Blagam - pomozcie !!!

1. Data: 2002-01-17 10:54:02

Temat: Blagam - pomozcie !!!
Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam...od tygodnia jestem na diecie optymalnej, kupilam wage,
przepisy biore z ksiazki dr Kwasniewskiego wszystko wg regul i
niestety nie moge schudnac a wrecz przeciwnie. Zaczynajac diete przy
164 cm wazylam 69 kg teraz po tygodniu 70,5. To dla mnie
przerazajace, cale zycie bardzo dbalam by nie przytyc a teraz....
Zaczynam juz watpic w te diete. Blagam poradzcie mi cos. Co jest nie
tak? W jednych opracowaniach czytam, ze mozna jesc tyle ile sie chce
aby tylko zachowac proporcje (i tak wlasnie robie) a w kalkulatorze
ktory mam jest napisane, ze dzienna ilosc B T i W nie moze
przekraczac okreslonych ilosci wagowych (48g 150g 48g). Wysylam juz
emaile na strony o DO ale niestety zero odpowiedzi...Wy jestescie
moja ostatnia deska ratunku.
Co jadam: jajka na boczku, bigos optymalny, smietane 30%, pasztetowa,
salceson, placki serowe z przepisow, lyzke surowki z kapusty kiszonej.
Czy cos nie tak?
Bardzo prosze zaawansowanych optymalnych o pomoc.
pozdrawiam
Beata

2. Data: 2002-01-17 11:27:10

Temat: Re: Blagam - pomozcie !!!
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata P. <b...@s...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26aju$gh8$...@n...tpi.pl...
> [...]
> tak? W jednych opracowaniach czytam, ze mozna jesc tyle ile sie chce
> aby tylko zachowac proporcje (i tak wlasnie robie) a w kalkulatorze
[ciach]

Nie wiem czy Ci pomoge.
Napisze Ci jednak, ze moim zdaniem Kwasniewski ma kuku.
Pewno nie bylo by o czym mowic, bo wielu ma. Jednak stalo
sie tak, ze on napisal te swoje ksiazki i teraz wielu moze sobie
zrobic kuku.
Jak chcesz schudnac to musisz sobie znalezc inne przyjemnosci,
niz jedzenie, najlepiej sport.
pozdrawiam Chaciur

3. Data: 2002-01-17 11:41:00

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zrobic kuku.
> Jak chcesz schudnac to musisz sobie znalezc inne przyjemnosci,

Ale Ci się oberwie.:-((((
Pzdrw
Piotr

4. Data: 2002-01-17 11:48:51

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata P." <b...@s...net> napisał w wiadomości

> Co jadam: jajka na boczku, bigos optymalny, smietane 30%, pasztetowa,
> salceson, placki serowe z przepisow, lyzke surowki z kapusty kiszonej.

Co chcesz przez to osiągnąć?
Schudnąć?!!!!!!!

To wszystko może chyba dać Ci szybkie zjednoczenie z Absolutem. Ale
pewnie nie o to Ci chodzi:-)))

Jest tu parę osób, które mogą Ci pomóc, ale na pewno nie
Optymalni:-))))
Zresztą już się o tym przekonałaś, wysyłając maile na strony
Optymalnych, nieprawdaż?
Pzdrw
Piotr

5. Data: 2002-01-17 12:29:19

Temat: Odp: Blagam - pomozcie !!!
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26dtv$sr$...@n...tpi.pl...
> Jest tu parę osób, które mogą Ci pomóc, ale na pewno nie
> Optymalni:-))))

[Już wspominałam, że stosuję dietę bogatotłuszczową - nie jest to dieta
optymalna, zalecane ilości poszczególnych składników w tej diecie są nieco
inne. Tylko stosowna ilość węglowodanów przeliczana jest na aktualną masę
ciała, białka i tłuszcze powinny występować w stosunku 1:2. Efekt tej diety
jeżeli chodzi o wagę jest jednak podobny - chudnięcie i mogę coś na ten
temat powiedzieć.
Przed dietą moja masa to ok. 65kg (przy wzroście 163cm). Po 16 miesiącach
diety - 53kg. Schudnięcie początkowo nastapiło dość szybko (do jakichś
60kg) - 3 miesiące, ale dochodzenie do tej wagi to powolny proces i kwestia
pozostałych miesięcy.

