Blagam - pomozcie !!!

21. Data: 2002-01-17 14:28:53

Temat: Re: Blagam - pomozcie !!!
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
news:a26m2r$jh1$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> [Problem w tym, że jedni rzeczywiście dorabiają ideologię, ale drudzy
przez
> tą ideologię krytykują całą resztę i w ten oto sposób robi się jeden
wielki
> bałagan a dyskusja ideologiczna zajmuje miejsce merytorycznej.]

Masz rację. Przymknę się z uwagami:-))
> [Dlaczego?]

Człowiek leżąc spala przez 1 godz. 0. 9 kcal. Jeśli ważysz np. 56 kg
to potrzebujesz na dobę: 0, 9 kcal x 24 godz. x 56 = ca 1210 kcal. Dodaj
jeszcze trochę na ruch i wysiłek intelektualny...

Pozdrawiam ciepło
Piotr

22. Data: 2002-01-17 14:38:37

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26mdg$jor$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [Jakie jeszcze? Tylko podawaj po jednym, a nie jak z tymi punktami o
> łowieniu sekt :-)]

Dobrze bede Ci dozowal po kropelce:
kap 1 - ci co sie odzywiaja DO to 'Ludzie' a reszta 'ludzie'

> [W tym miejscu przydałyby się jakies relacje tych co na DO przytyli, mimo że
> przez całe życie nie potrafili.
> Jest tu ktoś taki?]

To ja opowiem o sobie (wiem, ze jestem wege ale zobacz co mam do powiedznia)
Cale zycie bylem chudy IBM = 20. Zalozylem sie kiedys, ze zgrubne 10kg
w 2 miesiace. Motywacje mialem taka, ze bliska mi osoba rzuci palenie.
Od roku juz nie pali :)). Teraz jestem upewniony, ze moge ze swoja
waga zrobic co mi sie podoba. Tylko, ze klucz nie lezy w diecie lecz glebiej.

> [A moim zdaniem różnica w wadze po tygodniu czegokolwiek, w dodatku o 1,5kg
> to żadne przytycie - nie wierzę, że Beata ciągle, absolutnie stale, a każdej
> porze dnia, miesiąca, roku miała 69kg.

No dobrze, zgodze sie ze tydzien to malo ale moge sie z kazdym zalozyc, ze w tydzien
zgrubne 2 kg lub schudne 5. Bo wg mnie w ten pierwszy jest najlatwiej.
I jak bym mial komus doradzic diete odchudzajaca to raczej taka,
ktora dzieki pierwszym sukcesom, da motywacje do dalszej walki.

pozdrawiam Chaciur

23. Data: 2002-01-17 14:45:03

Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> W jednych opracowaniach czytam, ze mozna jesc tyle ile sie chce
>
> [Skąd wzięłaś takie ilości?
> Mnie, przy wadze obecnej 53kg, Chińczyk, którego dietę stosuję, zalecił
50g
> W - wcześniej mogłam ich jeść więcej stosownie do aktualnej wagi.

Na stronach DO znalazlam kalkulator do obliczania zjedzonych potraz i tam
wlasnie te ilosci sa.

24. Data: 2002-01-17 14:48:50

Temat: Odp: Blagam - pomozcie !!!
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26nae$a5q$...@n...tpi.pl...
dyskusja ideologiczna zajmuje miejsce merytorycznej.]

> Masz rację. Przymknę się z uwagami:-))

[Nie o to chodzi, mamy demokrację :-)
Ale powiedz sam czy dyskusja merytoryczna nie byłaby ciekawsza? Ileż można
się wykłócać o ideologię jednego Kwaśniewskiego - w końcu i tak się wszyscy
zaczynają powtarzać :-)]

> Człowiek leżąc spala przez 1 godz. 0. 9 kcal. Jeśli ważysz np. 56 kg
> to potrzebujesz na dobę: 0, 9 kcal x 24 godz. x 56 = ca 1210 kcal. Dodaj
> jeszcze trochę na ruch i wysiłek intelektualny...

[Wiem, że masz rację :-) Pewnie dlatego ciągle po trochu chudnę ... dojdzie
do tego, że zacznę szukać sposobu na przytycie ... a wtedy wszyscy wojownicy
antyoptymalni będą mieli kolejny powód by aż zacierać ręce z zadowolenia
;-)))

Pozdrawiam Cię,
Iza]

26. Data: 2002-01-17 14:57:33

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
można
> się wykłócać o ideologię jednego Kwaśniewskiego - w końcu i tak się

Masz rację. Czasami przesadzałem. Errare humanum.

