orłem by to udowodnić - a waga i rodzaj kośćca? a wielkość

Hej, hej to juz chwyt ponizej pasa!! probujesz mnie zdekoncentrowac! ;))

> [Dlaczego tak uważasz?

Znaczy to tyle, ze po tygodniu jestesmy w stanie stwierdzic czy schudlismy
czy nie.
pozdrawiam Chaciur

16. Data: 2002-01-17 14:03:03

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swieta prawda ... :-)) Z tego dokladnie powodu jest tak duzo
> zamieszania spowodowange w wiekszosci tego typu "znawcami" nie
> mowiac juz o praktyce. Czesto wlasnie tacy znawcy "zalecaja"
> bezsensowne bieganie jako jednyna droge np. odchudzania.

Gdzie to wyczytałeś? Ani to jedyna droga, ani najlepsza. Nie musi to
być poza tym bezsensowne bieganie. Może to być również bezsensowna jazda
na rowerze, bezsensowne pływanie, bezsensowna wspinaczka wysokogórska,
bezsensowne żeglarstwo, bezsensowna skakanka, bezsensowne narciarstwo.
Nie mówiąc już o skokach narciarskich, bo tam się spala głownie ze
strachu ( spala tłuszcz, oczywiście)
bezsensownie, bezsensowna(y,e) ....

> Iza ... powinnas sie juz do tej pory zorientowac, ze Piotr jest
> jednym z "krzyzowcow". Jego "wyprawy krzyzowe" to wlasnie walka
> z zywieniem optymalnym.

Eeeeeeeeeee tam:-(((((

Piotr.
Pozdrawia.

17. Data: 2002-01-17 14:06:26

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> [Tylko ciągle nie mogę się dowiedzieć od Piotra pod jaką flagą chodzi
na te
> wyprawy - innymi słowy "dlaczego?".]

Pewnie ci Pan Leszek zaraz wyjaśni :-)))))))))))))
Pozdrawiam serdecznie:-)
Piotr

18. Data: 2002-01-17 14:13:51

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26jbh$d2j$...@n...tpi.pl...
> Oczywiście!!!!!!!!!!! że tak. A dorabianie ideologii jest błędem.
> Chudniesz, bo jesz 1000 kcal dziennie. I nic poza tym.

[Problem w tym, że jedni rzeczywiście dorabiają ideologię, ale drudzy przez
tą ideologię krytykują całą resztę i w ten oto sposób robi się jeden wielki
bałagan a dyskusja ideologiczna zajmuje miejsce merytorycznej.]

Poza tym, że jest
> to, po unormowaniu wagi i przy wysiłku fizycznym chyba trochę za mało...

[Dlaczego?]

> optymalnych
> czy to,
>
> Ani jedno, ani drugie.

[To co masz na myśli?]

> Mój tryb życia nie zmienił się -
>
> Takoż i mój.

[I? I jak było? Kiedy się to zmieniło i dlaczego?

Pozdrawiam, Iza]

19. Data: 2002-01-17 14:19:30

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26kom$2vk$...@n...tpi.pl...

> Jako wielki badacz tematu przypuszczam, ze to tylko mutacja. ;)

[:-)))]

> I dla mnie tez nieszczesliwe. I wiele innych pana Janka tez uwazam
> za nieszczesliwe.

[Jakie jeszcze? Tylko podawaj po jednym, a nie jak z tymi punktami o
łowieniu sekt :-)]

> To jest chyba ideal i dobry zabieg marketingowy.

[W tym miejscu przydałyby się jakies relacje tych co na DO przytyli, mimo że
przez całe życie nie potrafili.
Jest tu ktoś taki?]

> Hej, hej to juz chwyt ponizej pasa!! probujesz mnie zdekoncentrowac! ;))

[Gdzieżbym śmiała :-) Ja tylko staram się trzymać faktów.]

> Znaczy to tyle, ze po tygodniu jestesmy w stanie stwierdzic czy schudlismy
> czy nie.

[A moim zdaniem różnica w wadze po tygodniu czegokolwiek, w dodatku o 1,5kg
to żadne przytycie - nie wierzę, że Beata ciągle, absolutnie stale, a każdej
porze dnia, miesiąca, roku miała 69kg.

Pozdrawiam, Iza]

20. Data: 2002-01-17 14:22:29

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26loo$guj$...@n...tpi.pl...
> na te
>
> Pewnie ci Pan Leszek zaraz wyjaśni :-)))))))))))))

[Ale ja wolałabym żebyś sam mi wyjaśnił.]

> Pozdrawiam serdecznie:-)

[Ja Ciebie też serdecznie :-)

Iza]

dieta niełączenia (białek i węglowodanów)
dieta Montignaca
dowcip dietetyczny (kuchenny)
sesja
Należy dużo pić!