Sugerowanie przez niektórych iż chudniecie na DO jest bzdurą jest, obawiam
się, przejawem braków w wiedzy co do zasad i przebiegu diet
bogatotłuszczowych - chudnięcie nie jest żadną magią w tym przypadku - moja
dzienna dawka kcalorii zwykle nie wynosi wiecej niż 1000, więc chudnięcie
jest zjawiskiem naturalnym.

Ważna informacja dla Beaty - chudnięcie przy diecie bogatotłuszczowej może
mieć różny przebieg, w zalezności od metabolizmu i dotychczasowe sposobu
żywienia, wieku i płci, stanu psycho-fizycznego organizmu. ]

> Zresztą już się o tym przekonałaś, wysyłając maile na strony
> Optymalnych, nieprawdaż?

[Nie za bardzo rozumiem, Piotrze, co masz na myśli mówiąc, iż od optymalnych
pomocy Beata nie uzyska? To, że to droga do nikąd a nawet naś mierć czy to,
że optymalni są wredni?

I jeszcze jedno, specjalnie dla Ciebie - moje chudnięcie, zresztą nie
zamierzone, bo nie taki był powód zmiany sposobu żywienia - nie wiązało się
w ŻADEN sposób z asktywnością fizyczną. Mój tryb życia nie zmienił się -
był bardzo niezdrowo-siedzący.
Ale taka fajna waga "zobowiązuje" - ostatnio więc zaczęłam dopiero pracować
nad ładnymi mięśniami - skoro już jestem szczupła, to efekt końcowy jest
bardzo miły dla oka :-)))

Pozdrawiam, Iza]

6. Data: 2002-01-17 12:47:08

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26fus$bpq$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> Sugerowanie przez niektórych iż chudniecie na DO jest bzdurą jest, obawiam
> się, przejawem braków w wiedzy co do zasad i przebiegu diet

Znowu nie wiem czy to ogolna uwaga, czy do mnie :)
Ale na wszelki wypadek napisze:
DO to nazwa handlowa diety Kwasniewskiego
A jezleli Beata powoluje sie:

na jego slowa, bo nie przypuszczam, ze ma zle intencje i to
wymyslila, to musialem napisac to co napisalem

> bogatotłuszczowych - chudnięcie nie jest żadną magią w tym przypadku - moja
> dzienna dawka kcalorii zwykle nie wynosi wiecej niż 1000, więc chudnięcie
> jest zjawiskiem naturalnym.

I to mnie nie dziwi.

pozdrawiam Chaciur

7. Data: 2002-01-17 12:54:45

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26h24$csg$...@n...tpi.pl...

> Znowu nie wiem czy to ogolna uwaga, czy do mnie :)

[Uderz w stół a nożyce się odezwą ;-)]

> Ale na wszelki wypadek napisze:
> DO to nazwa handlowa diety Kwasniewskiego

[Kto wie, która z nich jest handlowa ... ;-)]

> A jezleli Beata powoluje sie:

> na jego slowa, bo nie przypuszczam, ze ma zle intencje i to
> wymyslila, to musialem napisac to co napisalem

["Ile się chce" oznacza, jak mi się wydaje, " stosownie do apetytu". Jak dla
mnie wszystko gra - bo nie od razu jadłam tyle co wróbel, to trwało
miesiące, początkowo zjadałam znacznie więcej niż teraz.
Wyciąganie wniosków po 1 tygodniu diety jest pozbawione sensu,
jakiegokolwiek.