> [...]
wojownicy
> antyoptymalni będą mieli kolejny powód by aż zacierać ręce z

To nie będzie miało nic wspólnego z DO. Tylko ze zbyt dużym ujemnym
bilansem energetycznym. ( Niczego nie zaczynam znowu... To tak
merytorycznie:-)))
Pzdrw
Piotr

25. Data: 2002-01-17 14:57:33

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2002-01-17 15:04:05

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26nj6$dgk$...@n...tpi.pl...

> Dobrze bede Ci dozowal po kropelce:
> kap 1 - ci co sie odzywiaja DO to 'Ludzie' a reszta 'ludzie'

[W tej grupie kropelek ... czyli kałuży ;-), raczej sie nie dogadamy, bo ja
zdecydowanie stronię od ideologii - miałam na myśli kropelki z serii z
DIETĄ.]

> [...]
> w 2 miesiace. Motywacje mialem taka, ze bliska mi osoba rzuci palenie.
> Od roku juz nie pali :)). Teraz jestem upewniony, ze moge ze swoja

[Uważaj, bo moja "bliska osoba" nie paliła prze 8 miesięcy a potem znowu
zaczęła :-)]

Tylko, ze klucz nie lezy w diecie lecz glebiej.

[Gdzie? Zaintrygowałeś mnie ...]

> No dobrze, zgodze sie ze tydzien to malo ale moge sie z kazdym zalozyc, ze
w tydzien
> zgrubne 2 kg lub schudne 5.

[To akurat nic trudnego - można się albo głodzić albo obżerać. I właśnie o
to chodzi - znaczenie ma to, co będzie po 3 miesiącach , roku itd.]

Bo wg mnie w ten pierwszy jest najlatwiej.
> I jak bym mial komus doradzic diete odchudzajaca to raczej taka,
> ktora dzieki pierwszym sukcesom, da motywacje do dalszej walki.

[Ja za to poleciłabym taką co bez żadnych cudów da porządany efekt - sposób
na to jest jeden, zmniejszyć podaż kalorii - wiekszość ludzi na świecie je
po prostu za dużo.

Pozdrawiam, Iza]

28. Data: 2002-01-17 15:08:11

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26or0$s3l$...@n...tpi.pl...

> Masz rację. Czasami przesadzałem. Errare humanum.

[No, teraz to zbiłeś mnie z tropu całkowicie ;-)))))]

> To nie będzie miało nic wspólnego z DO. Tylko ze zbyt dużym ujemnym
> bilansem energetycznym. ( Niczego nie zaczynam znowu...

[A czy ja mówiłam, że mam na myśli Ciebie :-)]

To tak
> merytorycznie:-)))

[:-))))))

Pozdrawiam, Iza]

29. Data: 2002-01-17 15:13:45

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata P. <b...@s...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a26o52$jni$...@n...tpi.pl...
> Na stronach DO znalazlam kalkulator do obliczania zjedzonych potraz i tam
> wlasnie te ilosci sa.

[Beatko, nie jestem specjalistką (a na pewno są tu tacy co są większymi),
ale z tego co wiem o DO twierdzę, że coś albo pokręcone na tych stronach,
albo coś źle zrozumiałaś. O ile wiem, przy DO przelicza się B, T, W na masę
ciała - czy tyle wyszło po przeliczeniu na Twoją masę ciała?

Ale nawet przeliczanie na masę ciała to nie wszystko ... ale to już moje
prywatne zdanie.

Iza]

30. Data: 2002-01-17 18:28:59

Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciała - czy tyle wyszło po przeliczeniu na Twoją masę ciała?
>
> Ale nawet przeliczanie na masę ciała to nie wszystko ... ale to już moje

byc moze, ze cos nie doczytalam ale naprawde nigdzie w DO nie spotkalam sie
z przeliczaniem na wage ciala...teraz to juz zglupialam dokumentnie niemniej
bardzo dziekuje Ci za cierpliwosc w odpisywaniu na posty
pozdrawiam Beata

dieta niełączenia (białek i węglowodanów)
dieta Montignaca
dowcip dietetyczny (kuchenny)
sesja
Należy dużo pić!