Pozdrawiam, Iza]

8. Data: 2002-01-17 13:00:49

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata P. <b...@s...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26aju$gh8$...@n...tpi.pl...

[Przede wszystkim, Beato, daj spokój tej panice :-)]

> Witam...od tygodnia jestem na diecie optymalnej, kupilam wage,
> przepisy biore z ksiazki dr Kwasniewskiego wszystko wg regul i
> niestety nie moge schudnac a wrecz przeciwnie.

[Co to znaczy "zgodnie z regułami"?]

> [...]
> przerazajace, cale zycie bardzo dbalam by nie przytyc a teraz....
> Zaczynam juz watpic w te diete. Blagam poradzcie mi cos. Co jest nie

[A czy nie sądzisz, że schudnięcie po 1 tygodniu stosowania jakiejkoliwek
diety byłoby dużo bardziej "nie tak"?]

> [...]
> ktory mam jest napisane, ze dzienna ilosc B T i W nie moze
> przekraczac okreslonych ilosci wagowych (48g 150g 48g).

[Skąd wzięłaś takie ilości?
Mnie, przy wadze obecnej 53kg, Chińczyk, którego dietę stosuję, zalecił 50g
W - wcześniej mogłam ich jeść więcej stosownie do aktualnej wagi.

Iza]

9. Data: 2002-01-17 13:01:22

Od: <b...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> się, przejawem braków w wiedzy co do zasad i przebiegu diet
> bogatotłuszczowych - chudnięcie nie jest żadną magią w tym przypadku

Swieta prawda ... :-)) Z tego dokladnie powodu jest tak duzo
zamieszania spowodowange w wiekszosci tego typu "znawcami" nie
mowiac juz o praktyce. Czesto wlasnie tacy znawcy "zalecaja"
bezsensowne bieganie jako jednyna droge np. odchudzania.

> [Nie za bardzo rozumiem, Piotrze, co masz na myśli mówiąc, iż od optymalnych
> pomocy Beata nie uzyska?

Iza ... powinnas sie juz do tej pory zorientowac, ze Piotr jest
jednym z "krzyzowcow". Jego "wyprawy krzyzowe" to wlasnie walka
z zywieniem optymalnym.

> Ale taka fajna waga "zobowiązuje" - ostatnio więc zaczęłam dopiero pracować
> nad ładnymi mięśniami - skoro już jestem szczupła, to efekt końcowy jest
> bardzo miły dla oka :-)))

POTWIERDZAM !! :-))

Jurek

10. Data: 2002-01-17 13:15:00

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kwestia
> pozostałych miesięcy.

> dzienna dawka kcalorii zwykle nie wynosi wiecej niż 1000, więc
Oczywiście!!!!!!!!!!! że tak. A dorabianie ideologii jest błędem.
Chudniesz, bo jesz 1000 kcal dziennie. I nic poza tym. Poza tym, że jest
to, po unormowaniu wagi i przy wysiłku fizycznym chyba trochę za mało...
Piotr
> [...]
optymalnych
> pomocy Beata nie uzyska? To, że to droga do nikąd a nawet naś mierć

Ani jedno, ani drugie.

> I jeszcze jedno, specjalnie dla Ciebie - moje chudnięcie, zresztą nie
> zamierzone, bo nie taki był powód zmiany sposobu żywienia - nie
wiązało się
> w ŻADEN sposób z asktywnością fizyczną.

Na początku tak samo było ze mną:-)))
Mój tryb życia nie zmienił się -
> był bardzo niezdrowo-siedzący.

Takoż i mój.

> [...]
pracować
> nad ładnymi mięśniami - skoro już jestem szczupła, to efekt końcowy

Ot i wszystko w tym temacie.:-)))))))))))))) Trzymaj tak dalej:-))
Pozdrawiam
Piotr

dieta niełączenia (białek i węglowodanów)
dieta Montignaca
dowcip dietetyczny (kuchenny)
sesja
Należy dużo pić!